Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen i ett bryllup?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Dette må være tull. Har du sett noen gå slik kledt i et bryllup som du har vært i noen gang? Dessuten skal man styre unna visse farger deriblandt rødt som betyr at man har ligget med brudgommen

Anonymous poster hash: 4e50e...9d6

Denne kjolen var nærmere burgunder enn rød.

Men den er absolutt for lettkledd til å være i et bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nattkjole er da greit det, så lenge man har passende tilbehør? Gjerne et par myke tøfler og hårruller. Blir det i kjøligste laget slenger man bare på seg en slåbrok.



Anonymous poster hash: 3cae9...6a9
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig farge, men den er både alt for kort og i tillegg så ser den ut som en nattkjole (neglisje).



Anonymous poster hash: e6ae4...486
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Nei, og jeg tror ærlig talt at du er et troll. Kan noen virkelig, i det hele tatt tenke på å kle seg sånn til er bryllup? ! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passer ikke i bryllup i det hele tatt. Ta til etterretning hva alle andre og sier her, ser ut som babydoll. Finn noe mer passende.



Anonymous poster hash: a8089...b74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen driter jeg i, går i rødt om jeg vil. Men var enig i at den var litt utfordrende, er i utlandet så har sett noen bruke slike kjoler ja.



Anonymous poster hash: 42c9e...8ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og jeg tror ærlig talt at du er et troll. Kan noen virkelig, i det hele tatt tenke på å kle seg sånn til er bryllup? ! :sjokk:

Ja, har du ett problem med det?

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte enkelt spørsmål, dere trenger ikke være spydige og ekle og fortelle meg hvor vulgært det er og hvordan den ser ut som en nattkjole når jeg synes den var veldig fin og fint kan bruke denne ellers til hverdags.



Anonymous poster hash: 42c9e...8ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke poenget i å henge seg opp i at jeg skrev "ett"



Anonymous poster hash: 42c9e...8ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har du ett problem med det?

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

...er det relevant å vite akkurat hvor mange problemer hun har med det? :laugh:

Anonymous poster hash: b4783...b85

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

At man liksom ikke skal kunne gå i rødt i bryllup er noe forbanna tull, så det hadde jeg ikke brydd meg om. Men jeg syns den var litt i korteste laget ja.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...er det relevant å vite akkurat hvor mange problemer hun har med det? :laugh:

Anonymous poster hash: b4783...b85

Ja, selvfølgelig er det det når jeg stilte et spørsmål og hun er frekk og spør hvordan noen kan tenke seg å kle seg slik i bryllup?

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man liksom ikke skal kunne gå i rødt i bryllup er noe forbanna tull, så det hadde jeg ikke brydd meg om. Men jeg syns den var litt i korteste laget ja.

Enig der, og takk for et av få ordentlige svar. :)

TS

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte enkelt spørsmål, dere trenger ikke være spydige og ekle og fortelle meg hvor vulgært det er og hvordan den ser ut som en nattkjole når jeg synes den var veldig fin og fint kan bruke denne ellers til hverdags.

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Dersom du i tillegg vurdere å bruke denne neglisjeen til hverdags ute blant folk, trenger du i enda større grad å høre hvor vulgært det ville være.

Anonymous poster hash: 61631...25d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dersom du i tillegg vurdere å bruke denne neglisjeen til hverdags ute blant folk, trenger du i enda større grad å høre hvor vulgært det ville være.

Anonymous poster hash: 61631...25d

Og hvorfor det, det er ikke snakk om å bruke den i Norge. Og alle har ikke samme oppfatning av hva vulgært er. Fortell meg hvorfor den er vulgær? Fordi den er kort? Unnskyld meg men jeg ser fult av kvinner i kortere kjoler her i Norge. Den viser ingen former og er helt enkel. Gi meg en god forklaring du!

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor det, det er ikke snakk om å bruke den i Norge. Og alle har ikke samme oppfatning av hva vulgært er. Fortell meg hvorfor den er vulgær? Fordi den er kort? Unnskyld meg men jeg ser fult av kvinner i kortere kjoler her i Norge. Den viser ingen former og er helt enkel. Gi meg en god forklaring du!

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

Er det i øst-Europa du skal bruke den? For der er jo ingen ting vulgært.

Anonymous poster hash: 9cf9d...d5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i øst-Europa du skal bruke den? For der er jo ingen ting vulgært.

Anonymous poster hash: 9cf9d...d5e

Den skal brukes i Portugal, og du trenger ikke være spydig...

Anonymous poster hash: 42c9e...8ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...