Gå til innhold

Hun er alt for bra for meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre? Jeg er helt utrolig betatt av en dame som jobber på naboavdelingen på jobben, men hun er seriøst sånn utrolig bra dame som kan få hvem hun vil, og jeg er litt sånn nerdete ingeniør som ikke akkurat har det i kjeften. Jeg er så nervøs for julebordet, for at jeg kommer til å dumme meg helt ut. Jeg vet jo st hun er alt for bra for meg, men jeg greier ikke la være...

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker slike historier, husk å hold oss oppdatert :) tid er julebordet?

Glad for å kunne underholde :P det er nå til helgen... Gruer meg!

Anonymous poster hash: e99d9...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om henne? Hvorfor tror du at hun er for bra for deg?



Anonymous poster hash: 0bf97...718
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er opp til henne å bestemme om hun er for bra for deg eller ikke ;) Mener hun at hun er for bra for deg, så er hun virkelig ikke det i det hele tatt. Jeg heier på dere.

PS: Nerder er de beste mannfolka ;)



Anonymous poster hash: 1f5e8...bd8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun er i nærheten sier hun noe til deg, ser din vei osv? Har hun vist noen tegn til at hun liker deg? Smiler hun til deg?

Hvis du aldri har hatt noe kontakt ville jeg ikke prøvd meg på julebordet. Det blir creepy. Men er du sikker på at hun vet hva du heter, og det "er noe der" kan du jo prøve å snakke med henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tenkt på at hun kanskje ser på deg som "for bra" for henne? :-)

Anonymous poster hash: 4b6ac...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vet, kanskje du og hun er en bra match?