Gå til innhold

Har dere en person dere ikke klarer å glemme helt? Hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ta kontakt med han da? :) Eller?

Anonymous poster hash: 5ed6b...72a

Han er i forhold nå. Men ser at jeg var dum som ga slipp. Jeg dumpet han fordi jeg nettopp var kommet ut av et forhold, og var usikker på alt. Men jeg vet at jeg gikk glipp av en skikkelig mann. Han var både snill, oppegående, trivelig og flott! Dum som jeg var!

Vi er fortsatt facebook venner, og han trykker "liker" på min side til ting jeg gjør. Men jeg tror toget er kjørt. Han har et forhold nå.

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅ klassisk, og leit å høre. Hvor lang tid etterpå begynte du å angre?



Anonymous poster hash: 5ed6b...72a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har jeg alt for lenge følt det slik overfor ei, men de følelsene begynner endelig å slippe taket og det føles i grunn befriende, trodde jo lenge jeg aldri skulle komme over henne men opplever jo at det gjør jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En serbisk jente som jeg møtte på ett frivillig arbeid seminar i Athen sommeren 2008.

Hun var min første "kjærlighet" og så langt den eneste, til tross for at det kun varte i 3 dager. Noen dager så gjør det så ekstremt vondt å tenke på at jeg aldri kommer til å se henne igjen og det som gjør aller mest "vondt" er at jeg aldri fikk tatt skikkelig farvel. Så vidt jeg vet, så bor hun fortsatt Hellas og har egen familie.

Prøvde engang for noen år tilbake å ta kontakt, via hennes arbeidsplass, men ble kaldt avvist(som egentlig er ganske forståelig)

Prøver som regel å unngå å tenke på henne, for da blir jeg bare trist....

Endret av danbanan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...