Gå til innhold

Møtte en svært utadvendt fyr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en hyggelig fyr. Han er svært utadvendt, snakker med alle og får dem til å le hjertelig siden han er så morsom. Vi var mye sammen i to-tre dager og han flørtet og viste interesse. Selv er jeg sånn passe utadvendt, men kan også være stille. Han bor en lang flyreise unna, et annet sted i verden. Men er det noen som vet hvordan slike superutadvendte spøkefugler er i det lange løp? Kan det bli slitsomt, og kan slike typer også ha en annen og roligere side? Erfaringer?

Anonymous poster hash: 9900c...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jon blund

Jeg møtte en hyggelig fyr. Han er svært utadvendt, snakker med alle og får dem til å le hjertelig siden han er så morsom. Vi var mye sammen i to-tre dager og han flørtet og viste interesse. Selv er jeg sånn passe utadvendt, men kan også være stille. Han bor en lang flyreise unna, et annet sted i verden. Men er det noen som vet hvordan slike superutadvendte spøkefugler er i det lange løp? Kan det bli slitsomt, og kan slike typer også ha en annen og roligere side? Erfaringer?

Anonymous poster hash: 9900c...716

Jeg er den typen og jeg kan fortelle deg at jeg viser helt andre sider av meg selv til hun jeg er sammen med;).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo. Men uansett vil jeg påstå at det er meget overfladisk å tro at selv om en person er svært utadvendt, så vil vedkommende vise hele seg selv til enhver tid.

Personlig så kan jeg virke relativt utadvendt til tider og jeg går inn for å være det da, når jeg er i selskap hvor jeg føler for det, men generelt er jeg jo ikke slik. Selskaps-meg og meg privat byr ikke nødvendigvis på de samme sidene.

Edit; Kan vel og ligge til at jeg ikke akkurat er innadvendt heller generelt, men et sted midt i mellom. Og overhodet ingen, som kjenner meg, ville ha kalt meg en svært utadvendt fyr.

Så spørsmålet blir vel, hvor godt tror du du kjenner denne personen (etter 2-3 dager sammen) ?

Endret av Ok2k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...