Gå til innhold

Truseløs!


Gjest Birgit 36

Anbefalte innlegg

Eneste gangene jeg bruker truser er når jeg har mensen eller perioder med utflod.

Utenom det går jeg alltid truselös, og det har ingenting med seksualitet å gjöre, men fordi jeg syns det er behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Oslojente_*

Jeg VET at det finnes flere jenter enn man skulle tro som går truseløs sommerstid.

Selv bruker jeg ikke truse untatt når det er helt nødvendig ( men kun når jeg bruker skjørt eller kjole ).

I min veninnegjeng har vi ett åpent forhold om det meste, og kom inn på dette temaet ved en tilfeldighet. Jeg fortalte at jeg ikke brydde meg hva andre syns, og fortalte at jeg ikke brukte truse under skjørt eller kjole.

Da kom det for en dag at det gjorde ikke de andre heller!!!

Da ble jeg rimelig satt ut.

Tilfeldig? Neppe.

Jeg vil bare si til TS at vi er mange som deg som bærer på vår lille hemmelighet.

Det er bare synd at så få tør å innrømme det overfor deg her på forumet.

Jeg er selv singel og 27 år, så jeg behøver ikke være redd for hva en partner mener om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stockinglover
Går truseløs hele året, har gjort det i flere år

Spennende å tenke på. Men det må vel nødvendigvis bli litt kaldt om vinteren, eller bruker du litt lange, tykke strømper for å holde varmen "der oppe"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stockinglover
Jeg VET at det finnes flere jenter enn man skulle tro som går truseløs sommerstid.

Selv bruker jeg ikke truse untatt når det er helt nødvendig ( men kun når jeg bruker skjørt eller kjole ).

I min veninnegjeng har vi ett åpent forhold om det meste, og kom inn på dette temaet ved en tilfeldighet. Jeg fortalte at jeg ikke brydde meg hva andre syns, og fortalte at jeg ikke brukte truse under skjørt eller kjole.

Da kom det for en dag at det gjorde ikke de andre heller!!!

Da ble jeg rimelig satt ut.

Tilfeldig? Neppe.

Jeg vil bare si til TS at vi er mange som deg som bærer på vår lille hemmelighet.

Det er bare synd at så få tør å innrømme det overfor deg her på forumet.

Jeg er selv singel og 27 år, så jeg behøver ikke være redd for hva en partner mener om det.

Pirrende å lese de mange innleggene fra de "truseløse". Hva gjør dere for øvrig når dere skal stæsje dere opp med strømper og høye hæler. Bruker dere strømper eller stayups for å beholde luftingen? Kombinasjonen truseløs og strømpebukser høres litt klam ut?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Leste tråden før jeg reiste til Kreta og tok mot til meg!

For ettertiden lar jeg truser bli hjemme.

Sambo ble overkåt!!!

Ikke stuss på å gjøre som meg. Helt fantastisk nytelse.

40 år og kvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste tråden før jeg reiste til Kreta og tok mot til meg!

For ettertiden lar jeg truser bli hjemme.

Sambo ble overkåt!!!

Ikke stuss på å gjøre som meg. Helt fantastisk nytelse.

40 år og kvinne

Høres ut som det ligger an til en topp ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Ole_*

Dere må vell være rimelig klare for å få et tilfeldig knull når dere går uten truse. Når man blir kåt, ønsker man seg gjerne et knull også. Er det noen av dere som har ordnet det slik at dere har fått et knull av en fremmed når dere gikk uten truse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg går ofte uten noe under joggebukser og shortser...

hilsen

gutt 24år

jenter uten undertøy er bare sexy nydlig og pirende og jeg synes at jentene skal nyte kunne skjørt og kjoler uten noe under i valgfri lengder :D

alle kan gå som de føler får og føler seg vel i..:D

de kan gå som de føler får akkurat der de vil etter min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går truseløs hele året, har gjort det i flere år

osson typer klær bruker du på vinteren da??

bruker du skjørt, kjoler ol. å lar kulda komme inn under eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest sardintroll

Jeg synes det er litt deilig å gå uten truser i trange jeans, men dette gjør jeg bare på kvelden når jeg ikke skal noe sted mer, og jeansen alikevel skal i klesvasken samme kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt deilig å gå uten truser i trange jeans, men dette gjør jeg bare på kvelden når jeg ikke skal noe sted mer, og jeansen alikevel skal i klesvasken samme kveld.

Har lest noen innlegg av deg, virker som du er en herlig jente som elsker sex, og nyter det og deg selv også, tenker at dette er ei jente som er kåt og liker det.

Blir tent av en som deg. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Hehe, ja, jeg gleder meg til jeg blir gammel nok til å ha sex. 2 laaaaange år til...... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, jeg gleder meg til jeg blir gammel nok til å ha sex. 2 laaaaange år til...... ;)

Hmm. Ja da er du jo altfor ung for dette.Men det kan jo selvfølgelig være lærerikt for en ung jente. men men, ha det fint og nyt ungdomstia, du blir tidsnok voksen..Vent til du blir gammel nok, og kanskje litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sardintroll

Ja, det er litt frustrerende, men jeg nyter alt jeg kan gjøre i mellomtiden (onani og annet morsomt), og jeg liker å lese andres erfaringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...