Gå til innhold

Jenta på butikken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud, hun er så fin!

Og forleden dag da jeg var innom følte jeg gnister!!!! Det er vanskelig å forklare, men blikkene våre møttes litt for lenge litt for mange ganger, hun hadde det lille smilet i munnviken, hun rødmet og måtte ta seg sammen for å si hvor mye det ble å betale, og når jeg gikk kikket jeg over skulderen og da så hun etter meg!

Altså, jeg er jente selv, og som de fleste lesbiske/bifile kvinner er det en viss terskel å tre over før jeg tillater meg selv å tro at kanskje den fremmede jenta også er interessert i jenter. Hun er sikkert bare hyggelig, hun er nok hetero, og så videre... Men jeg syntes virkelig det var noe der, og jeg er slettes ikke en person som ofte føler sånt.

Men! Jeg aner ikke hvordan jeg skal eventuelt få til noe kontakt med henne... Jeg vil ikke være den creepy kunden som sjekker opp folk på jobb, og dessuten er jeg ganske sjenert. Imidlertid jobber jeg av og til i en kiosk tvers over gata fra der hun jobber, og nå mot jul skal jeg jobbe ekstra skift. Har selvsagt et lite håp om å få oppleve en slik klissete film-romanse hvor vi møtes når vi går fra jobb... :sjenert:

Æsj, vet ikke hvorfor jeg skriver dette. Om noen andre vil dele sine tanker og historier er dere hjertelig velkomne! :smilyblomst:



Anonymous poster hash: ec107...3f6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo være litt "stalker" for å finne ut mer om henne. Vet du navn? Med bare fornavn og by kan du gjøre et kjapt søk på facebook og scrolle nedover til du (forhåpentligvis) finner henne. Da vil du kanskje finne ut om hun er lesbisk eller hetero :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang ts er i butikken så handler du kun en boks med vaselin. Da skjønner hun hintet. Regner med du vet dette er "tegnet" både homofile og lesbiske bruker i dagligvarebransjen?



Anonymous poster hash: 4b898...265
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo være litt "stalker" for å finne ut mer om henne. Vet du navn? Med bare fornavn og by kan du gjøre et kjapt søk på facebook og scrolle nedover til du (forhåpentligvis) finner henne. Da vil du kanskje finne ut om hun er lesbisk eller hetero :)

Nei, jeg vet ingenting om henne foruten butikken hun jobber på. Tenkte å holde et øye åpent for å finne ut litt når hun jobber, selv om det føles ganske... stalkende!

Neste gang ts er i butikken så handler du kun en boks med vaselin. Da skjønner hun hintet. Regner med du vet dette er "tegnet" både homofile og lesbiske bruker i dagligvarebransjen?

Anonymous poster hash: 4b898...265

Det visste jeg ikke! Hvorfor vaselin? Det er forøvrig ikke dagligvare, men mulig at de selger noe lignende likevel.

Anonymous poster hash: ec107...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet ingenting om henne foruten butikken hun jobber på. Tenkte å holde et øye åpent for å finne ut litt når hun jobber, selv om det føles ganske... stalkende!

Det visste jeg ikke! Hvorfor vaselin? Det er forøvrig ikke dagligvare, men mulig at de selger noe lignende likevel.

Anonymous poster hash: ec107...3f6

Først fordi homofile menn brukte det. Trenger vaselin for sexen sin. Lesbene har så hengt seg på. Selv om de ikke bruker vaselinen...

Anonymous poster hash: 4b898...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først fordi homofile menn brukte det. Trenger vaselin for sexen sin. Lesbene har så hengt seg på. Selv om de ikke bruker vaselinen...

Anonymous poster hash: 4b898...265

Ja, jeg stusset litt på det. Det føltes litt... aggressivt, jeg er ikke helt typen til å referere til sex for å få noens oppmerksomhet.

Hadde hun jobbet på blomsterbutikk hadde jeg imidlertid helt klart kjøpt fioler! Det er en skikkelig søt greie, synes jeg, som vi nådagens lesbiske og bifile jenter burde begynne med igjen. :rodmer:

Anonymous poster hash: ec107...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte hun kanskje hadde et navneskilt? Det er jo vanlig i butikker.

Jeg så ikke noe iallfall, men det er meget mulig. Jeg skal se bedre etter neste gang jeg ser henne! :)

Anonymous poster hash: ec107...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og lykke til!

Venter spent på en skikkelig klissete kjærlighetshistorie :sol:

Hihi, tusen takk! Skal holde dere oppdatert! :blomst:

Anonymous poster hash: ec107...3f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Herregud - jeg måtte på butikken og kjøpe mel, så jeg dro innom senteret der butikken hennes er, og gjett hvem jeg nesten kræsjet i?! :sjokkert:

Dere vet slik når man støter i noen, og begge to viker unna til samme side, og så prøver begge to å rette det opp samtidig ved å gå til den andre siden? Det var slik! Skikkelig klisjé, men nå er jeg enda mer sikker på at hun muligens har en interesse for meg. Vi ble stående og krote akkurat litt lenger enn det som er normalt, hele tiden med øynene limt til hverandre, og etter litt la jeg bare hendene på armene hennes uten å tenke over det. Hun rødmet skikkelig, og jeg beklaget og smilte litt, og hun lo lett og ristet på hodet og så hadde vi en veldig intens blikkontakt i et par sekunder til før vi skiltes.

*hyle hysterisk og løpe i ring*

Gaydaren min løper jo løpsk og jeg selv er ganske overbevist om at det i det minste er noe der, men så er jeg kanskje ikke så nøytral heller... Hva tror dere?

*hyle enda litt mer*



Anonymous poster hash: ec107...3f6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Herregud - jeg måtte på butikken og kjøpe mel, så jeg dro innom senteret der butikken hennes er, og gjett hvem jeg nesten kræsjet i?! :sjokkert:

Dere vet slik når man støter i noen, og begge to viker unna til samme side, og så prøver begge to å rette det opp samtidig ved å gå til den andre siden? Det var slik! Skikkelig klisjé, men nå er jeg enda mer sikker på at hun muligens har en interesse for meg. Vi ble stående og krote akkurat litt lenger enn det som er normalt, hele tiden med øynene limt til hverandre, og etter litt la jeg bare hendene på armene hennes uten å tenke over det. Hun rødmet skikkelig, og jeg beklaget og smilte litt, og hun lo lett og ristet på hodet og så hadde vi en veldig intens blikkontakt i et par sekunder til før vi skiltes.

*hyle hysterisk og løpe i ring*

Gaydaren min løper jo løpsk og jeg selv er ganske overbevist om at det i det minste er noe der, men så er jeg kanskje ikke så nøytral heller... Hva tror dere?

*hyle enda litt mer*

Anonymous poster hash: ec107...3f6

Haha, så herlig! Heier på deg og håper gaydaren din funker som den skal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Herregud - jeg måtte på butikken og kjøpe mel, så jeg dro innom senteret der butikken hennes er, og gjett hvem jeg nesten kræsjet i?! :sjokkert:

Dere vet slik når man støter i noen, og begge to viker unna til samme side, og så prøver begge to å rette det opp samtidig ved å gå til den andre siden? Det var slik! Skikkelig klisjé, men nå er jeg enda mer sikker på at hun muligens har en interesse for meg. Vi ble stående og krote akkurat litt lenger enn det som er normalt, hele tiden med øynene limt til hverandre, og etter litt la jeg bare hendene på armene hennes uten å tenke over det. Hun rødmet skikkelig, og jeg beklaget og smilte litt, og hun lo lett og ristet på hodet og så hadde vi en veldig intens blikkontakt i et par sekunder til før vi skiltes.

*hyle hysterisk og løpe i ring*

Gaydaren min løper jo løpsk og jeg selv er ganske overbevist om at det i det minste er noe der, men så er jeg kanskje ikke så nøytral heller... Hva tror dere?

*hyle enda litt mer*

Anonymous poster hash: ec107...3f6

Her aner jeg to søkkvåte dåser som snart stifter nærmere bekjentskap med hverandre..

Anonymous poster hash: 4b898...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her aner jeg to søkkvåte dåser som snart stifter nærmere bekjentskap med hverandre..

Anonymous poster hash: 4b898...265

Vask munnen din! :fnise:

Haha, så herlig! Heier på deg og håper gaydaren din funker som den skal ;)

Tusen hjertelig! :blomst:

Anonymous poster hash: ec107...3f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt klart noe mellom dere!

Jeg har aldri møtt noen på den måten før uten at jeg har hatt noe med en butikk å gjøre i forbindelse med jobb, men når jeg er i butikken pleier jeg ofte å snakke og ha det gøy med de som sitter bak kassen i dagligvaren eller de som jobber i klesbutikk osv. humor og latter gjør dagen til alle bedre!
Det er mitt beste tips til deg - så kommer du til å merke 100% om det er noe der eller ikke. Finn på noe du skal si, om du kjøper en vare som er på tilbud så tull litt med det, få henne til å le er målet. :) og hint, flørt. dette har du nok kontroll på uansett.

Om du vegrer deg for det så må du tenke, hva har du å tape? Basert på det du skriver er jeg uansett helt sikker på at det kommer til å gå bra. Blir glad av å høre sånne historier som den her :) masse lykke til og fortell hvordan det går!! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker mannen på bussen-historien? Vi satser på en gjentagelse i lesbe-versjon :fnise:



Anonymous poster hash: 6090b...590
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo helt klart noe mellom dere!

Jeg har aldri møtt noen på den måten før uten at jeg har hatt noe med en butikk å gjøre i forbindelse med jobb, men når jeg er i butikken pleier jeg ofte å snakke og ha det gøy med de som sitter bak kassen i dagligvaren eller de som jobber i klesbutikk osv. humor og latter gjør dagen til alle bedre!

Det er mitt beste tips til deg - så kommer du til å merke 100% om det er noe der eller ikke. Finn på noe du skal si, om du kjøper en vare som er på tilbud så tull litt med det, få henne til å le er målet. :) og hint, flørt. dette har du nok kontroll på uansett.

Om du vegrer deg for det så må du tenke, hva har du å tape? Basert på det du skriver er jeg uansett helt sikker på at det kommer til å gå bra. Blir glad av å høre sånne historier som den her :) masse lykke til og fortell hvordan det går!! :)

Det skal jeg prøve! Takk :)

Noen som husker mannen på bussen-historien? Vi satser på en gjentagelse i lesbe-versjon :fnise:

Anonymous poster hash: 6090b...590

Finnes den tråden fortsatt? Og for å være pirkete, jeg er bifil! :laugh:

Anonymous poster hash: ec107...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestemt deg for veien videre?

Er spent! :blomst:

Jeg håper jo at jeg ser mer til henne nå som jeg skal jobbe en del i jula, min butikk ligger like ved hennes! Tenkte å kanskje spørre henne om hun vil bli med på julemarked, dersom det faller seg naturlig. :sjenert:

Anonymous poster hash: ec107...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jo at jeg ser mer til henne nå som jeg skal jobbe en del i jula, min butikk ligger like ved hennes! Tenkte å kanskje spørre henne om hun vil bli med på julemarked, dersom det faller seg naturlig. :sjenert:

Anonymous poster hash: ec107...3f6

Det synes jeg du skal! :) Det virker jo som følelsene er gjensidig! Jeg håper du klarer å samle motet. Du får holde oss oppdatert!

Jeg heier :blomst::hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...