Gå til innhold

Blir dere spurt på date?


Yzma

Anbefalte innlegg

Eg blir bedt ut på date titt og ofte, men etter sist date så er eg glad eg er singel!!

Fortell ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er ellers selve hensikten som avgjør om det er en "date" TS :). En kaffe for å se om kjemien stemmer er per definisjon en litt uformell og vanlig første date :).



Anonymous poster hash: d8b40...c08
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn på generellt grunnlag kan man vel si at "Ta en kaffe" er date for de som ikke føler at alkohol er en nødvendighet. Unntaket er jo om den som spørr er i en liga over din egen, da er det mest sannsynlig vennskap, business eller noe annet som ligger bak.

Endret av Teddybjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror svarene du har fått handler om KG- dates. Tenker du på nettdating ellers?

Og ja, det er mer enn nok menn her inne, men ikke alle virker like sympatiske eller er under middels bitre- bare så det er sagt ;).

Anonymous poster hash: d8b40...c08

ååh, haha. Nei jeg tenkte mer på sånn generelt bare. Med folk face to face :P

Bitre menn kan holde seg langt unna, takk :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn på generellt grunnlag kan man vel si at "Ta en kaffe" er date for de som ikke føler at alkohol er en nødvendighet. Unntaket er jo om den som spørr er i en liga over din egen, da er det mest sannsynlig vennskap, business eller noe annet som ligger bak.

Og hvordan vet du hvilken liga du ligger i?

Jeg tror ikke noe på ligaer, så er det sagt :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvordan vet du hvilken liga du ligger i?

Jeg tror ikke noe på ligaer, så er det sagt :jolie:

Man må være bevisst på seg selv og se seg rundt. Er det vanlig at en person med samme egenskaper som seg selv har ett forhold til en slik person? Hvis ikke så er man ikke i samme liga, eller hvilket ord man nå ønsker å sette på det.

Utseende er jo ikke limet som holder folk sammen. Men for en date med en mer eller mindre ukjent person så blir det jo naturlig å tro at utseende er den avgjørende faktoren for interessen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan vet du hvilken liga du ligger i?

Jeg tror ikke noe på ligaer, så er det sagt :jolie:

Det er flytende og relative størrelser, ikke lett målbare. Blir som med økonomiske samfunnsklasser. Det finnes ikke noe definitivt svar på hvorvidt man er veldig pen eller kjempepen, på samme måte som det ikke finnes noe definitivt svar på om man tilhører midtre eller øvre middelklasse. Dette er imidlertid ingen god grunn til å mene at klassene ikke finnes.

Anonymous poster hash: c8b01...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri blitt bedt ut på date. Tror det er mye mer utbredt i statene.

Trodde det var mer normalt sørpå i alle fall. Her oppe er det helt dødt :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser om så mange som går på date her på kg.

Jeg har aldri blitt spurt om å gå på date. Hvordan kommer dere frem til punktet at dere går på date?

Jeg har blitt spurt ut på date, med ordet "Date", men også: "Vil du bli med ut og ta en drink?" Eller lignende.

Om det er en date eller ikke kommer vel ann på hvem som spør.

Hvis en kamerat spør: "Vil du være med ut og ta en drink", så anser jeg det selvsagt ikke for å være en date. Men hvis en person du har truffet og flørtet med på en fest eller lignende sender deg en melding og spør om du vil ta en drink, da er det en date.

Så det kommer vel ann på hvordan du ble kjent med personen, og stemningen dere har hatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, date er når man treffer en person man ikke kjenner så godt fra før, for å finne ut om man trives sammen. Virker som enkelte har en ekstrem snever filmdefinisjon på dette her. Tviler litt på at alle her inne bare blir sammen med folk de allerede kjenner.



Anonymous poster hash: c8b01...e30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bedt ut på date ganske ofte. Synes generelt nordmenn er litt dårlige på å date - det er heller slik at man går ut i grupper og blir kjent med hverandre på den måten, og så roter man på fest/byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva definerer man som en date?

Hvis en mann ber en dame på kaffe, er det en date? Eller må den personen si ordrett "vil du bli med på date? "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva definerer man som en date?

Hvis en mann ber en dame på kaffe, er det en date?

Ja.

Anonymous poster hash: c8b01...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var mer normalt sørpå i alle fall. Her oppe er det helt dødt :klaske:

Det kan vi ordne. Hvor mange dagsreiser fra Tromsø bor du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser om så mange som går på date her på kg.

Jeg har aldri blitt spurt om å gå på date. Hvordan kommer dere frem til punktet at dere går på date?

Jeg har blitt spurt om å gå på date. Men det er som oftest via datingssider. Men har noen gang vært bekjente gjennom facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...