Gå til innhold

Liker hun meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Det er ei jente jeg har rotet med på fylla i over et halvt år nå ca. Vi møtes alltid på byen å ender alltid med å dra hjem ilag. Av en eller annen grunn velger jeg alltid henne framfor alle de andre. Vi ligger sammen ganske ofte, men hver morgen stikker hun alltid før jeg våkner. Hva er grunnen til dette tror dere? Vi har ikke noe særlig kontakt til vanlig. Jeg ender alltid med å ringe henne i fylla, hver gang jeg drikker. Vi går skole i ulik by, så skjønner ikke hvorfor jeg ringer henne når hun ikke er her engang? Jeg er jo gutt så litt vanskelig å vite hvorfor. Hun viser interesse når hun er beruset, men da virker det som hun bare vil ha sex og kos osv. Hva burde jeg gjøre jenter?

Anonymous poster hash: 2ff8a...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik jeg leser det virker det som hun ikke er ute etter så mye mer enn sex, om hun viser interesse kun i fylla å da er det kosing osv. Kanskje det heller er du som holderpå å falle? At du ringer henne i beruset tilstand når dere ikke er i samme by engang betyr vell at du tenker på henne? Er vell ikke vits å ringe henne for sex om dere ikke er i samme by engang, kanskje du begynner å bli knyttet.

Anonymous poster hash: 2ff8a...7da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes nesten ut som om du var en kar ei venninne av meg fortalte om for ikke så lenge siden.

I hennes tilfelle så var hun åpen for at det kunne bli noe mer, hun likte fyren. Men ettersom hun følte at han alltid ringte på fylla så antok hun at han bare ville ha sex og slo seg derfor til ro med dette.
Dette gjorde også at hun dro om morgenen, for hun ville ikke være innpåsliten og ville heller ikke gi han inntrykk av at hun hadde behov for mer enn sex.

Så mitt råd er vel at hvis du er interessert i henne må du prøve å vise at du vil finne på noe annet enn fyllesex. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med de da? Får prøve på det!

Anonymous poster hash: 2ff8a...7da

Det har ikke skjedd noen ting med de, for hun tror fortsatt at han kun er ute etter å være Friends with bennefits, men mulig ting går annerledes for deg hvis du tar initiativ til noe mer.

Det verste som kan skje er at hun sier at hun kun er interessert i sex. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan dere møtes så ofte om dere ikke bor i samme by?



Anonymous poster hash: 4f843...1bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...