Gå til innhold

Blir dere spurt på date?


Yzma

Anbefalte innlegg

Tror ikke dette er så vanlig i Norge jeg,og mer en usa ting. Jeg har kun en gang opplevd at en gutt kom og spurte, men ellers så har de kun småflørta, og så kontaktet venninne mine for å spørre om jeg er tilgjengelig eller interessert.



Anonymous poster hash: c62bc...425
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke dette er så vanlig i Norge jeg,og mer en usa ting. Jeg har kun en gang opplevd at en gutt kom og spurte, men ellers så har de kun småflørta, og så kontaktet venninne mine for å spørre om jeg er tilgjengelig eller interessert.

Anonymous poster hash: c62bc...425

Altså aldri møttes, bare dere to, for å ta en kaffe, gå på kino, spise middag, før dere var sammen? Gikk rett fra å være venner til å være et par?

Anonymous poster hash: c8b01...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir stadig spurt om jeg vil ta en øl eller kaffe. Sjeldnere noen ber på middag eller konsert eller noe...

Anonymous poster hash: c440f...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg vil så og si aldri.

Merker fort om det er en jeg vil gå videre med, og jeg gidder ikke bruke tiden på noe som ikke føles rett. Skyhøye krav? Yes, indeed.



Anonymous poster hash: 3c07c...64e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke dette er så vanlig i Norge jeg,og mer en usa ting. Jeg har kun en gang opplevd at en gutt kom og spurte, men ellers så har de kun småflørta, og så kontaktet venninne mine for å spørre om jeg er tilgjengelig eller interessert.

Anonymous poster hash: c62bc...425

Det er vanlig i Norge, jo.

Anonymous poster hash: 3c07c...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig?

Må man ikke si "skal du være med på date?

Nei.

Anonymous poster hash: 1b87e...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spør noen om å gå ut på en date. Det er trakassering.



Anonymous poster hash: a3b72...1f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser om så mange som går på date her på kg.

Jeg har aldri blitt spurt om å gå på date. Hvordan kommer dere frem til punktet at dere går på date?

Jeg blir bedt ut på middag osv. regelmessig men har aldri blitt spurt: Vil du gå på date med meg? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett bare vært på "nettdater". Det er mye lavere terskel for å be noen ut via sukker/tinder etc. Et par ganger det siste året har jeg blitt bedt på date av menn jeg har truffet via fest og fritidssyssel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bedt ut på middag osv. regelmessig men har aldri blitt spurt: Vil du gå på date med meg? :fnise:

Er liksom litt det. Virker som mange her henger seg veldig opp i ordet. Kanskje de er sånn i forhold til middag og? Bruker man ikke ordet er det bare mat. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...