Gå til innhold

Daten var så klåfingret..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på date med en som jeg tror er noen hakk under meg sånn utseendemessig. Jeg så på bildene hans at han var litt overvektig og ikke en jeg sånn umiddelbart syns var veldig kjekk, men jeg lot tvilen komme ham til gode siden personligheten er viktigere.

Først ble jeg veldig positivt overrasket. Vi møttes på et offentlig sted og snakket om løst og fast og han virket som en veldig hyggelig fyr. Han inviterte meg hjem til seg, noe jeg litt tvilende takket ja til. Hjemme hos ham fulgte vi sånn halvveis med på en film mens vi snakket.

Så går det plutselig veldig fort i svingene for min del. Han setter seg nærmere meg og kysser meg, noe som egentlig var ok, men etter hvert begynner han å klå skikkelig. Han tar meg på steder jeg ikke er klar for å bli tatt på egentlig. Jeg ble veldig ukomfortabel og viste et ganske reservert kroppsspråk, og jeg sa direkte til ham at jeg ikke hadde tenkt til å ha sex med ham den kvelden. Det var VELDIG tydelig at han ville ha meg, noe han også sa. Og problemet er at han ga seg ikke. Han respekterte at jeg ikke ville ha sex eller kle av meg (skulle bare mangle), men han fortsatte å ta på meg (skikkelig klå, i tillegg til å stryke meg på armen og sånt som jeg synes er greit). Han oppførte seg litt som en unge i en godteributikk som ikke klarer å holde fingrene av fatet.. Jeg måtte ta hendene hans bort fra meg.

Vi er begge ute etter det samme, et forhold, og jeg ønsker å være tryggere på ham før jeg går til sengs med ham. Jeg kjente jeg likte nærheten (ikke klåinga), men jeg kjente også at det ikke var riktig for meg å ha sex med ham på det tidspunktet, og da gjør jeg ikke det. Han sa ting som at kroppen min var perfekt og at jeg var så pen, osv, men jeg ble bare ukomfortabel av det for jeg følte jeg burde si noe tilbake.. og han var jo verken så pen eller hadde så bra kropp. Og for all del, kan godt hende han kunne blitt perfekt i mine øyne etter hvert, men det vet jeg ikke etter én date.

At han var så på og ikke ga seg ble skikkelig turn-off for meg merker jeg. Andre jeg har datet har klart å sett an mitt kroppsspråk og har ikke gjort noe som gjør meg ukomfortabel, og når jeg sier i fra i tillegg så burde han jenke seg litt.. Ta hensyn heter det og vise respekt for at den andre har noen grenser. Det synes jeg han klarte veldig dårlig.. Positivt at han synes jeg er attraktiv og vil ha meg, men er jeg ikke klar er jeg ikke klar.

Han skriver fortsatt til meg og vil ha kontakt, og jeg er veldig usikker på om jeg skal fortsette kontakten. Han er hyggelig på alle måter sånn ellers og unnskyldte seg for måten han oppførte seg på, men det var litt sent å tenke på når jeg har reist.

Hva syns dere?



Anonymous poster hash: 68d7c...550
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå videre, sånne forhold varer aldri ettersom det alltid kommer til å være en på toppen (deg). Og da blir det ikke noe for deg akkuratt.

Anonymous poster hash: 70e95...913

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sendt han en melding hvor jeg skrev at jeg ikke satt pris på måten han tok for seg når vi var hjemme hos han. At jeg nok burde takket ja til å bli med, og at han kanskje hadde sett på det som en indikasjon om at jeg ville ha sex med han, noe det altså ikke var. At jeg etter det som skjedde mistet litt interessen av han og følte at han ikke respekterte mine grenser. At han virker som en flott mann og at jeg ble positivt overrasket, men at jeg fikk kalde føtter pga det som skjedde og tror derfor ikke at vi kan komme noe videre. Og så ønsker jeg han lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sendt han en melding hvor jeg skrev at jeg ikke satt pris på måten han tok for seg når vi var hjemme hos han. At jeg nok burde takket ja til å bli med, og at han kanskje hadde sett på det som en indikasjon om at jeg ville ha sex med han, noe det altså ikke var. At jeg etter det som skjedde mistet litt interessen av han og følte at han ikke respekterte mine grenser. At han virker som en flott mann og at jeg ble positivt overrasket, men at jeg fikk kalde føtter pga det som skjedde og tror derfor ikke at vi kan komme noe videre. Og så ønsker jeg han lykke til :)

Åherregud.

Anonymous poster hash: 35c1f...6fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hvor mye erfaring han har med det motsatte kjønn. Har han lite, synes jeg han kan tilgis. Da kjenner han ikke kodene, og vet ikke hva en date er.

Anonymous poster hash: ee613...be6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherregud.

Anonymous poster hash: 35c1f...6fa

Det er hva jeg ville gjort hvis dette hadde skjedd meg, fordi jeg synes det er viktig å gi tilbakemelding på hva man liker og ikke liker når man eventuelt skal avvise en date. Men du foretrekker kanskje de som bare blir stille.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer litt an på hvor mye erfaring han har med det motsatte kjønn. Har han lite, synes jeg han kan tilgis. Da kjenner han ikke kodene, og vet ikke hva en date er.

Anonymous poster hash: ee613...be6

Men skal man bare tenke seg til dette, eller skal man rett og slett spørre han om det? For jeg er sikkert på at 80% her inne bare tenker seg til hva som passer dem best og tenker at han er sånn som de vil at han skal være.. og så kommer det et innlegg senere om at han var sånn og sånn også etter at han hadde fått en ny sjanse (uten at han vet at han har fått en ny sjanse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå hjem til noen på første date er lite lurt.Man vet aldri hva som kan skje,og sannsynligheten for å oppleve ubehagelige hendelser øker betraktelig når man ikke kjenner vedkommende noe særlig.

Det at han ikke respekterte dine intimsoner er et stort rødt flagg. I tillegg skriver du også at du føler lite fysisk tiltrekning. På bakgrunn av dette hadde jeg dumpet fyren.

Endret av Sandie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hva jeg ville gjort hvis dette hadde skjedd meg, fordi jeg synes det er viktig å gi tilbakemelding på hva man liker og ikke liker når man eventuelt skal avvise en date. Men du foretrekker kanskje de som bare blir stille.

De fleste som ikke respekterer andres grenser, er ikke interessert i å forandre seg. Så det hjelper ikke om man forklarer dem det.

Anonymous poster hash: 1b55c...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som ikke respekterer andres grenser, er ikke interessert i å forandre seg. Så det hjelper ikke om man forklarer dem det.

Anonymous poster hash: 1b55c...660

Min erfaring er en annen enn din erfaring. Mange vet rett og slett ikke hvordan oppførselen deres blir oppfattet før noen forteller dem om den. Å drite i å si noe til noen, bare fordi man tror det ikke nytter, er mer "herregud" i mine øyne. Jeg tror ikke det verste om folk, og det er jeg jammen meg glad for!

Endret av Nettinettet
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er en annen enn din erfaring. Mange vet rett og slett ikke hvordan oppførselen deres blir oppfattet før noen forteller dem om den. Å drite i å si noe til noen, bare fordi man tror det ikke nytter, er mer "herregud" i mine øyne. Jeg tror ikke det verste om folk, og det er jeg jammen meg glad for!

Er enig i at endel folk ikke skjønner hvordan oppførselen deres påvirker andre,og noen ganger kan det være greit å gi dem beskjed om dette.

Men det TS har opplevd føler jeg er så krenkende, at hvis noen behandlet meg slik hadde jeg ikke følt noe lyst til,eller moralsk plikt til å fortelle dem hva de gjør feil. Hadde bare gått videre.For meg handler dette tilfellet om normal folkeskikk, og hvis en mann ikke har lært seg det kan han egentlig bare ha det så godt i mine øyne. Da tenker jeg at om han fortsetter å ødelegge for seg selv på fremtidige dates med andre damer, og ender opp som evig singel får det bli hans eget problem.

Endret av Sandie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Er enig i at endel folk ikke skjønner hvordan oppførselen deres påvirker andre.

Men det TS har opplevd føler jeg er så krenkende, at hvis noen behandlet meg slik hadde jeg ikke følt noe lyst til,eller moralsk plikt til å fortelle dem hva de gjør feil. Hadde bare gått videre.For meg handler dette tilfellet om normal folkeskikk, og hvis en mann ikke har lært seg det kan han egentlig bare ha det så godt i mine øyne. Da tenker jeg at om han fortsetter å ødelegge for seg selv på fremtidige dates med andre damer, og ender opp som evig singel får det bli hans eget problem.

Her er jeg uenig med deg. jeg vil påstå motsatt. Når noen får MANGE slike tilbakemeldinger på rad så vil NOEN av dem ta det til seg. Det i seg selv er en viktig endring for mange som krever en liten innsats fra hver enkelt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han forventet vel siden du ble med ham hjem at du skulle ha sex med ham. Husk regel nummer en jenter. Ha første date i offentlighet!



Anonymous poster hash: 891ac...e04
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Siden du selv gav mange tvetydige signaler mens du var hjemme hos ham, så er det på sin plass å gi ham en real tilbakemelding, TS.

Han kysset deg, og det var ganske ok for deg. Han strøk deg på armen og ryggen, og det var ok.

Om du så skal bruke mye tid på å detaljforklare hva han burde gjort og ikke burde gjort, det er en annen sak.

Et par ord om akkurat det kan være ok, og det ville jeg selv også gitt ham, - men jeg ville ikke gått inn i en lengre diskusjon med ham rundt dette.

Av høflighet, og fordi det er en gjengs måte å klart fortelle at man herved anser dette som avsluttet, ønsker man lykke til videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg uenig med deg. jeg vil påstå motsatt. Når noen får MANGE slike tilbakemeldinger på rad så vil NOEN av dem ta det til seg. Det i seg selv er en viktig endring for mange som krever en liten innsats fra hver enkelt.

Ja, noen er mottakelige for å endre seg, og vanligvis sier jeg i fra. men slik TS beskriver det hadde jeg ikke villet hatt noe mer med fyren å gjøre uansett. Så da spiller det ingen rolle for meg om han endrer oppførsel eller ikke.

Hadde det vært mer harmløse ting han gjorde feil hadde jeg nok sagt i fra,selv om jeg ikke ville møte ham igjen. Men i dette tilfellet: å fortsette å klå på noen som sier klart i fra at de ikke vil bli klådd på er såpass creepy og unormalt at jeg synes det er bedre å ikke spinne videre på det.Så får heller noen andre drive sosialtrening med ham, hvis de orker sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn jeg forsto det så har han mest erfaring med pulevenner og det kan jo forklare hvorfor han er så rett på sak.. Det er et rødt flagg ja at han ikke klarer å holde fingrene unna når jeg ber om det, og jeg har ikke akkurat så veldig lyst til å treffe han igjen. Men jeg tror ikke jeg skal begi meg ut på noen lang utgreiing om hvorfor. Jeg tror jeg bare tar kortversjonen og sier at det ble litt voldsomt og at jeg ikke ser for meg noe forhold med ham. Han har spurt om jeg vil finne på noe i kveld også og den forrige daten var jo i går.. igjen: han går litt vel fort i svingene..

I mitt hode er det stor forskjell på å kysse noen forsiktig, holde i hånden, stryke på armen og det å kna noen på puppene, lår og rumpe, ta hendene under toppen og ikke minst prøve (etter jeg har sagt at det ikke blir noe sex) å få en sniktitt på puppen min.. Jeg føler derfor ikke signalene mine har vært så tvetydige. Jeg sa fra veldig kjapt når han gikk fra stryking på armen og holde hender til direkte klåing, og da markerte jeg hvor grensen min var.

Takk for innspill, jeg setter pris på det :)

Ts



Anonymous poster hash: 68d7c...550
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo bestemt deg.
Vil ha en på "ditt eget nivå"

At han faktisk er potent og hadde ivrige hender, er jo helt forferdelig.
Grusom fyr, som faktisk ble yr.

Vet du hva jeg tenker som mann ?
Han må faktisk være litt kort i toppen likevel !

Jeg hadde ikke gidda hverken skrive med eller date flere ganger ei det var så dårlig kjemi med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo bestemt deg.

Vil ha en på "ditt eget nivå"

At han faktisk er potent og hadde ivrige hender, er jo helt forferdelig.

Grusom fyr, som faktisk ble yr.

Vet du hva jeg tenker som mann ?

Han må faktisk være litt kort i toppen likevel !

Jeg hadde ikke gidda hverken skrive med eller date flere ganger ei det var så dårlig kjemi med.

Jeg synes det er helt greit at han ble kåt, han er ikke grusom fordi og det har jeg ikke sagt heller. Det er bare bra han ble kåt. Men selv om jeg er kåt på en mann så betyr det ikke at jeg går over hans grenser for å få det jeg vil ha. At jeg ville ta det saktere og synes tempoet var vel voldsomt betyr ikke at vi hadde dårlig kjemi heller. Hadde han ikke gått over grensene mine hadde jeg villet treffe han igjen, men jeg ble såpass ukomfortabel med det at han bare kjørte på selv om jeg sa nei, at nå ønsker jeg ikke et nytt møte.

Ts

Anonymous poster hash: 68d7c...550

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får meg til å tenke på en fyr jeg var på date med, det skjedde ingenting men han maset om at jeg skulle besøke han neste dag. Jeg syntes at han var kjedelig men hadde tenkt å gå på en til date men pga masingen så mistet jeg interessen. For jeg hadde planer neste dag og kunne ikke møte han, noe jeg gjentok men han maset og maset. Selv om han ikke nevnte sex fikk jeg inntrykk at det var planen hans, for han foreslo overnatting. Det ble for desperat for meg.

Virker som at du og har mistet interessen. Vær ærlig med han og fortell at han gikk for langt.



Anonymous poster hash: bd5b3...0db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...