Gå til innhold

Date'n avlyste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gi ham en sjansen til (forutsatt at HAN tar initiativ til ny date) men skjer det igjen at han avlyser bør du ikke akseptere det.

Jeg datet en fyr som avlyste nesten hver gang.Vi møttes 5-6 ganger over en 2 års periode.

Never again.



Anonymous poster hash: da173...c29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme situasjon, bare dame. Her går det likevel begge veier selv om jeg avlyser 2 ganger på rad..

Ikke gi opp før du kjenner mennesket litt, kan være 1001 grunner..ha litt is i magen.



Anonymous poster hash: 60cfb...c30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi ham en sjansen til (forutsatt at HAN tar initiativ til ny date) men skjer det igjen at han avlyser bør du ikke akseptere det.

Jeg datet en fyr som avlyste nesten hver gang.Vi møttes 5-6 ganger over en 2 års periode.

Never again.

Anonymous poster hash: da173...c29

Ja, jeg skal ikke ta initiativ til date. Burde jeg ta initiativ til chat osv, eller burde han stå for det og?

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal ikke ta initiativ til date. Burde jeg ta initiativ til chat osv, eller burde han stå for det og?

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Så lenge han avlyste- så bør han stå for alt ja.

Anonymous poster hash: 60cfb...c30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt kjempeirritert hvis jeg opplevde det samme. Syk er en ting, men fyllesyk!? Det sier veldig mye om han og interessen der i fra synes jeg. Tipper det ikke er hverken første eller siste gangen han avlyser pga en fest dagen før.

Jeg hadde nok kun avtalt en ny date med han hvis jeg var temmelig desperat eller kjedet meg en dag,..

Anonymous poster hash: af144...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har det vært ganske rar stemning.. Han skrev først til meg, og jeg svarte. Vi skrev i 5 min om vanlige ting, på samme måte som alltid.

Dette var idag tidlig. Vi snakkes alltid med lunsjtider, og jeg skrev god lunsj, og noe greier, og fikk takk tilbake. Ingenting mer. Jeg spurte så om resten av dagen, og stilte 1 spm til før jeg ga opp mot enstavelses-ordene som kom tilbake.

Jeg blir nok dumpet som date nå, kjenner det på meg, og merker det på ham. Men hvorfor kunne han ikke bare gitt beskjed da?

Er det så jævla artig å holde folk for narr? Er nok flere grunner til at han ikke kom igår.

Jeg er såpass skuffet over hele greiene nå. Gruer meg til beskjeden, men forventer den ikveld en gang.

ts



Anonymous poster hash: 48668...7ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har det vært ganske rar stemning.. Han skrev først til meg, og jeg svarte. Vi skrev i 5 min om vanlige ting, på samme måte som alltid.

Dette var idag tidlig. Vi snakkes alltid med lunsjtider, og jeg skrev god lunsj, og noe greier, og fikk takk tilbake. Ingenting mer. Jeg spurte så om resten av dagen, og stilte 1 spm til før jeg ga opp mot enstavelses-ordene som kom tilbake.

Jeg blir nok dumpet som date nå, kjenner det på meg, og merker det på ham. Men hvorfor kunne han ikke bare gitt beskjed da?

Er det så jævla artig å holde folk for narr? Er nok flere grunner til at han ikke kom igår.

Jeg er såpass skuffet over hele greiene nå. Gruer meg til beskjeden, men forventer den ikveld en gang.

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Du kan jo bare sende ham en melding og skrive du føler stemningen mellom dere er blitt noe laber og at du heretter bare ønsker vennskap?

Eller er det mulig han bare er inne i en dårlig periode?Er han deprimert eller stresser han med et eller annet?

Anonymous poster hash: da173...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har det vært ganske rar stemning.. Han skrev først til meg, og jeg svarte. Vi skrev i 5 min om vanlige ting, på samme måte som alltid.

Dette var idag tidlig. Vi snakkes alltid med lunsjtider, og jeg skrev god lunsj, og noe greier, og fikk takk tilbake. Ingenting mer. Jeg spurte så om resten av dagen, og stilte 1 spm til før jeg ga opp mot enstavelses-ordene som kom tilbake.

Jeg blir nok dumpet som date nå, kjenner det på meg, og merker det på ham. Men hvorfor kunne han ikke bare gitt beskjed da?

Er det så jævla artig å holde folk for narr? Er nok flere grunner til at han ikke kom igår.

Jeg er såpass skuffet over hele greiene nå. Gruer meg til beskjeden, men forventer den ikveld en gang.

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Så kjedelig.:(

Kanskje han traff noen på lørdag?

Endret av Blondepiken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare sende ham en melding og skrive du føler stemningen mellom dere er blitt noe laber og at du heretter bare ønsker vennskap?

Eller er det mulig han bare er inne i en dårlig periode?Er han deprimert eller stresser han med et eller annet?

Anonymous poster hash: da173...c29

Jeg skrev mld til ham at jeg skulle ut (måtte handle), så han kunne nå sende meg en mld om han ville taste litt.

Har ikke hørt noe enda så klart.

Tror han sliter litt, men det er jo noe han ikke forteller meg, det er hvertfall helt sikkert. Nå ligger hvertfal ballen i hans hender, og jeg gidder ikke å skrive noe mer til ham. Om han vil meg noe, så kan han ta kontakt.

Og om jeg virkelig ikke klarer å overse det, og ikke har hørt noe på et par dager, da kan jeg heller spørre hva som egentlig skjedde.

Så kjedelig. :(

Kanskje han traff noen på lørdag?

Kan godt hende. Jeg aner ikke. Skjønner virkelig ingen verdens ting.............

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanskelig å vite hva han tenker på. Jeg tenker personlig at du kanskje bør holde deg unna, fordi ting bør gå smooth iallefall i starten. Her vil dere jo eventuelt "starte" med usikkerhet, og at du allerede ikke føler dere har særlig god kommunikasjon. Men vanskelig å si... Jeg tror imidlertid det er dumt å kaste bort tid og følelser på han, når han ikke klarer å møte opp til første date en gang. Det sier faktisk litt om han. Selv om alle kan "gjøre feil", så syntes jeg man skal ha en stor grunn til å avlyse en avtale, og "fyllesyk" er etter min mening en dårlig grunn, og en ganske dårlig start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ventet på at han skulle kutte ut, jeg ville gjort det selv, skrevet noen slikt som: Du har kanskje merket at jeg har vært litt uinteressert etter at du dreit deg ut med å avlyse daten vår pga selvforskyldte fyllesyke, så jeg har tenkt litt og jeg har funnet ut av at det er like greit å ikke ha kontakt med deg. Lykke til videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ventet på at han skulle kutte ut, jeg ville gjort det selv, skrevet noen slikt som: Du har kanskje merket at jeg har vært litt uinteressert etter at du dreit deg ut med å avlyse daten vår pga selvforskyldte fyllesyke, så jeg har tenkt litt og jeg har funnet ut av at det er like greit å ikke ha kontakt med deg. Lykke til videre.

Bittert

Anonymous poster hash: da173...c29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ikke være så passiv aggressiv i svaret etter min mening.

Det holder med å si at det ikke virker som han er så interessert og at han ikke prioriterer å svare/date, og spør om det er slik? For hvis han vil at det skal bli noe mellom de, så må han stramme seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være så passiv aggressiv i svaret etter min mening.

Det holder med å si at det ikke virker som han er så interessert og at han ikke prioriterer å svare/date, og spør om det er slik? For hvis han vil at det skal bli noe mellom de, så må han stramme seg opp.

Mase på ham er likere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, du vet hva jeg mener.

Mer sånn, jeg trenger å vite hva du vil her.

Han har vist hva han vil ved å bli fyllesjuk sånn at han ikke kan stille på date, du steller de ikke sånn hvis du virkelig er interessert i å bli kjent med ei dame. En fyr bekrefter vedig uinteressen når han er lite medelsom på chatt/sms i etterkant. Den her fyren er av typen som rett og slett bare forsvinner når han ikke er interessert og det er ikke greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Han viser jo fremdeles interesse, så du trenger ikke bli helt "no mercy" etter denne hendelsen. Gi han en sjanse til og se hvordan det går.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vist hva han vil ved å bli fyllesjuk sånn at han ikke kan stille på date, du steller de ikke sånn hvis du virkelig er interessert i å bli kjent med ei dame. En fyr bekrefter vedig uinteressen når han er lite medelsom på chatt/sms i etterkant. Den her fyren er av typen som rett og slett bare forsvinner når han ikke er interessert og det er ikke greit.

Idag er plutselig interessen tilbake igjen. Eller, dvs, den var det før idag. Ventet lenge før jeg i det hele tatt gadd å svare, men svarte etter hvert. Siste mld kom fra meg, og den har stått usvart i mange timer.

Jeg tar ikke kontakt med mindre han gjør det, og jeg er veldig nærme og skrive en mld til ham om at jeg sletter ham fra facebook og alle andre steder, og ønsker ham lykke til videre, noen lunde som den mld du foreslo.

Jeg har hvertfall ikke gjort noe feil her, det er helt sikkert. Hans tap. Og ja, jeg skal inn igjen på sjekkesiden og få tankene over på noe annet. Er bare så irritert over måten han har gjort dette på. Skulle tro han var 12. Jeg er egentlig litt forbauset for at ikke en av kameratene hans har gitt beskjed for ham.

Drittsekk! Leke med folk på den måten. Ikke rart han er singel.

ts

Anonymous poster hash: 48668...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vist hva han vil ved å bli fyllesjuk sånn at han ikke kan stille på date, du steller de ikke sånn hvis du virkelig er interessert i å bli kjent med ei dame. En fyr bekrefter vedig uinteressen når han er lite medelsom på chatt/sms i etterkant. Den her fyren er av typen som rett og slett bare forsvinner når han ikke er interessert og det er ikke greit.

Nei, det er ikke greit. Det er feigt og umodent.

Jeg ville også gått videre.

Men jeg ser bare ikke poenget med en sånn passiv aggressiv greie.

Heller bare si hva driver du med? Slutt å kast bort tida mi. Siste sjanse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...