Gå til innhold

Klarte henne ikke pga tattoveringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Settingen: Voksen mann på besøk hos kompis og sambo i en annen by. Sambo snakker om venninne som ville være perfekt for meg. Jeg liker ikke slik spleising, men sa ok til at vi fire gikk på byen. Det ble en hyggelig kveld og denne venninnen viste tydelig interesse for meg.

De siste dagene jeg var hos min kompis ble veldig ekle. Hans sambo kom med en rekke forslag om å treffe henne igjen og at hun var veldig keen på meg. Til slutt kom jeg med den egentlige grunnen.

Tattoveringene. Først viste hun meg en på ryggen, og jeg tenkte jaja ikke så ille. Så kom armen frem med tatto fra håndledd til albue. Shit, tenkte jeg. Den flotte damen. Saken var avgjort da hun viste meg den siste på venstre leggen.



Anonymous poster hash: 165e2...155
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke problemet. Du finner deg ei dame uten tatoveringer og hun finner seg en mann som liker eller godtar tatoveringer. :vetikke:

Ble kompisen din og samboeren hans irriterte på deg?

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Du har jo ikke noe forpliktelse overfor kompisen og samboeren hans om å bli sammen med henne, så jeg ser heller ikke problemet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet jeg eller... Det er vel ingen som tvinger deg til å bli sammen med henne? Hun liker tatoveringer, du gjør ikke det. Hun har tatoveringer, du får finne deg en annen ;) Ps: ikke kom med regla om at "hun er ei fantastisk dame som har ødelagt kroppen med tatoveringer".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Ja det er ikke pent med for mange tatoveringer. Spesielt turn off på damer. En bitteliten går på damer synes jeg. Hvis hun må ha.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Ikke at jeg forstår hvorfor et par tatoveringer har noe å si om man skal like noen eller ikke (svært så høye krav man skal ha :P ikke rart man ikke får seg kjæreste da) men det er ditt valg om du vil date damen eller ikke, så ser ikke problemet

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tatoveringer er DRITSEXY! Det er jo selvfølgelig litt forskjell på tatoveringer, tribals og evighetstegn blir teit, men ordentlige bilder man elsker... Kroppen blir liksom et kunstverk :hjerte:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden man bruker tråden til legge ut om sitt syn på tatoveringer og folk som har dem.

Jeg klarer ikke folk uten tatoveringer som i all sin storsinnethet kan strekke seg til å godta at damer har en bitteliten en på et diskre sted, helst en sommerfugl eller noe annet vedkommende mener passende feminint, men noe mer er helt uaktuelt.

Jeg for min del kan strekke meg til å godta at dama bare har en bitteliten tatovering av en sommerfugl eller noe annet sådant søtt, men noe mindre enn det bør helst ikke forekomme.

Med mindre dama er skikkelig kul da, da kan det hende at jeg nøyer meg med å tegne på henne med sprittusj når hun sover.

;-)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer en en deal-breaker for meg, og nei, det er ikke en kamel jeg har lyst å svelge. Så jeg forstår deg godt TS. Jeg avviste engang en mann med flere tatoveringer som jeg i utgangspunktet ikke var klar over at han hadde. Men han flippa jo totalt og mente at det måtte ligge annet til grunn, og trodde ikke på meg ang at tatoveringer er en deal-braker for meg.



Anonymous poster hash: 45e65...8ad
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke interessert i menn uten tatoveringer, smak og behag. Har vært sammen med en som ikke hadde og han var så i mot mine, at hver gang jeg tok en kommenterte han at han ikke håpet jeg skulle ta flere. Derfor dater jeg nå menn med flere tattoos enn meg, rett og slett fordi jeg liker det og tenner på det, dessuten har vi som oftest mye felles interesser utenom også og liker samme type musikk/konserter osv :) Mange der ute som kommenterer at jeg har mye, men det er også mange mange som digger det! Så jeg vil tro at om du sier nei til henne pga det vil hun treffe en annen som liker henne og respekterer henne for hennes valg. Alle har heldigvis forskjellige interesser og meninger, vært en kjedelig verden ellers.



Anonymous poster hash: f6f0d...b3a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tatoveringer er kun for de som spiller metal! Når skal disse trendy kjøttskallene skjønne det? Tatoveringer på en ellers søt jente er som en satanist på julehandel med bestemor. Det skurrer.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig, TS!

Har selv valgt bort menn pga tattoveringene. Forferdelig stygt!

Det stod tom "LIKER IKKE TATTOVERINGER" på sukker-profilen min :)

Jeg fikk heldigvis god respons på det, selv om det var noen som mente at ett par fotballtattoveringer på kroppen ikke var så ille. Skrekk og gru!

Anonymous poster hash: d82e0...fcf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Jeg synes det blir veldig vanskelig å avvise en dame som stolt viser frem en tatto på leggen. Med den egentlige grunnen. Det virket som hun på en måte skulle vise hvor lekker hun var.

Jeg aner jo ikke hvilken begrunnelse samboeren til min kompis videreformidlet til sin venninne. Selv er jeg for feig til å si sånt direkte. Eller mer korrekt, redd for å såre.

Jeg liker damer i skjørt, jeg liker damer med en klassisk stil, og jeg klarer ikke å se for meg damebein med bare legger eller tynne strømper som flasher en stor tatto på leggen. Jeg tenner på feminitet, og tattoveringer gir meg helt andre assosiasjoner.



Anonymous poster hash: 165e2...155
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig. Er mann 38 selv.

tatoveringer på damer er sååå harry



Anonymous poster hash: cf1fa...da1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Jeg synes det blir veldig vanskelig å avvise en dame som stolt viser frem en tatto på leggen. Med den egentlige grunnen. Det virket som hun på en måte skulle vise hvor lekker hun var.

Jeg aner jo ikke hvilken begrunnelse samboeren til min kompis videreformidlet til sin venninne. Selv er jeg for feig til å si sånt direkte. Eller mer korrekt, redd for å såre.

Jeg liker damer i skjørt, jeg liker damer med en klassisk stil, og jeg klarer ikke å se for meg damebein med bare legger eller tynne strømper som flasher en stor tatto på leggen. Jeg tenner på feminitet, og tattoveringer gir meg helt andre assosiasjoner.

Anonymous poster hash: 165e2...155

Men jeg skjønner ikke at du tror de skal reagere på at du avviser en dame. Du ville vel også avvist henne dersom hun hadde en annen negativ side; kledd seg som en kjerring, hatt en irriterende latter eller dårlig kroppslukt. Det er helt vanlig, selv om man ikke oppgir rette grunnen til vedkommende, og det er ikke noe å ha dårlig samvittighet over. Jeg avviste selv en mann med mye tatoveringer som skrev til meg på en nettdatingside. Han hadde en ellers fin profil og fint utseende, men det ble turnoff med poseringsbilde med tatoveringene. Ettersom jeg ikke hadde møtt han så skrev jeg bare grunnen til at jeg ikke var interessert.

Anonymous poster hash: 0b48b...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke overbegeistret for tatoveringer, særlig når de begynner å dominere. Noe av det styggeste jeg har sett er en dame som hadde store tatoveringer på brystet. Så det på treningssenter, og da hun hadde på seg toppen kunne man se konturene av en diger tatovering mellom brystene. Det var STYGT. Så jeg skjønner TS godt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel ikke fortelle henne hvorfor? Det er ikke som om dere har datet og du er pliktig å gi henne en forklaring på hvorfor du ikke er interessert.

Ellers er jeg enig. Tatoveringer er noe av det styggeste jeg vet om - på menn og kvinner. Folk med tatoveringer har statistisk sett langt fler sexpartnere så fordommene enkelte menn har er ikke helt ubegrunnede...



Anonymous poster hash: d78f5...8bf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...