Gå til innhold

Er ikke på sosiale medier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om at en på 20 hverken er på facebook, instagram, twitter, snapchat eller noe annet?



Anonymous poster hash: bacaa...4f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres litt merkelig ut for å være ærlig, men det er jo et helt greit valg å ta.

Synes chat og snap gjør det enklere å holde kontakt med vennene mine - som jeg bor et godt stykke unna. Er enklere å chatte framfor å sende SMS f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke på noen av dem. Et av mine bedre valg i livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor alle andre har et så sinnsykt stort problem med at jeg ikke er på facebook, har snapchat eller andre "sosiale" medier. Har ikke noe behov eller savn etter å fylle andres konstante behov for oppmerksomhet og likes. Er i midten av 20-årene.

Anonymous poster hash: d3cd7...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heller har absolutt ingenting med sosiale medier og digg er det, bortsett fra google + da, men bruker det ikke.

Jeg har ikke akkurat vokst opp med facebook eller instagram greiene og har heller ikke noe behov for det. Mener hvis folk vil ta kontakt så har de tlf nr mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kg er også et sosialt media, så jo, du er faktisk på et sånt.



Anonymous poster hash: 33dd0...cf6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kg er også et sosialt media, så jo, du er faktisk på et sånt.

Anonymous poster hash: 33dd0...cf6

emm nei,kg er et forum, som diskusjon.no for eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Ingenting. Jeg ser ikke problemet med at folk ikke er på sosiale medier idag. Synes det står respekt av de som ikke følger "alle andre". ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ducinda

Tenker ingenting spesielt om det, vi er forskjellige alle mann og har forskjellige ønsker og behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempeflott, eneste grunnen til at jeg har Facebook er i grunn bare for å snakke med venner. Legger svært sjeldent ut noe på veggen. Ikke har jeg noen av disse nymotens apper heller. Det mest idiotiske jeg ser er folk som i offentligheten tar bilder av seg selv og sender på snap :fnise: Er glad for at jeg ikke bruker slike ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av og til synes jeg det er kjipt at jeg ikke når alle i familien

Jeg heller har absolutt ingenting med sosiale medier og digg er det, bortsett fra google + da, men bruker det ikke.

Jeg har ikke akkurat vokst opp med facebook eller instagram greiene og har heller ikke noe behov for det. Mener hvis folk vil ta kontakt så har de tlf nr mitt.

Det er jo greit nok, men av og til er det kjipt og tungvint at man ikke når alle i en smekk når man f eks vil vise et bilde. Foreldrene mine er f eks ikke på Face engang, noen ganger hadde det vært veldig greit om de var det. Et eks er om jeg har lagt ut et bilde av barna mine fra en spesiell anledning. Hvis foreldrene mine skal se bildet må jeg sende det til dem i tillegg, det glemmer jeg av og til, evt gidder ikke alltid. Særlig moren min kan da bli snurt fordi "alle andre" har sett dette og ikke hun.

Jeg tror man lager det litt kjipere og vanskeligere for seg selv når man går i den der jeg-har-klart-meg-uten-til-nå-fella- Hvorfor velger enkelte å plutselig ikke henge med på den teknologiske og moderne utviklingen?

Moren min er en av dem som kritiserer generasjonen over min for å ikke følge med i tiden fordi en del ikke orker/gidder/ønsker å skaffe seg pc. Men det er jo noe av det samme hun gjør selv ved å ikke ville engasjere seg i sosiale medier og tviholde på fasttelefonen.



Anonymous poster hash: 557eb...d8d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig er ikke grunnen til at jeg ikke er på sosiale medier at jeg vil "gå mot strømmen", men fordi jeg har store sosiale problemer og ikke vil at hele verden skal se det. Facebook vil jeg uansett ikke ha, men jeg liker å ta bilder, så har vurdert å få meg instagram. Men jeg er så redd for å ikke få noen følgere, som er ganske sannsynlig siden jeg ikke har noe nettverk. Det har endt opp som en ond sirkel.

TS



Anonymous poster hash: bacaa...4f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til synes jeg det er kjipt at jeg ikke når alle i familien

Det er jo greit nok, men av og til er det kjipt og tungvint at man ikke når alle i en smekk når man f eks vil vise et bilde. Foreldrene mine er f eks ikke på Face engang, noen ganger hadde det vært veldig greit om de var det. Et eks er om jeg har lagt ut et bilde av barna mine fra en spesiell anledning. Hvis foreldrene mine skal se bildet må jeg sende det til dem i tillegg, det glemmer jeg av og til, evt gidder ikke alltid. Særlig moren min kan da bli snurt fordi "alle andre" har sett dette og ikke hun.

Jeg tror man lager det litt kjipere og vanskeligere for seg selv når man går i den der jeg-har-klart-meg-uten-til-nå-fella- Hvorfor velger enkelte å plutselig ikke henge med på den teknologiske og moderne utviklingen?

Moren min er en av dem som kritiserer generasjonen over min for å ikke følge med i tiden fordi en del ikke orker/gidder/ønsker å skaffe seg pc. Men det er jo noe av det samme hun gjør selv ved å ikke ville engasjere seg i sosiale medier og tviholde på fasttelefonen.

Anonymous poster hash: 557eb...d8d

Er vel ikke moren din sin feil at du er lat?! Få deg printer, print ut bildet og send i posten! Eller dra på besøk!

Anonymous poster hash: 9b81b...05e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

emm nei,kg er et forum, som diskusjon.no for eks.

Forum går også inn under sosiale medier. Forskjellen er bare at det er randoms du diskuterer med, og ikke dine bekjente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forum går også inn under sosiale medier. Forskjellen er bare at det er randoms du diskuterer med, og ikke dine bekjente.

fant no som tiliser at forum er sosiale medier...

Jeg har vært på forum før Fb,Instagram,twitter og alt det er. Jeg har aldri hørt at forum er sosialt media og sosialt media kom bare etter facebook,twiiter,insta og de greiene der kom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger overhodet ikke på Facebook, instagram, twitter, snapchat eller noe slikt.

Men jeg henger på litt på forskjellige diskusjonsforum på internett, deriblant VGD, diskusjon.no og Kvinneguiden.



Anonymous poster hash: abc2d...2c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...