Gå til innhold

Tar Fretex i mot klær med reklame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er deres erfaring med klær med reklame og om Fretex tar i mot?

Jeg var innom Fretex i dag med noen andre ting og spurt i samme slengen og damen i kassen visste ikke. Jeg har en jakke med litt reklame på men hadde den ikke med da jeg hadde glemt å vaske den. Vil ikke levere den inn og så blir den kastet fordi den ikke kan selges. Det er en skalljakke som har blitt alt for stor pga vekttap og den er lite brukt og som ny. Kostet 1500kr.

Anonymous poster hash: 56574...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Damen hadde ingen å spørre der og da så jeg skal tilbake men samboer mener at han ble avvist en gang for flere år siden når han ville gi de en jakke med logoen til arbeidsplassen hans. Han er litt usikker på om han husker rett :P

TS

Anonymous poster hash: 56574...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet på Fretex og tror det vil gå helt fint. Når du leverer inn til Fretex så sender de klærne videre til Drammen hvor de sorteres og så sendes ut til butikker rundt om i landet igjen. Om et plagg ikke er akseptabelt vil det nok bli kastet der.



Anonymous poster hash: ca4b4...f3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFF tar det meste.

Vet ikke om Fretex vil ta i mot gensere og tskjorter med Jernia eller Clas Ohlson på,

men UFF vil nok ta det i mot.



Anonymous poster hash: e3299...a26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel organisasjoner som tar imot klær og sender til de som har det vanskelig i andre land, men jeg vet ikke om dette er Fretex, UFF eller andre som ikke har butikker i Norge. Kan være verdt å sjekke ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke UFF her jeg bor. Sendes alle klær fra hele landet til Drammen? Jeg bor i Nordland. Er ingen andre enn Fretex her tror jeg som tar i mot klær men kan også følge med om noen plutselig samler inn til andre land, for det skjer i blant.

Anonymous poster hash: 56574...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er deres erfaring med klær med reklame og om Fretex tar i mot?

Jeg var innom Fretex i dag med noen andre ting og spurt i samme slengen og damen i kassen visste ikke. Jeg har en jakke med litt reklame på men hadde den ikke med da jeg hadde glemt å vaske den. Vil ikke levere den inn og så blir den kastet fordi den ikke kan selges. Det er en skalljakke som har blitt alt for stor pga vekttap og den er lite brukt og som ny. Kostet 1500kr. Anonymous poster hash: 56574...7f1

En reklamejakje til 1500,- ?

Reklame bør man få gratis og aller helst ha betalt for å gå med!

Anonymous poster hash: f1fdc...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En reklamejakje til 1500,- ?

Reklame bør man få gratis og aller helst ha betalt for å gå med!

Anonymous poster hash: f1fdc...ecf

Det er sikkert stallogo eller noe lignende som man kjøper inn selv gjennom en klubb f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller jakken kostet 1500 før firmaet fikk logoen sin på.

Jeg har sett klær med firmanavn på Fretex. Type genser med byggmester Olsen over hele magen og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...