Gå til innhold

Jeg har fire dater til helgen...what to do?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann :) Jeg er ei jente som for 2 mnd siden kom ut av et forhold. Etter jeg ble singel kom beilerne som bestilt. Jeg har pratet en del med forskjellige menn etter jeg ble singel og det har endt i alle tilfeller med at de nå vil møte meg for å gå på date.

Så har det seg at disse fire forskjellige mennene har ´´mast`` om å treffe meg, men jeg har egentlig ikke vært klar før nå. Jeg har hele tiden kommet med unnskyldninger, men vet nå at jeg ikke kan dikte opp noe mer. Jeg tenker at tiden er inne for å faktisk treffe en eller flere av dem.

Så problemet er vel at jeg ikke vet hva jeg skal si til de andre jeg ikke velger å møte denne helgen? Skal jeg si at jeg er på date med en? Alle vet at jeg skal ut i helgen, og alle er fra denne byen. Kjenner jeg er litt redd for å møte flere av dem tilfeldig på samme tid. Hvor klein hadde ikke det vært hvis de bare ´´skal du også møte henne?``

Gud av meg, hva har jeg rotet meg borti! I starten var det jo bare uskyldig flørting, og nå har jeg faktisk lovet dem et lite treff hele gjengen!



Anonymous poster hash: b5fcc...827
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, kjenner meg igjen. Spesielt når det er helg, da kommer "skal du ut? møtes ute?"-meldingene. I ukedagene pleier jeg bare dikte opp ting (hvis jeg skal på date med en annen), f.eks at jeg skal trene, shoppe, være med venner, familien osv.

Det jeg pleier å gjøre er å være litt vag; jeg sier "kanskje, må se det an" når de spør om jeg skal ut. Lover ingenting. Lyver ikke og sier jeg ikke skal ut, men sier heller ikke at jeg skal.

Også er jeg "tilfeldigvis" så opptatt utover kvelden at jeg glemmer skrive noe mer:p

Kan jo ikke love mer enn en om gangen, det ville blitt superkleint.

Så unngåelsesstrategien her i gården. Tør ikke si jeg skal på date med en annen, ingen med selvrespekten i orden ville vel godtatt det.



Anonymous poster hash: 7ab93...233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kjenner meg igjen. Spesielt når det er helg, da kommer "skal du ut? møtes ute?"-meldingene. I ukedagene pleier jeg bare dikte opp ting (hvis jeg skal på date med en annen), f.eks at jeg skal trene, shoppe, være med venner, familien osv.

Det jeg pleier å gjøre er å være litt vag; jeg sier "kanskje, må se det an" når de spør om jeg skal ut. Lover ingenting. Lyver ikke og sier jeg ikke skal ut, men sier heller ikke at jeg skal.

Også er jeg "tilfeldigvis" så opptatt utover kvelden at jeg glemmer skrive noe mer:p

Kan jo ikke love mer enn en om gangen, det ville blitt superkleint.

Så unngåelsesstrategien her i gården. Tør ikke si jeg skal på date med en annen, ingen med selvrespekten i orden ville vel godtatt det.

Anonymous poster hash: 7ab93...233

Det var lurt :) Hehe!! Merkelig nok tar de jo aldri hintet heller. Hadde jeg virkelig ville møtt dem, så hadde jeg jo gjort det for lenge siden :P

ts

Anonymous poster hash: b5fcc...827

Anonymous poster hash: b5fcc...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Jeg er ei jente som for 2 mnd siden kom ut av et forhold. Etter jeg ble singel kom beilerne som bestilt. Jeg har pratet en del med forskjellige menn etter jeg ble singel og det har endt i alle tilfeller med at de nå vil møte meg for å gå på date.

Så har det seg at disse fire forskjellige mennene har ´´mast`` om å treffe meg, men jeg har egentlig ikke vært klar før nå. Jeg har hele tiden kommet med unnskyldninger, men vet nå at jeg ikke kan dikte opp noe mer. Jeg tenker at tiden er inne for å faktisk treffe en eller flere av dem.

Så problemet er vel at jeg ikke vet hva jeg skal si til de andre jeg ikke velger å møte denne helgen? Skal jeg si at jeg er på date med en? Alle vet at jeg skal ut i helgen, og alle er fra denne byen. Kjenner jeg er litt redd for å møte flere av dem tilfeldig på samme tid. Hvor klein hadde ikke det vært hvis de bare ´´skal du også møte henne?``

Gud av meg, hva har jeg rotet meg borti! I starten var det jo bare uskyldig flørting, og nå har jeg faktisk lovet dem et lite treff hele gjengen!

Anonymous poster hash: b5fcc...827

Du blir nødt til å si fra til tre av dem at du må avtale en annen helg pga en avtale med en av dem denne helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det rart jeg ikke tror på damer sine unnskyldninger for å ikke møtes?

Av og til er vi faktisk opptatt da :) Andre ganger så har vi rett og slett for mange andre i køen også. Vi må ta en om gangen, og så peller vi bort en etter en til man til slutt står igjen med en :plystre:

Dere er ikke bedre dere heller. Jeg er sikker på at flere av disse mennene som vil møte meg, drar ut med andre kvinnfolk også.

ts

Anonymous poster hash: b5fcc...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til er vi faktisk opptatt da :) Andre ganger så har vi rett og slett for mange andre i køen også. Vi må ta en om gangen, og så peller vi bort en etter en til man til slutt står igjen med en :plystre:

Dere er ikke bedre dere heller. Jeg er sikker på at flere av disse mennene som vil møte meg, drar ut med andre kvinnfolk også.

ts

Anonymous poster hash: b5fcc...827

Er det noen grunner for å plystre, når du sier dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen grunner for å plystre, når du sier dette?

Ja, jeg følte meg litt slem når jeg sa (skrev) det :P

ts

Anonymous poster hash: b5fcc...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg følte meg litt slem når jeg sa (skrev) det :P

ts

Anonymous poster hash: b5fcc...827

Kanskje holdningen din er såpass uredelig at det er derfor du ikke vet hva du skal gjøre.

Det du gjør er å oppføre deg ordentlig. Treff dem som venner og se om det blir noe mere.

Avtal med dem når det passer og ikke mas om at du treffer de andre.

Og ikke ha sex før du har bestemt deg for én av dem.

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nødt til å si fra til tre av dem at du må avtale en annen helg pga en avtale med en av dem denne helgen.

Hvorfor det? Det er en uskyldig førstedate. Hvorfor fortelle noen du ikke engang har vært på date med enda at det er andre gutter i bildet? Det blir selvfølgelig anderledes dersom dere velger å fortsette å møtes, men frem til da er det fritt fram til å møte hvem man vil. Syns jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Av og til er vi faktisk opptatt da :) Andre ganger så har vi rett og slett for mange andre i køen også. Vi må ta en om gangen, og så peller vi bort en etter en til man til slutt står igjen med en :plystre:

Dere er ikke bedre dere heller. Jeg er sikker på at flere av disse mennene som vil møte meg, drar ut med andre kvinnfolk også.

ts

Anonymous poster hash: b5fcc...827

For all del, jeg dømmer ingen. Jeg bare sier at jeg tenker "Ok, dater en annen fyr" når damer lister opp grunner til at ting ikke passer. I den absolutte majoriteten av tilfellene så viser det seg jo å stemme. Sånn sett synes jeg at jeg har en jordnær tilnærming til dette spillet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor det? Det er en uskyldig førstedate. Hvorfor fortelle noen du ikke engang har vært på date med enda at det er andre gutter i bildet? Det blir selvfølgelig anderledes dersom dere velger å fortsette å møtes, men frem til da er det fritt fram til å møte hvem man vil. Syns jeg.

Jeg tror du kanskje misforstod litt.

Jeg er enig med deg i det du sier.

Men jeg mente at hun må si fra at denne helgen ikke passer. Når hun har avtalt så må hun si hun har dobbeltbooket helgen sin og at hun desverre ikke kan allikevel. Det må hun si til tre av dem.

Jeg trodde dette var selvforklarende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du kanskje misforstod litt.

Jeg er enig med deg i det du sier.

Men jeg mente at hun må si fra at denne helgen ikke passer. Når hun har avtalt så må hun si hun har dobbeltbooket helgen sin og at hun desverre ikke kan allikevel. Det må hun si til tre av dem.

Jeg trodde dette var selvforklarende..

Da beklager jeg :laugh:

Selvfølgelig må hun si fra at denne helgen ikke passer, det er allmen folkeskikk.

Endret av Whynot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Det er en uskyldig førstedate. Hvorfor fortelle noen du ikke engang har vært på date med enda at det er andre gutter i bildet? Det blir selvfølgelig anderledes dersom dere velger å fortsette å møtes, men frem til da er det fritt fram til å møte hvem man vil. Syns jeg.

egoister. dere hadde ikke likte det selv om gutten hadde gjort dette.

Anonymous poster hash: 2ddea...570

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe, kjenner meg igjen. Spesielt når det er helg, da kommer "skal du ut? møtes ute?"-meldingene. I ukedagene pleier jeg bare dikte opp ting (hvis jeg skal på date med en annen), f.eks at jeg skal trene, shoppe, være med venner, familien osv.

Anonymous poster hash: 7ab93...233

Er det typisk datemeldinger? Trodde det var mer fordi man håpte på å få med jenta hjem den kvelden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart jeg ikke tror på damer sine unnskyldninger for å ikke møtes?

Det er ofte bare et forkledd "nei" eller et hint, så du gjør rett i å ikke tro på dem ;)

Ikke alltid det er sånn selvsagt, selv når man er veldig interessert så vil man gjerne vente til en dag man ikke har tusen andre småting på plakaten. Jeg tar ikke første date med mannen i ditt liv mellom jobb og trening på mandag.

Men dere menn er litt sleipe da, dere spør bare om man bare skal "ta en kaffe en dag".

Det går ikke an å bare si nei uten å oppgi en grunn, men blir for rart å svare at nei takk, jeg har ikke lyst å ligge med deg/du er ikke kjærestemateriale. Jeg har faktisk prøvd å være såpass direkte flere ganger, da får man bare svar a la "HAHA ER BARE EN KAFFE DA, kom igjen 'a, er du pysete, ikke vær så sær, treffes i morgen klokka 5?". Det er lettere for oss å svare at "dessverre, men jeg skal vaske håret i kveld" på 2-3 forespørsler på rad til det synker inn og han gir opp.

Sorry, veldig off topic..

TS, du har rotet deg inn i noe jeg synes er litt festlig, si ifra hvordan det går!

Selv ville jeg nok valgt å bare gå ut med den av dem jeg likte best, og si til de andre at jeg var ute med en..

Kvalitet over kvantitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Av og til er vi faktisk opptatt da :) Andre ganger så har vi rett og slett for mange andre i køen også. Vi må ta en om gangen, og så peller vi bort en etter en til man til slutt står igjen med en :plystre:

Dere er ikke bedre dere heller. Jeg er sikker på at flere av disse mennene som vil møte meg, drar ut med andre kvinnfolk også.

ts

Anonymous poster hash: b5fcc...827

Hvorfor er det så fryktelig vanskelig å være ærlig?

Pkt. 1: Ikke avtal å møte flere på samme dag.

Pkt. 2: Hvis du ikke vil at noen skal se du møter noen så har du et problem (og det har du skapt deg selv, fordi da ønsker du å ha denne flokken gående på gress inntil du har evaluert hvem av dem du kanskje, muligens vil være med).

Pkt.3: Vær ærlig og si at du har flere interessenter, og vil gjerne møte disse også.

Pkt 4: Gi dem alle muligheter til å gå ut med andre jenter, - det skulle bare mangle. Da reduseres også den gruoppen du 'har gressende' med tiden, og alt blir mye enklere for deg ;)

Hvis folk hadde giddet være litt ærligere så kunne resten ha trodd på det de sa.

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...