Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen i ett bryllup?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest New_Girl

Er den så vulgær da? Syns den var søt, jeg. Bare litt for kort til bryllup. Stylet riktig så kan den bli veldig fin, tror jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvorfor det, det er ikke snakk om å bruke den i Norge. Og alle har ikke samme oppfatning av hva vulgært er. Fortell meg hvorfor den er vulgær? Fordi den er kort? Unnskyld meg men jeg ser fult av kvinner i kortere kjoler her i Norge. Den viser ingen former og er helt enkel. Gi meg en god forklaring du!

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

De fleste land er langt mer pripne på hva som er vulgært enn Norge. Hvor i verden er det du mener de synes dette er ok?

Hvorfor den er vulgær? Den der ut som undertøy/natttøy/neglisje, og er alt for kort til å kategoriseres som kjole. I tillegg viser den mye hud på skuldrene, noe som ikke skal kombineres med kort skjørtelengde.

Igjen: protestene dine viset bare at du trenger direkte tale. For din egen del, så du kan spare deg å bli oppfattet som et yrke du trolig ikke ønsker å asosieres med.

Anonymous poster hash: 61631...25d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avslutter tråden ihvertfall og mener folk ikke trenger å skrive mer, når dere kommer med usakelige innlegg. Dette var ett ja/nei spm. Ikke en debatt om hvor vulgær jeg er som vurderer å gå i en kjole jeg synes var søt....

TS



Anonymous poster hash: 42c9e...8ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den så vulgær da? Syns den var søt, jeg. Bare litt for kort til bryllup. Stylet riktig så kan den bli veldig fin, tror jeg.

Enig, i det. Kort for bryllup, derfor jeg spurte da jeg var litt usikker. Men for kort til å bruke ellers synes jeg da ikke, finnes kortere kjoler. Den viser jo ikke noe spesielt, bortsett fra bein :)

TS

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste land er langt mer pripne på hva som er vulgært enn Norge. Hvor i verden er det du mener de synes dette er ok?

Hvorfor den er vulgær? Den der ut som undertøy/natttøy/neglisje, og er alt for kort til å kategoriseres som kjole. I tillegg viser den mye hud på skuldrene, noe som ikke skal kombineres med kort skjørtelengde.

Igjen: protestene dine viset bare at du trenger direkte tale. For din egen del, så du kan spare deg å bli oppfattet som et yrke du trolig ikke ønsker å asosieres med.

Anonymous poster hash: 61631...25d

Spania blandt annet, og portugal.

DEN ER JO IKKE NOE KORTERE ENN F.EKS DENNE http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/elise-ryan-555/party-dress-555352-14/ eller denne http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/vila-479/banner-dress-480787-14/

skjønner ikke alt bablet om at den er kort.

For en prippen drittkjerring. Jeg ser stadig damer i slike kjoler, mener du de assosieres med prostituerte burde du oppsøke en terapaut. Jævlig unødvendig kommentar.

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre som føler for å slenge med leppa kan vennligst la være. Jeg bruker denne kjolen om jeg vil der nede, spørsmålet var kun om den var for utfordrende til bryllup. Ikke dra den lenger.

TS



Anonymous poster hash: 42c9e...8ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spania blandt annet, og portugal.

DEN ER JO IKKE NOE KORTERE ENN F.EKS DENNE http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/elise-ryan-555/party-dress-555352-14/ eller denne http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/vila-479/banner-dress-480787-14/

skjønner ikke alt bablet om at den er kort.

For en prippen drittkjerring. Jeg ser stadig damer i slike kjoler, mener du de assosieres med prostituerte burde du oppsøke en terapaut. Jævlig unødvendig kommentar.

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Og dette var ikke veldig ladylike kjoler dette heller. Er man virkelig en "prippen drittkjerring" om man ikke kler seg i undertøy i bryllup?!?

Anonymous poster hash: 61631...25d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette var ikke veldig ladylike kjoler dette heller. Er man virkelig en "prippen drittkjerring" om man ikke kler seg i undertøy i bryllup?!?

Anonymous poster hash: 61631...25d

Har jeg sagt det kanskje? JEG SA DU ER EN PRIPPEN DRITTKJERRING FORDI DU INDIREKTE KALLER MEG EN HORE.

Ts

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Indirekte påstår jeg ser ut som en hore om jeg bruker kjolen

TS



Anonymous poster hash: 42c9e...8ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette var ikke veldig ladylike kjoler dette heller. Er man virkelig en "prippen drittkjerring" om man ikke kler seg i undertøy i bryllup?!?

Anonymous poster hash: 61631...25d

Og det er ikke undertøy.

Det er en enkel kjole, få det inn i det tette hodet ditt.

TS

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du roe deg litt ned. Kjolen ER jo litt småhorete, det ser jo alle.



Anonymous poster hash: 9cf9d...d5e
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du roe deg litt ned. Kjolen ER jo litt småhorete, det ser jo alle.

Anonymous poster hash: 9cf9d...d5e

Jaha, DU får mene hva du vil.

Ts

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er kirkebryllup i Portugal må du regne med å dekke skuldre og knær for å være respektfull.

Anonymous poster hash: 46497...06c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er kirkebryllup i Portugal må du regne med å dekke skuldre og knær for å være respektfull.

Anonymous poster hash: 46497...06c

Nei, det er det ikke.

TS

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Det der er ut på by'n kjole for å tiltrekke seg gratis drinker kjole.

Kjære vene, hadde det ikke holdt med ett "nei"?

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fått svar på det jeg ville nå, og det hadde holdt med bare et Nei, og ikke en moralpreken. Den skal brukes i Portugal uansett, bare ikke i bryllupet. Ferdig med saken. Dere trenger ikke kommentere mer nå.

TS



Anonymous poster hash: 42c9e...8ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt tips å ta med seg er at føler man at man må spørre noen om man kan gå med en ting er svaret nei.

Synes forøvrig du overdriver noe veldig på måten du svarer folk på, du spurte om meningen til folk, og folk svarte hva dem mente. Er viktig i begrunne svaret sitt



Anonymous poster hash: 3ccf6...f48
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Kjære vene, hadde det ikke holdt med ett "nei"?

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Nei.

Jeg ville utfylle svaret med hvorfor den ikke passer i et bryllup.

I bryllup skal man kle seg anstendig, ikke slutty.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den kjolen i samme farge:) Hadde ikke brukt den i et bryllup. Jeg brukte den til fest. Da hadde jeg dressjakke over i tillegg. Fikk også litt nattkjole-assosiasjoner, men den var fin i virkeligheten:D



Anonymous poster hash: ffbe6...866
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...