Gå til innhold

Weightless-buksene


Flynn

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om disse? Jeg hadde lest så mye godt om de på blogger, så kjøpte meg en selv, og ble ganske skuffet... Jeg fikk nemlig ganske heftig cameltoe av dem, og det var skikkelig skikkelig stygt! Kan hende det bare er meg da :P Hva synes dere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel.. man får vel en fin rumpe av de, men om det ser fine ut ellers er en annen ting.. jeg syntes de ikke er fine, og ville ikke kjøpt selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det styggeste jeg vet om :fnise: Det er jo ikke en bukse? Det er en TIGHTS. Og ser ikke ut som noe annet enn en tights, som folk nekter å bruke noe langt til, fordi "rumpa blir så fin". Og nei, rumpa blir rar, og tightsstoff skal dekkes til. I tillegg til som du sier, alle får cameltoe. Det er rett og slett en forferdelig dyr og stygg tights. Og ingenting er styggere enn tights.

Sorry for ærligheten :)



Anonymous poster hash: ca3f8...574
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere egentlig, ser fin ut på bildene, men i virkeligheten var den ikke så mye å skryte av. Går nok i retur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det ser så fryktelig rart ut med de sømmene rundt rumpa. Det lyser "jeg har flat rumpe, og tror en ny bukse vil fikse det".. Bare kleint

Anonymous poster hash: aa0a0...e04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns også det er en tights, og de sømmene rundt rumpa ser bare rare ut.



Anonymous poster hash: 5a672...e44
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de og ønsker meg en selv, har bare ikke bestemt meg for farge/modell enda. Har prøvd én og den satt kjempefint på! :)

Edit; glemte essensielt ord.

Endret av FantasDick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker buksene. Har svart og mørkeblå/grå. Må innrømme at jeg liker den svarte buksa best, og kommer aldri til å bytte den ut med en vanlig svart bukse.



Anonymous poster hash: 9d09f...908
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men liksom... De fleste vet jo at buksen er designet for å få rundere rumpe, og da veit jo alle at du har på deg jukse-rumpe :murvegg:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men liksom... De fleste vet jo at buksen er designet for å få rundere rumpe, og da veit jo alle at du har på deg jukse-rumpe :murvegg:

Haha for å si det sånn, en dame på 100 kg kan ikke jukse seg til finere rumpe i den buksa liksom. Man må ha litt bra rumpe fra før av, ellers ser det bare rart ut.

Anonymous poster hash: 9d09f...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Jeg synes de buksene faller innen samme kategori som veskene fra MK eller å knyte rutete skjorter rundt livet. Finner disse "trendene" så irriterende. Hadde nok følt meg teit om jeg hadde vimset rundt i en rumpebukse som framhever utstyret både foran og bak. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg ikke tar feil, så er vel disse buksene designet for dem som trener mye og allerede har litt lår og stor rumpe?

Jeg har to stk, og har trent tung styrke i mange år, dermed ganske muskuløs rumpe og lår som gjør det veldig vanskelig å finne bukser som ikke blir for løs i midjen/stram over rumpe/lår. Og jeg bruker disse buksene først og fremst fordi de er utrolig behagelige! At rumpa blir fremhevet er jo et lite pluss, men den er der selv når jeg tar av meg buksa også.

Så er det en venninne av meg som har kjøpt en i fargen beige, og er veldig overvektig (men på vei ned!) og det er jo ikke så fint, men hvis man er komfortabel selv så er jo det viktigst! :)



Anonymous poster hash: ac20e...d78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Enhjørning

Har 3 stk og er kjempefornøyd med de :) Vet også at gutter(spesielt kjæresten) synes de er veldig fine. Men er vel smak og behag som med andre ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De buksene er vel det mest harry som har blitt produsert de siste 20 årene. Men jeg skjønner jo at de som er fan av disse "buksene" ikke helt har "tatt den"!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...