Gå til innhold

Hun er alt for bra for meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre? Jeg er helt utrolig betatt av en dame som jobber på naboavdelingen på jobben, men hun er seriøst sånn utrolig bra dame som kan få hvem hun vil, og jeg er litt sånn nerdete ingeniør som ikke akkurat har det i kjeften. Jeg er så nervøs for julebordet, for at jeg kommer til å dumme meg helt ut. Jeg vet jo st hun er alt for bra for meg, men jeg greier ikke la være...

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker slike historier, husk å hold oss oppdatert :) tid er julebordet?

Glad for å kunne underholde :P det er nå til helgen... Gruer meg!

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om henne? Hvorfor tror du at hun er for bra for deg?



Anonymous poster hash: 0bf97...718
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er opp til henne å bestemme om hun er for bra for deg eller ikke ;) Mener hun at hun er for bra for deg, så er hun virkelig ikke det i det hele tatt. Jeg heier på dere.

PS: Nerder er de beste mannfolka ;)



Anonymous poster hash: 1f5e8...bd8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun er i nærheten sier hun noe til deg, ser din vei osv? Har hun vist noen tegn til at hun liker deg? Smiler hun til deg?

Hvis du aldri har hatt noe kontakt ville jeg ikke prøvd meg på julebordet. Det blir creepy. Men er du sikker på at hun vet hva du heter, og det "er noe der" kan du jo prøve å snakke med henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tenkt på at hun kanskje ser på deg som "for bra" for henne? :-)

Anonymous poster hash: 4b6ac...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vet, kanskje du og hun er en bra match?

Julebord er egentlig en fin anledning til å flørte litt, bare ikke gå så langt at du dør av angst mandag på jobb! Prøv å drikke med måte og iallefall mye mindre enn henne, så minsker du faren for å drite deg helt ut. Bare bli litt bedre kjent med henne uten å komme med noen store kjærlighetserklæringer, finner dere tonen på julebordet så blir det naturlig å ha mer kontakt på jobb også, og kanskje fritid etterhvert?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg gjøre? Jeg er helt utrolig betatt av en dame som jobber på naboavdelingen på jobben, men hun er seriøst sånn utrolig bra dame som kan få hvem hun vil, og jeg er litt sånn nerdete ingeniør som ikke akkurat har det i kjeften. Jeg er så nervøs for julebordet, for at jeg kommer til å dumme meg helt ut. Jeg vet jo st hun er alt for bra for meg, men jeg greier ikke la være...

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Så spennende! Lykke til :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sånn jobbrelasjon en gang, en mann som trodde han ikke var bra nok. Det var han langt ifra sannheten, når vi ble kjent viste det seg å være det fineste mennesket jeg noen sinne har kjent. Definitivt en mann jeg gjerne kunne delt hele livet med - men dessverre skilte livet seg i to ulike retninger for oss to.

Fremdeles er han en av mine beste minner. Kjør på, og vis henne hvem du er :)



Anonymous poster hash: e74e0...c40
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jo "kleint" written all over it. Glem dama. Drikk deg full og ha det gøy.



Anonymous poster hash: 39887...c0d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vet du om henne? Hvorfor tror du at hun er for bra for deg?

Anonymous poster hash: 0bf97...718

Hun er mye penere enn meg, hun er interessant, morsom, flink. Hun er en sånn person som bare suger alle til seg, og alle vil være i nærheten av henne. Hun er bare helt fantastisk på alle måter...

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun er i nærheten sier hun noe til deg, ser din vei osv? Har hun vist noen tegn til at hun liker deg? Smiler hun til deg?

Hvis du aldri har hatt noe kontakt ville jeg ikke prøvd meg på julebordet. Det blir creepy. Men er du sikker på at hun vet hva du heter, og det "er noe der" kan du jo prøve å snakke med henne.

Vi snakker jo masse og småflørter, men hun snakker nok slik med mange, hun er supersosial og jeg har litt 'begrenset samtalereportuar' ( sånn typisk nerdete)

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jo "kleint" written all over it. Glem dama. Drikk deg full og ha det gøy.

Jeg er uenig. Hvorfor ikke prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi snakker jo masse og småflørter, men hun snakker nok slik med mange, hun er supersosial og jeg har litt 'begrenset samtalereportuar' ( sånn typisk nerdete)

Jeg synes 'begrenset samtalereportuar' eller 'nerdespråk' er litt sexy, jeg :) Kjør på!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vet, kanskje du og hun er en bra match?

Julebord er egentlig en fin anledning til å flørte litt, bare ikke gå så langt at du dør av angst mandag på jobb! Prøv å drikke med måte og iallefall mye mindre enn henne, så minsker du faren for å drite deg helt ut. Bare bli litt bedre kjent med henne uten å komme med noen store kjærlighetserklæringer, finner dere tonen på julebordet så blir det naturlig å ha mer kontakt på jobb også, og kanskje fritid etterhvert?

Huff ja det var det da... Greia er at jeg er så sykt betatt av henne at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Sjansen er nok stor for at dette blir klæint, men det er nå eller aldri!

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker jo masse og småflørter, men hun snakker nok slik med mange, hun er supersosial og jeg har litt 'begrenset samtalereportuar' ( sånn typisk nerdete)

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Som jeg sa tidligere - nerder er de beste mannfolka ;)

Anonymous poster hash: 1f5e8...bd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 'begrenset samtalereportuar' eller 'nerdespråk' er litt sexy, jeg :) Kjør på!

Enig. Liker menn som tenker mye :-)

Anonymous poster hash: 4b6ac...cb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...