Gå til innhold

Hvor lenge orker dere single å gå uten sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så TS kan ikke være frustrert etter seks måneder siden andre har det verre? Det er vel egentlig bare TS som kjenner på kroppen hvor lenge som gjør henne nøden, og syns ikke det er patetisk av den grunn.

Min egen personlige erfaring er at etter ca seks måneder er det også verst siden man fortsatt husker sex og derfor savner det. Etter en stund vil man jo bare føle seg mindre og mindre seksuell..

Sant nok, men ønsker man kun å ha sex med noen man ser for seg et forhold med så må man nødvendigvis godta at det kan bli lenge til neste gang.

Anonymous poster hash: 63772...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers så kan man finne seg en fast pulevenn som er der alltid når man vil ^^ Er så fint å være jente <3



Anonymous poster hash: ac9cd...fae
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men en konsekvens av valget om at det bare skal være i et forhold eller i en man ønsker et forhold med er jo at man ikke har så stor kontroll over når neste gang blir. Det kan ta noen uker, eller det kan ta 10 år. Eller aldri.

Anonymous poster hash: 63772...c02

Nå er jeg på nettdatingsider, og dater jevnlig, og jeg blir lett betatt. Så at det skal ta flere år. Tror jeg ikke. Men selvfølgelig kan det ta lang tid. Men er optimistisk, og håper det ikke tar så lang tid.

Anonymous poster hash: b8d77...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste 2 årene har det kanskje gått 1mnd på det lengste.

Nå har det gått 2 uker og det begynner å bli skikkelig kriiiiise! Er altfor glad i sex. Men har ikke ONS.

Holder meg til en FF.

Gleder meg til lørdag! 😁

Anonymous poster hash: 0d9e1...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ONS gidder jeg ikke legge noe i for å oppnå noe. Men å ha ei som jeg kan treffe innimellom er bare deilig ;)

Hadde jeg ikke hatt det, så hadde det bare blitt mer med frk.høyre :P Men det er blir det likevel da :D :D

Er forresten 3uker siden sist, og snaut to uker til neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 4 år og jeg tenkte ikke over hvor lenge det var en gang. Savnet mer en armkrok enn sex tror jeg.



Anonymous poster hash: 3e466...1d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått 6 år uten på det lengste.... Det var leeeeenge.
Har hatt orgasmer på de årene med å onanere. Men det er ikke det samme...

Grunnen var at jeg ikke vil ha ONS, jeg var lei av bare ett ligg.
Men til slutt var jeg desperat nok til det også.



Anonymous poster hash: 35b77...7e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått i tre og et halvt år til nå. Er ikke vanskelig så lenge man har en tøddel selvrespekt og selvkontroll.

Anonymous poster hash: a444b...9e2

Så man har ikke selvrespekt om man har sex?

Selv om du lar deg bukke under av samfunnets press til å tøyle din kvinnelige seksualitet, betyr ikke det at vi andre gidder.

Anonymous poster hash: 6373a...a16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt sex siden 2007. Plager meg ikke nevneverdig. Man blir vant til det. Kan jo bli problematisk om jeg skulle få en kjæreste da, som kanskje kan være både kåtere (mer vant til sex) og mer erfaren enn meg.. så jeg får satse på at jeg finner ei som er tålmodig eller som kanskje ikke er så veldig opptatt av sex.

Sånn er det å være mann med dårlig selvtillit.



Anonymous poster hash: b9499...9be
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å merke trangen etter ca. 6 mnd., og da går jeg mer inn for det også. Problem solved.



Anonymous poster hash: b69a3...8ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24år til nå. Krysser fingrene for at det skjer noe snart.



Anonymous poster hash: a00f1...166
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke slitt med å få nok sex selv om jeg er singel.

Nei, de færreste damer gjør vel det hvis de går inn for det... ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, de færreste damer gjør vel det hvis de går inn for det... ;)

Joda. Alle damer kan få sex. Ikke alle damer kan få god og regelmessig sex med uforpliktende partner. Og hvem gidder å pule en ny en hver dag fordi man ønsker sex selv om man i teorien KAN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en deprimerende tråd :-/

Jeg er singel og det er 2 mnd siden sist, håper virkelig jeg får smake manneben før året er over ;-)

Anonymous poster hash: 13007...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk uten i nærmere tre år, og savnet det heller ikke noe særlig.
Ble aktiv igjen i august, og det var som å miste jomfrudommen på nytt.. Au!
Fikk riktignok ganske høy sexlyst de første månedene (ble da sammen med mannen), heldigvis roet seg nå :P



Anonymous poster hash: 5befa...c3d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Alle damer kan få sex. Ikke alle damer kan få god og regelmessig sex med uforpliktende partner. Og hvem gidder å pule en ny en hver dag fordi man ønsker sex selv om man i teorien KAN!

Det er verre for gutta enn for damene, i alle fall.

Herregud for en deprimerende tråd :-/

Jeg er singel og det er 2 mnd siden sist, håper virkelig jeg får smake manneben før året er over ;-)

Anonymous poster hash: 13007...73b

Vent i 10 år, så har du kanskje rett til å ytre ditt snev av savn. Men etter 2 mnd? Slutt å syte, fruentimmer :P

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...