Gå til innhold

Hvilken veske planlegger du å kjøpe?


Adhara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er jo kjempesøt, og slettes ikke så dyr (litt over 1200 såvidt jeg ser). Har du råd hadde jeg slått til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo kjempesøt, og slettes ikke så dyr (litt over 1200 såvidt jeg ser). Har du råd hadde jeg slått til!

Må nok ut med litt mer, rundt 2000 kr for veske + frakt og så kommer det moms på toppen av det. Men ja, sååå fin! Sitter bare litt langt inne å bruke så mye penger på en veske, selv om jeg har råd til det og alt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok ut med litt mer, rundt 2000 kr for veske + frakt og så kommer det moms på toppen av det. Men ja, sååå fin! Sitter bare litt langt inne å bruke så mye penger på en veske, selv om jeg har råd til det og alt :fnise:

Er det noe spesielt som har skjedd i livet ditt i det siste, noe skikkelig bra/noe som har gjort deg skikkelig glad eller fornøyd? Evt noe skikkelig kjedelig som har skjedd?

(så innmari mye skikkelig!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe spesielt som har skjedd i livet ditt i det siste, noe skikkelig bra/noe som har gjort deg skikkelig glad eller fornøyd? Evt noe skikkelig kjedelig som har skjedd?

(så innmari mye skikkelig!)

Hvis jeg legger (MYE) godvilje til så kan jeg kanskje si at jeg fortjener det. :laugh:

Jeg liker vinklinga di! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Akkurat nå sikler jeg på Celine og Birkin, usikker på hvem av dem jeg skal gå for - haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå sikler jeg på Celine og Birkin, usikker på hvem av dem jeg skal gå for - haha.

Ooooh! Hvilke modeller har du lyst på da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå sikler jeg på Celine og Birkin, usikker på hvem av dem jeg skal gå for - haha.

Gå for Celine, Birkin er så tung. Fin unnskyldning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Denne fra Celine: http://bloggfiler.no/krisssy.blogg.no/images/532490-11-1381400141686.jpg

Denne fra Birkin: http://4.bp.blogspot.com/-oadZNZFpDAY/TfFMIdYv5tI/AAAAAAAAAlA/lB_JHCK-SxY/s1600/hermes-birkin-35-cm-handbag-bag-leather-black-5557e.jpg

Forresten så burde du absolutt invistere i den MBMJ vesken, har selv en derfra og de er såååå fine! Fantastisk kvalitet også! Du får det du betaler for altså :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Gå for Celine, Birkin er så tung. Fin unnskyldning :P

Åh, takk! Da ble det litt lettere å velge :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fra Celine: http://bloggfiler.no/krisssy.blogg.no/images/532490-11-1381400141686.jpg

Denne fra Birkin: http://4.bp.blogspot.com/-oadZNZFpDAY/TfFMIdYv5tI/AAAAAAAAAlA/lB_JHCK-SxY/s1600/hermes-birkin-35-cm-handbag-bag-leather-black-5557e.jpg

Forresten så burde du absolutt invistere i den MBMJ vesken, har selv en derfra og de er såååå fine! Fantastisk kvalitet også! Du får det du betaler for altså :biggrin:

Første linken funker ikke.

Men dæææven, Birkin er fin altså! :)

Ja, tror bare jeg hopper i det egentlig.. Bestiller vel den veska i løpet av de neste 5 minuttene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har litt lyst på Michael Kors Selma messenger. Syns den er så fin, men liker ikke helt at "alle" har den.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Jeg har litt lyst på Michael Kors Selma messenger. Syns den er så fin, men liker ikke helt at "alle" har den.. :)

Ja, er ikke noe gøy med Michael Kors lenger, fordi alle fjortisene går rundt med dem :fnise:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes du skal gå for handlenettet :laugh:

Du kan bare gi etter du også, har bestilt jeg nå :laugh:

Det verste er at de hadde den på 40% på en butikk her i byen i forrige uke, men jeg klarte å motstå fristelsen, og nå er den selvfølgelig solgt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...