Gå til innhold

*Frida*


*Frida*

Anbefalte innlegg

Jah! I dag er så godt som alt av veiar her i distriktet stengt på grunn av ras, flom eller fare for ras, så me er heime frå jobb. På sånne dagar kan ein tenke litt på beredskap ifht akuttsituasjonar, i over eitt døgn har fleire bygder her vore isolert frå å komme seg til sjukehus, helikopter-vér har det heller ikkje vore. Tenk å ha termin på desse tider, eller om nokon får blodpropp for eksempel?

Me gjekk til barnehagen med A på akebrett. Ikkje særlig framkommelig, sidan alle veiar er islagde og med vatn som renn oppå. Det er ikkje få bilar som har vore i grøfta det siste døgnet her, blant anna mamma sin. Godt me har snille naboar med traktor med kjetting!

Nei, må prøve å jobbe litt. Ikkje lett å ha fokus på å jobbe heime, altså. Ikkje har eg stort eg kan gjere her heller. Tenkte å prøve meg på et nettbasert kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nærmer seg IKM nå - krysser fingrene for deg! :jepp:

Det er så herlig med språkutviklingen! Kjempemoro å høre hvordan de stadig lærer nye ord, og å sette sammen ord. Hvordan de prøver seg frem. Hos oss hører vi stadig at hun sitter og mumler for seg selv, før hun "tør" å si det høyt. :fnise: Turnerose snakker mye dialekt, faktisk, de ordene som pappa'n uttaler annerledes. Hun blir litt forvirra, stakkars. "Skei!" "Ja, en skje," sier jeg. "Skei?" sier hun. Også har vi det gående. :ler: Det samme gjelder for en del andre ord, som "hua", "løye" (som jo er mye enklere å si enn morsomt) og ikke minst "vaho" - dvs vatten. Det er jo ikke så rart, egentlig - dialekten hans (og din) er mye mer musikalsk enn min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Joyce*: ja det er moro med språkutvikling. Eg og pappaen til A snakkar ganske likt, men eg reknar med at Turnerose får ei litt 'artig' dialekt? (Eg har forresten ei blandingsdialekt, ikkje som mannen din)

Hua, ja. Det seier A og. :fnise:

Og så seier ho "pau" (sånn omtrent) til te (ho får litt fruktte). Når eg svarar med "te, ja", seier ho "tei". Kvar gong!

Om seg sjølv seier ho "Annbde". "Annbde ha sess?" (A ha kjeks)

Me er heime i dag og, eg og A. Ho hadde diare-bleie i natt, og også i formiddag. Formen er fin ellers. Godt å vere heime for mor og, sidan eg har ei forkjøling på gang. Litt dårlig samvittighet overfor jobb, einaste, sidan eg ikkje var på jobb i går heller. :sjenert: Men sambo skal innom jobben min og ta med litt til meg, så kan eg sitte litt i kveld.

Blitt mykje KG og facebook i dag, og lite husmorsysler. :sukk: Men no skal eg begynne på middagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annbde, ja. :ler: Lillejenta kaller seg selv Meme. Og i barnehagen er det Toto (Storm), Eia (Eira) og Saaaa (Sara). :fnise: Og Amam! Det er en av de voksne. Hun heter Andrea, men jeg vet ikke om det er navnet eller en variant av mamma? Hun er ihvertfall favoritten blant de voksne i barnehagen. Også hender det at hun sier mannens navn, det får hun ganske godt til. Noe preget av at jeg ofte er litt irritert på ham når jeg bruker navnet hans. :ler: Hun høres veldig streng ut!

Er A bedre? Håper det! Diaré er ikke gøy. :riste:

Ikke lenge til testing nå! Krysser fingrene for at den sitter denne måneden! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, iingvild! :klemmer:

A er frisk og rask igjen no, ho var forsåvidt ikkje redusert på tirsdag når me var heime heller. Hadde laus mage natt til tirsdag og ei bleie tirsdag før lunsj. I bhg igjen på onsdag.

På tirsdag fekk ho snakke med pappaen på telefonen (han ringte heim frå jobb), og det var første gong ho svara på telefonen. Tidligare har ho berre høyrt etter, og kikka på telefonen. No svara ho med ja og nei :rødme:

Samme dag tissa ho på do! :jepp:

Sidan desember har ho fått sitje litt på skåla når me byter bleie, og på tirsdag kom det altså litt. Men no seinare har ingenting kome, så det var vel meir et 'uhell' enn vilje. Ho blei overraska sjølv, i alle fall :fnise:

Henta to pakkar på butikken i dag! Den eine var 4 raudvinsglas i Rosendahl-serien, frå poengshoppen til Galluppanelet.

Pakke nr 2 var frå H&M, og inneholdt

- ny svart treningsbukse (den eg kjøpte i sommar rivna eg på leggen når den var nesten ny, men den er favorittbuksa her heime)

- et par treningstoppar, men omslagstoppen i pudder går i retur.

- pysjamas til A, todelt. Syns det er dumt at det ikkje er å få tak i heile pysjar over str 92.

- Logg t-skjorter til sambo. Det trengs!

Spent på morgendagen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, iingvild! :klemmer:

A er frisk og rask igjen no, ho var forsåvidt ikkje redusert på tirsdag når me var heime heller. Hadde laus mage natt til tirsdag og ei bleie tirsdag før lunsj. I bhg igjen på onsdag.

På tirsdag fekk ho snakke med pappaen på telefonen (han ringte heim frå jobb), og det var første gong ho svara på telefonen. Tidligare har ho berre høyrt etter, og kikka på telefonen. No svara ho med ja og nei :rødme:

Samme dag tissa ho på do! :jepp:

Sidan desember har ho fått sitje litt på skåla når me byter bleie, og på tirsdag kom det altså litt. Men no seinare har ingenting kome, så det var vel meir et 'uhell' enn vilje. Ho blei overraska sjølv, i alle fall :fnise:

Henta to pakkar på butikken i dag! Den eine var 4 raudvinsglas i Rosendahl-serien, frå poengshoppen til Galluppanelet.

Pakke nr 2 var frå H&M, og inneholdt

- ny svart treningsbukse (den eg kjøpte i sommar rivna eg på leggen når den var nesten ny, men den er favorittbuksa her heime)

- et par treningstoppar, men omslagstoppen i pudder går i retur.

- pysjamas til A, todelt. Syns det er dumt at det ikkje er å få tak i heile pysjar over str 92.

- Logg t-skjorter til sambo. Det trengs!

Spent på morgendagen :jepp:

LaRedoute har hele pysjer i større størrelser! Og Reflex, tror jeg... Vi har ihvertfall hele pysjer i både 98 og 104. Både i ull og bomull.

Krysser fortsatt fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips Joyce! Då blir det nok litt handling på laredoute. Og det blir meir enn pysjar når eg først skal bestille! :biggrin:

Ein fin lørdag i dag!

- Liten biltur for å kikke litt på fjellet. Godt å lufte seg, sjølv om det kun er i bilen :)

- Malte ferdig listene på det nye kontoret (det første rommet som blir ferdig i 2. etasje), sambo monterte brytarar og nettilgang, og no er me ferdige! Veldig fornøyd! Utvask og innflytting i måro :tommelopp:

- Hyggelig bursdagskaffe hos familie

Men det finaste med dagen var positiv test i dag tidlig!

Glad! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, Lilywhite!

Såg nett Jordmødrene på nrk. Fin serie! Spesielt moro sidan ei av fødestovene som er med denne sesongen er den eg høyrer til, og fødte A på for snart to år sidan.

Har sett litt på ny pc i dag. Eg har ei iBook frå 2004, som ikkje taklar dei siste oppdateringane, og er derfor vannvittig(!) treig. Har sett litt på testar, men det er jo så mange pcar å velge mellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm... :sjenert:

Eg og A har vore på besøk hos mi besta i dag (oldebesto til A). Det blir jo alt for sjeldan, sjølv om ho bur berre ein liten tur herifrå. Me var samtidig innom til søster mi og familien hennar, kjekt å reise litt på besøk :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pga 'tekniske problem' på jobb har eg heimekontor i dag. Lite effektivt!

Men no er ein Acer Aspire på veg heim til meg :jepp: Det samme er pysjar til A og ei skjorte til meg frå La Redoute. Eg ventar visst på ei pakke frå Ellos og :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Titter innom her etter hyggelig hilsen i boka mi :)

Først og fremst: gratulerer med ny mini i magen! :gravid:

Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det har vore travle dagar siste veka, spesielt travelt på jobb.

Var veldig oppblåst og full i magen ei heil veke rundt veke 5-6. Litt 'tarmsmerter' og luft. Buksene var stramme. Det gav seg for ei veke sidan, og magen var tilbake til normalen. (Ikkje akkurat flat mage, men ikkje kulemage heller) Men i helga ser eg at magen definitivt er tilbake... I alle dagar. No er eg ikkje oppblåst, men har altså fått tmage... Spira er vel på størrelse med ei bønne?! Magen kan nok bli vanskelig å 'kle vekk', me hadde jo ikkje tenkt å fortelje om graviditeten før minst 12 veker.

Veslo vår blir 2 år i måro, og me hadde bursdagsfeiring i går. 18 gjester (besteforeldre, tanter, onklar og søskenbarn) var jo mange på ein gang, men me hadde både sitjeplassar og servise/skeier til alle. (4 ulike serviser, men det gjekk jo fint!) A fekk veldig mykje fint, mellom anna lekekjøkken, trehjulssykkel, bøker, puslespel og duplo. Favoritten var ein hest som vrinskar eller går. Den drømte ho om i natt (når eg breidde på henne i går før eg la meg, utbraut ho "hesten!" :fnise: ) Av oss fekk ho ei dukkevogn. Den var og veldig stas, og den fekk både hesten og kosebamsen køyre i!

Utpå ettermiddag/kveld i går kjente eg at eg blei tett og forkjøla, og eg var ikkje bedre i dag. Dermed blei det egenmelding, og eg tar livet med ro her heime. Veldig godt, eg kan virkelig ikkje huske når eg var åleine heime sist. A er i barnehagen. Ho er litt snørrete sjølv, men er i fin form ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...