Gå til innhold

Festantrekk høst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er helt håpløs med klær... kan noen hjelpe meg med tips til hva man kan ha på seg som festantrekk/ut på byen antrekk nå utover høsten/når det begynner å bli kaldere?

F eks trenger jeg inspirasjon til et litt casual, men samtidig litt pyntet antrekk og hva slags sko jeg kan ha til (jeg klarer ikke gå på veldig høye heler), til en bursdagsfest i helgen..

Noen??

Gjerne litt klassisk i stilen.. Jeg er helt grønn på dette :(



Anonymous poster hash: ebd9d...f77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker bare "de vanlige" festkjolene - er jo varmt inne. Har på varm jakke/kåpe og ev. skjerf/hansker om det er veldig kaldt. Går i pumps jeg, da, men har gjerne med et par ballerinas (ankelboots om vinteren) i veska om jeg skal gå et stykke på vei hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kan jeg kaste inn et tips? - selv om jeg tihører en annen aldersgruppe?

Et mørkt blyanskjørt kombinert med en pen topp eller genser?

Det kan gjøres helt enkelt, og det kan pyntes opp etter ønske og anledning.

Det passer like fint med sko med 10 cm hæler som med 5 cm hæler eller ballerinasko.

Ikke må det bli kjempedyrt heller siden det er så mange, fine blyantskjørt å få tak i nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille sorte/cocktailkjole med en blazer eller cardigan til

Sort bukse/jeans med en pen topp/bluse

En stilig shorts(skinnshorts, skort e.l) med sort strømpebukse og en fin topp/bluse/skjorte

Blyantskjørt med en fin topp/skjorte

Et festlig skjørt med en basic topp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bruker denne tråden til nytt sp.mål:

Kan jeg bruke matte hudfargede og veldig gjennomsiktige strømper når jeg skal (må) bruke nude pumps eller må jeg heller droppe nude pumps og gå for sorte sko og sorte strømper? Det er ikke lenge siden alt annet enn sorte strømper var innafor, men er det "lov" med hudfarge nå? Hvis nude sko (med strømper) hva slags farge på kjolen evt skjørt m/topp?

Og hvis det ender med sorte sko og strømper, må jeg ha sort kjole eller skjørt? Jeg pleier alltid å ende opp med svart skjørt og ekstra pyntet overdel eller den lille sorte. Stasher med fine smykker og lekker veske og svarte strømper og sko. Mine preferanser er bare svart, for øvrig kjenner jeg meg på tynn is.

Takk til den som gidder å svare.

Anonymous poster hash: d6dbc...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker denne tråden til nytt sp.mål:

Kan jeg bruke matte hudfargede og veldig gjennomsiktige strømper når jeg skal (må) bruke nude pumps eller må jeg heller droppe nude pumps og gå for sorte sko og sorte strømper? Det er ikke lenge siden alt annet enn sorte strømper var innafor, men er det "lov" med hudfarge nå? Hvis nude sko (med strømper) hva slags farge på kjolen evt skjørt m/topp?

Og hvis det ender med sorte sko og strømper, må jeg ha sort kjole eller skjørt? Jeg pleier alltid å ende opp med svart skjørt og ekstra pyntet overdel eller den lille sorte. Stasher med fine smykker og lekker veske og svarte strømper og sko. Mine preferanser er bare svart, for øvrig kjenner jeg meg på tynn is.

Takk til den som gidder å svare.

Anonymous poster hash: d6dbc...e96

Sort på sort blir ofte kjedelig, men nude sko og hudfargede strømper kommer til å se bra ut :) Tror det passer myye bedre enn med sorte strømper! Prøv ut klærne og se om hva som ser best ut, og hva du føler deg bra i! Jeg pleier å se gjennom høydepunkene fra moteshow for å få et overblikk over hva som blir in denne vinteren, så bare google "NY Fashion Week", så får du masse inspirasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sort på sort blir ofte kjedelig, men nude sko og hudfargede strømper kommer til å se bra ut :) Tror det passer myye bedre enn med sorte strømper! Prøv ut klærne og se om hva som ser best ut, og hva du føler deg bra i! Jeg pleier å se gjennom høydepunkene fra moteshow for å få et overblikk over hva som blir in denne vinteren, så bare google "NY Fashion Week", så får du masse inspirasjon :)

Takk for at du tok deg tid, og takk for tipsene, da er går jeg på NY Fashion Week hvert øyeblikk.

Anonymous poster hash: d6dbc...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...