Gå til innhold

Hvordan playe en player?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mange jenter som også kun er ute etter sex skal jeg si deg! Har møtt på flere av dem!

sant det!

Det er ikke alle kvinner som har barneønsker i tankene...når de har sex.Eller ønsker noe veldig forpliktende forhold.

Mange er fornøyd med å bare ha sex.

Idiotisk å bli irritert på playere.

Har du superseriøse framtidsplaner.Så er jo ikke det playerens skyld...om han/hun ikke har samme ønsker.

Grow up jenter.Barnehage-nivå på dere...

Anonymous poster hash: 4ef1c...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sant det!

Det er ikke alle kvinner som har barneønsker i tankene...når de har sex.Eller ønsker noe veldig forpliktende forhold.

Mange er fornøyd med å bare ha sex.

Idiotisk å bli irritert på playere.

Har du superseriøse framtidsplaner.Så er jo ikke det playerens skyld...om han/hun ikke har samme ønsker.

Grow up jenter.Barnehage-nivå på dere...

Anonymous poster hash: 4ef1c...bf4

Du aner jo ikke hva en player er.

En player er en som ikke er ærlig, og frister med andre ting enn sex. En player lyver eller skjuler ting med vilje. For eksempel gir inntrykk av at man vil ha et forhold mens intensjonene er å ditche etter sex.

Hvis man kun vil ha sex og sier fra er man ikke en player.

Endret av Noope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydligvis noe manger tenker på, og blir utsatt for, trist nok.

Ikke bruk tid på det, livet skal bestå av gode stunder og det som er ekte.

Anonymous poster hash: b1e45...34c

Men man tenker jo automatisk på det for det er mange nok som player. Jeg har opplevd det mange ganger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg playet en player med et uhell en gang.

Hadde chattet med han på skype, snakket på snapchat, hatt en ganske flørtende tone osv, men det er slik jeg er og jeg så egentlig på han som en venn. Jeg visste jo at han hadde hatt utallige mange sexpartnere og sex var det eneste han tenkte på. Men han fikk aldri sex med meg.

Så fant jeg kjærligheten (som fortsatt er min samboer) og da klikket det helt for han. Han sa at det var bare oppspinn for INGEN kunne like meg, jeg var visst kjempestygg, jeg var dum, jeg hadde hallusinasjoner, jeg var psykopat og listen går videre. Jeg skrev bare at jeg synes han var barnslig og håpte han fikk et fint liv videre.

Det han sa var i grunn bare tull, men orket ikke bli sint på noen som synker så lavt.

Han prøvde igjen å ta kontakt noen mnd etter i håp om at jeg var ledig igjen, og jeg sa da at jeg hadde ingen interesse av å snakke med noen som er så umodne og frekke.

Da ble han ihvertfall sint så jeg blokkerte han fra alt som fantes og har ikke snakket med han etter det.



Anonymous poster hash: abcf5...9c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Friendzone. Du må aldri ha noe intimitet med ham i det hele tatt. Ikke la ham røre deg mer en du ville latt en bror gjøre og ikke flørt fysisk.

2) Lag ett følelsesmessig bond. Heng med ham, hør på ham, og støtt ham. Tilbring vennskapelig tid med ham og slapp av.

3) Vent til tiden er inne...

4) Gjør det klart at du aldri i livet ville vært sammen med ham.

5) I stk player med knust hjerte (y)

Forutsetningen for dette er at du er over gjennomsnittlig hot og har en personelighet som man kan like.



Anonymous poster hash: a2294...b68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Playe en player?

Hadde jeg ikke ville kastet bort min tid på.

Nei, hva er vitsen..

Anonymous poster hash: b1e45...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Playe en player?

Hadde jeg ikke ville kastet bort min tid på.

Var ingen som spurte om hva du ville brukt tiden din på. Trenger ikke skrive om du ikke har svar på spm bare for å skrive.

Anonymous poster hash: 223dc...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ingen som spurte om hva du ville brukt tiden din på. Trenger ikke skrive om du ikke har svar på spm bare for å skrive.

Anonymous poster hash: 223dc...8d0

Du fikk et godt tips. Vær så god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ingen som spurte om hva du ville brukt tiden din på. Trenger ikke skrive om du ikke har svar på spm bare for å skrive.

Anonymous poster hash: 223dc...8d0

oh,fuck off

Anonymous poster hash: b1e45...34c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...