Gå til innhold

Anbefal meg en skulderveske!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en skulderveske som helst ikke skal være altfor stor. Fra før har jeg en veske i type "bucketbag", så ikke ute etter slikt. Jeg har tenkt litt på Gucci soho disco bag, men er litt usikker.. Synes Céline box bag er veldig fin, men ikke til 15 000 kr. Vil helst ikke bruke mer enn 7000. Skal snart til Paris, så tenkte å kjøpe der. Foreslå gjerne en veske som kommer i litt fargeutvalg :)



Anonymous poster hash: 5162c...069
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mulberry alexa?

Den synes jeg blir litt for stor :-/ vil gjerne at det skal være en litt liten crossbody veske.

Anonymous poster hash: 5162c...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ute etter en veske hvor jeg har plass til kort, mobil, nøkler og litt sminke :) den kan godt ha plass til mer og, men ikke bli altfor stor.



Anonymous poster hash: 5162c...069
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest piapeanøtt

Mulberry Tessie crossbody :)

Edit: Tessie small satchel er visst det riktige navnet!

Endret av piapeanøtt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chloé small marcie er fin og kommer i forskjellige farger. Det er heller ikke hinsides priser, og det er ikke så mange som har den i Norge ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chloe mini marcie og gucci soho disco er mine favoritter:) ingen av dem er så himla store, men crossbody med plass til det viktigste. Og ingen hinsides priser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den minste celine trio i Paris nå i sommer.det sto mellom den og discoen.den kostet ca 5000 og den store kostet 5800. Veldig glad i min😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Givenchy mini antigona eller Celine trio er veldig fine crossbody vesker.



Anonymous poster hash: 2324b...385
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Celine trio og er skikkelig fornøyd med denne. Har brukt den så og si hver dag siden den ble kjøpt. Skinnet holder seg ganske bra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den minste celine trio i Paris nå i sommer.det sto mellom den og discoen.den kostet ca 5000 og den store kostet 5800. Veldig glad i min

Givenchy mini antigona eller Celine trio er veldig fine crossbody vesker.

Anonymous poster hash: 2324b...385

Føler trioen er litt "klumpete" og litt for hverdagslig? Eller er det bare meg?

Har allerede en vanlig antigona, så tror ikke jeg går for en mini også :P

Anonymous poster hash: 5162c...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes trio er mindre hverdagslig enn gucci sin disco for eks.har rød og jeg kan dresse den opp og ned alt ettersom.vil jeg bare ha clutch,tar jeg av de andre to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes trio er mindre hverdagslig enn gucci sin disco for eks.har rød og jeg kan dresse den opp og ned alt ettersom.vil jeg bare ha clutch,tar jeg av de andre to.

Ok :) takk for tips, skal definitivt sjekke det ut!

Anonymous poster hash: 5162c...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...