Gå til innhold

Dater en "Richard"...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han la til så mange damer på facebook og plutselig dukket det opp bilder av han på fester eller han ble tagget på restauranter på kvelder han sa han jobbet. Det ble slettet fort da, men eg hadde jo sett det.



Anonymous poster hash: d50ab...e91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg ser "min" Richard er på datern igjen. Håper damene er obs :)



Anonymous poster hash: d50ab...e91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han i denne tråden er tilfeldigvis ikke svensk og bor på østlandet? 😛

Anonymous poster hash: 92ff6...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge sier vi navnet på norsk. Hvis noen heter Hailey, sier jeg ikke "heyli", men "hæili"

Anonymous poster hash: 173d9...d2a

Om navnet ikke skrives på norsk, burde nå egentlig ikke den norske uttalen automatisk være den "riktige". Egentlig håpløst pretensiøst å navngi barnet sitt med utenlandsk skrivemåte om planen er å bruke den norske varianten i tale.

Har også vært borti det motsatte. Norsk skrivemåte, men hun skulle absolutt ha det uttalt på den franske eller engelske (husker ikke helt) måten. Hun ble blodig fornærmet da jeg sa "feil"! Jeg var VELDIG nære å forklare henne at navnet slik HUN skrev det faktisk ble uttalt slik jeg hadde uttalt det. og anbefale en navneendring hos folkeregisteret dersom navnet foreldrene gav henne ikke var fancy nok for henne. Dessverre var dette på (en tidligere) jobb. Det rare er at jeg husker episoden utrolig godt, men navnet har jeg helt glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...