Gå til innhold

Mischas siste innkjøp


Mischa

Anbefalte innlegg

*Joyce* - Ja trener på Elixia, er egentlig veldig fornøyd med det da det er freshe lokaler og et stort antall gruppetimer å velge mellom. Men føler også Elixia har en sånn litt "kulhetsfaktor" som tiltrekker mennesker som er opptatt av "kulhet" :fnise:

Hehe, det er det jeg har fått inntrykk av også. Ihvertfall det jeg har vært borti Elixia, dog ikke hos "oss". Men på andre sentre i Osloområdet. Har likt meg bedre på Sats tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

:hei: Mischa! Lenge, lenge siden sist.. Håper alt står bra til med deg! :) Jeg skal slette denne brukeren nå, men tar kontakt når jeg lager ny.. savner den gode gamle gjengen her, jeg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en overraskelsestur til London! I og med at det var en overraskelse og at jeg kun fikk vite det noen få dager i forveien hadde jeg ikke rukket å planlegge innkjøpene mine. Ble tatt litt på senga ;)

Men endte opp med bl.a.

Yellow Print Skull Scarf fra Topshop

Knightsbridge Elite fra Marc B - også kjøpt på TopShop

Coral twist lock bag fra Dorothy Perkins

Pink print square scarf - fra River Island

Chanel Coco Mademoiselle fra taxfree

YSL Effet Faux Cils duopack fra taxfree

Ole Henriksen starter kit fra taxfree

Legger til mer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, så bra overraskelsesgave! :lur:

Jeg skal til London om nøyaktig 2 uker, så det er fint du kommer med litt inspirasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess! Perfekt overraskelse for en London-elsker som meg!

Kjøpte også to Starbucks krus - dette og dette. Og litt instant coffee.

Ellers ble det flere treningsbukser fra Nike og Pineapple Dance Studio.

Handlet selvsagt mye te fra Lipton, Marks & Spencer osv..

Neste gang (som blir i juli) skal jeg forsøke å handle færre og dyrere ting. Selv om jeg er veldig fornøyd med kjøpene mine denne gangen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøpte jo noe treningstøy i London, var det tilfeldig fordi du fant noe du likte, eller var det bevisst på grunn av prisen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desperate: Begge deler :Nikke:

Utvalget er større i London og i Norge sliter jeg veldig med å finne noe jeg liker og størrelser er alltid utplukka. I tillegg er det en del billigere i England, kanskje 30 % og om man besøker SportsDirect/Lillywhites så finner man masse treningsklær på salg. Den største avdelingen ligger på Piccadilly Circus! Er vel 8 eller 9 etasjer med treningsklær!

Jeg var også på utkikk etter noe mer danserelatert danseklær, og da tok jeg turen innom Pineapple Dance Studios i Covent Garden. Masse treningsklær i ulike varianter! Perfekt for aerobic og andre timer på treningsstudio.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...