Gå til innhold

Hvordan playe en player?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror de vil ta hevn, og det tror jeg du ville også.

Det er bare at dere lar det som hendte dere gå ut over noen andre, som ikke hadde noe med den saken å gjøre.

Dessuten sørger dere for å gjøre dere selv like ille (eller verre) enn dem som dere synes fortjener hevn.

Noe som er rene idiotien. Det håper jeg dere skjønner selv.

Å hevne seg på noen som gjør det samme som du har begynt å gjøre, er ikke spesielt intelligent, for å si det sånn.

Var det meg du henviste til nå?

(Jeg som skrev historien over..)

I så fall ville jeg faktisk aldri ta hevn, hadde ingenting å ta hevn for? Hadde verken blitt såret av en gutt før eller blitt avvist av noen jeg likte. Jeg var bare i en periode i livet hvor jeg ga faen i det meste.

Syntes vel også det var gøy å ha en kar som tidligere hadde kunnet playe hvem han ville rundt lillefingeren.

Målet mitt var heller aldri å såre han, selv om det endte opp sånn. Jeg hadde det bare gøy og var egosentrisk.

Holdt på med flere gutter i den perioden som jeg virkelig ikke brydde meg om, de var tidsfordriv, og de ble derfor såklart interessert. Gutter er skremmende like jenter når det kommer til dette. De vil ha de jentene som ikke vil ha dem..

Men som sagt, er dette lenge siden. Og jeg behandler ikke gutter på den måten lenger. Syntes ingen fortjener å bli lekt med. Men jeg ville bare presisere at det ikke alltid handler om å være bitter for tidligere opplevelser. Ettersom jeg i den perioden aldri hadde blitt avvist selv. Så det var absolutt ikke et forsøk på hevn av noe slag.

Den dag i dag vet jeg heldigvis bedre. Jeg har ikke noe behov for å leke med følelsene til folk kun for eget tidsfordriv. Enten er jeg interessert og da går jeg videre med det, ellers er jeg ikke og da sier jeg ifra.

(Syntes forøvrig det er vanvittig dumt at man får flere karer ved å oppføre seg som en likegyldig drittsekk, kontra å oppføre seg bra. Dette såkalte badboy syndromet gjelder nok ikke bare for jenter...)

Anonymous poster hash: b3f96...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det meg du henviste til nå?

(Jeg som skrev historien over..)

I så fall ville jeg faktisk aldri ta hevn, hadde ingenting å ta hevn for? Hadde verken blitt såret av en gutt før eller blitt avvist av noen jeg likte. Jeg var bare i en periode i livet hvor jeg ga faen i det meste.

Syntes vel også det var gøy å ha en kar som tidligere hadde kunnet playe hvem han ville rundt lillefingeren.

Målet mitt var heller aldri å såre han, selv om det endte opp sånn. Jeg hadde det bare gøy og var egosentrisk.

Holdt på med flere gutter i den perioden som jeg virkelig ikke brydde meg om, de var tidsfordriv, og de ble derfor såklart interessert. Gutter er skremmende like jenter når det kommer til dette. De vil ha de jentene som ikke vil ha dem..

Men som sagt, er dette lenge siden. Og jeg behandler ikke gutter på den måten lenger. Syntes ingen fortjener å bli lekt med. Men jeg ville bare presisere at det ikke alltid handler om å være bitter for tidligere opplevelser. Ettersom jeg i den perioden aldri hadde blitt avvist selv. Så det var absolutt ikke et forsøk på hevn av noe slag.

Den dag i dag vet jeg heldigvis bedre. Jeg har ikke noe behov for å leke med følelsene til folk kun for eget tidsfordriv. Enten er jeg interessert og da går jeg videre med det, ellers er jeg ikke og da sier jeg ifra.

(Syntes forøvrig det er vanvittig dumt at man får flere karer ved å oppføre seg som en likegyldig drittsekk, kontra å oppføre seg bra. Dette såkalte badboy syndromet gjelder nok ikke bare for jenter...)

Anonymous poster hash: b3f96...086

:)

Da tenker jeg du er ganske representativ for playere, flest.

Jeg tror det er sånn man tenker.

Jeg har oppført meg sånn selv, som du sier over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til: dr

Anonymous poster hash: f7618...425

Hva betyr det?

Anonymous poster hash: b3f96...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Da tenker jeg du er ganske representativ for playere, flest.

Jeg tror det er sånn man tenker.

Jeg har oppført meg sånn selv, som du sier over her.

Var. Jeg anser ikke meg selv for å være en player, jeg hadde bare en periode hvor jeg oppførte meg som en.

Håper du også har tatt til fornuft og sluttet å tulle med jenter på den måten jeg tullet med gutter. :)

Anonymous poster hash: b3f96...086

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var. Jeg anser ikke meg selv for å være en player, jeg hadde bare en periode hvor jeg oppførte meg som en.

Håper du også har tatt til fornuft og sluttet å tulle med jenter på den måten jeg tullet med gutter. :)

Anonymous poster hash: b3f96...086

Joda.

Da jeg fant ut hvorfor jeg gjorde de valgene jeg gjorde, forandret jeg adferd, fordi jeg forstod at det jeg holdt på med egentlig var selvdestruktivt...

Det høres veldig snusfornuftig og politisk korrekt ut å si det sånn, men det var faktisk det som skjedde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.

Da jeg fant ut hvorfor jeg gjorde de valgene jeg gjorde, forandret jeg adferd, fordi jeg forstod at det jeg holdt på med egentlig var selvdestruktivt...

Det høres veldig snusfornuftig og politisk korrekt ut å si det sånn, men det var faktisk det som skjedde...

Bra :)

"Man skal ikke plage andre man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil" ;)

Anonymous poster hash: b3f96...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.

Da jeg fant ut hvorfor jeg gjorde de valgene jeg gjorde, forandret jeg adferd, fordi jeg forstod at det jeg holdt på med egentlig var selvdestruktivt...

Det høres veldig snusfornuftig og politisk korrekt ut å si det sånn, men det var faktisk det som skjedde...

Av ren nysgjerrighet: Hvorfor tok du forresten de valgene du tok?

Anonymous poster hash: b3f96...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det å leke og spille på fake følelser for å oppnå sex, er ganske dustete gjort. Jeg kan ikke si at jeg har vært så veldig grei mot alle menn i livet mitt jeg heller. Men jeg har aldri latet som om jeg var interessert i en person for forhold uten at jeg var det. Det er det playere er flink til.

Hvordan skal man playe en player? Det er ganske umulig å playe en player. Men playere er ulike. Jeg har lært meg at det fins ulike typer av de. Noen av de er svært sarte for avvisninger. Playere ønsker ofte å være populær, men samtidig så gir mange av de lett faen i ting og. Det er ikke så lett å avsløre en player heller. Og når man først forstår at han eller hun er en player, så er man allerede blitt forelsket. Da er man i fella ;)

Det er fullt mulig å playe en player, leke interisert, være fløtrete, småkose å si søte ting, å etter hvert kutte helt ut. Si du holder på med noen andre, eller ikke vil mer. Men hvordan skal man gjøre det om man allerede har fått han interisert, å skal "ditche" han? Hva skal man egentli si...

Anonymous poster hash: 223dc...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var. Jeg anser ikke meg selv for å være en player, jeg hadde bare en periode hvor jeg oppførte meg som en.

Håper du også har tatt til fornuft og sluttet å tulle med jenter på den måten jeg tullet med gutter. :)

Anonymous poster hash: b3f96...086

Så hvordan player man douchebagen?

Anonymous poster hash: 223dc...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvordan player man douchebagen?

Anonymous poster hash: 223dc...8d0

Aka meg?

Eller guttene jeg har tullet med..

Anonymous poster hash: b3f96...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvordan player man douchebagen?

Anonymous poster hash: 223dc...8d0

Man burde heller spørre seg:

Hvordan player man douchebagen som player den som prøver å playe douchebagen mens han player en player som player en player?

Anonymous poster hash: 277d1...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har allerede fått følelser for en typisk douchebag, nå vil jeg ta hevn. Har ikke sagt til han at jeg har følelser eller vist deg på noen som helst måte, siden jeg er en ganske "kald" person. Men hvordan snu om på kortene?

Anonymous poster hash: 223dc...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aka meg?

Eller guttene jeg har tullet med..

Anonymous poster hash: b3f96...086

Guttene du tullet med, om de var playere? Eller klarte noen å snu om på det å playe deg istede?

Anonymous poster hash: 223dc...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde heller spørre seg:

Hvordan player man douchebagen som player den som prøver å playe douchebagen mens han player en player som player en player?

Anonymous poster hash: 277d1...97e

Oouch, kan bli litt vansklig kanskje om begge prøver å playe hverandre. Kolke ord..

Anonymous poster hash: 223dc...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Guttene du tullet med, om de var playere? Eller klarte noen å snu om på det å playe deg istede?

Anonymous poster hash: 223dc...8d0

Skrev en lang historie ovenfor her om en av karene jeg styrte med. Du kan jo lese den om du ikke har lest den?

Kan vel også skrive om de andre guttene jeg tullet med, for det er alltids individuelle forskjeller og det hele kommer ann på situasjonen og hvordan man er som person.

Syntes egentlig ikke man skal oppmuntre til den type oppførsel.

Og nei, jeg har vel ikke blitt "played" enda.. Men det kommer vel.

Anonymous poster hash: b3f96...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede fått følelser for en typisk douchebag, nå vil jeg ta hevn. Har ikke sagt til han at jeg har følelser eller vist deg på noen som helst måte, siden jeg er en ganske "kald" person. Men hvordan snu om på kortene?

Anonymous poster hash: 223dc...8d0

Hva er det du vil ta hevn for?

Har han avvist deg? Gitt deg falske forhåpninger?

Tror du må utdype situasjonen mer for å kunne svare på dette.

Anonymous poster hash: b3f96...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydligvis noe manger tenker på, og blir utsatt for, trist nok.

Ikke bruk tid på det, livet skal bestå av gode stunder og det som er ekte.



Anonymous poster hash: b1e45...34c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet: Hvorfor tok du forresten de valgene du tok?

Anonymous poster hash: b3f96...086

Hm. Er litt usikker på hvor privat jeg skal bli under nick.

Men jeg kan si så mye som at jeg aldri så på meg selv som en player.

Det var andre som begynte å snakke om meg som en, og dermed fikk jeg vite at de sa jeg var dette.

Kjæresten min ble feks ble advart mot at jeg bare var en som tømte og rømte og at jeg var en player.

Heldigvis satset hun på meg likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...