Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Kan man adoptere barn? Hvordan?

Anonymous poster hash: 93041...dd9

Ja hvis man har 1000 simoleoner. Du må bruke telefonen eller PCn, der skal du finne adopsjon som et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går babyen automatisk over til barn etterhvert eller kan man i teorien ha baby "livet ut"? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går babyen automatisk over til barn etterhvert eller kan man i teorien ha baby "livet ut"? :P

Babyen blir barn etterhvert :) Husker ikke hvor lang tid det tar da.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med en Sim som ikke vil dø... :vetikke: Kona hans var 4 dager yngre enn han og døde for 5 dager siden. Han fikk beskjed om at livet snart tar slutt 4 dager før kone.. Hva er galt?? De yngre generajonene trenger huset! :ball:



Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med en Sim som ikke vil dø... :vetikke: Kona hans var 4 dager yngre enn han og døde for 5 dager siden. Han fikk beskjed om at livet snart tar slutt 4 dager før kone.. Hva er galt?? De yngre generajonene trenger huset! :ball:

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Kanskje på tide at han snart får et..... spesialrom :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje på tide at han snart får et..... spesialrom :)

Muahahahahahahaha!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide at han snart får et..... spesialrom :)

Så slemt.. :fnise: Problemet er at jeg liker mannen.. Meeen, er vel bare å mure han inne!

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slemt.. :fnise: Problemet er at jeg liker mannen.. Meeen, er vel bare å mure han inne!

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

:fnise: Jeg gjør det med nesten alle mine gamle simmer... Uansett hvor godt jeg liker dem så blir jeg drittlei etter et par dager som eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med en Sim som ikke vil dø... :vetikke: Kona hans var 4 dager yngre enn han og døde for 5 dager siden. Han fikk beskjed om at livet snart tar slutt 4 dager før kone.. Hva er galt?? De yngre generajonene trenger huset! :ball:

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Det finnes koder får å drepe simmene tror jeg. Prøv disse.

Death By Embarrassment - Cause Death Within 5 Hours

sims.add_buff Buff_Mortified

Death By Exahustion

sims.add_buff buff_Death_ElderExhaustion_Warning

Death By Hunger - 24 Hour Death

sims.add_buff Buff_Motives_Hunger_Starving

Death By Repair

sims.add_buff buff_Death_Electrocution_Warning

Anonymous poster hash: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! :laugh:

kjøpte og installerte ts4 i går, og har noen spørsmål ang. nedlastninger. Dere får bare ha meg unnskyldt, men jeg skjønner virkelig ikke bæret, så om noen flere spiller på Mac og kan hjelpe meg hadde jeg vært evig takknemlig!

Har altså prøvd å lase ned ett par ting fra thesimsresource.com (leste lenger bak i tråden her at det var mye fint der :danse: ), så når jeg har trykket på "download" og tingene legges i downloadfilen, hva gjør jeg videre?? Har prøvd å lese meg opp på temaet her inne på forumet og på thesimsresource.com, men har så langt bare funnet ut hvordan det gjøres på pc... Hjelp mottas med stor takk! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! :laugh:

kjøpte og installerte ts4 i går, og har noen spørsmål ang. nedlastninger. Dere får bare ha meg unnskyldt, men jeg skjønner virkelig ikke bæret, så om noen flere spiller på Mac og kan hjelpe meg hadde jeg vært evig takknemlig!

Har altså prøvd å lase ned ett par ting fra thesimsresource.com (leste lenger bak i tråden her at det var mye fint der :danse: ), så når jeg har trykket på "download" og tingene legges i downloadfilen, hva gjør jeg videre?? Har prøvd å lese meg opp på temaet her inne på forumet og på thesimsresource.com, men har så langt bare funnet ut hvordan det gjøres på pc... Hjelp mottas med stor takk! :laugh:

Jeg had bare lagt dem i mods filen og så har de dukket opp i spillet. Eller har gjort det med hår og klæ, me hus har jeg aldri prøvd fordi da må man gjøre noe annet.

Anonymous poster hash: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg had bare lagt dem i mods filen og så har de dukket opp i spillet. Eller har gjort det med hår og klæ, me hus har jeg aldri prøvd fordi da må man gjøre noe annet.

Anonymous poster hash: 10047...8d0

Hmm, har gjort det samme men det ligger ikke der... Eller ikke som jeg kan se. Må man gjøre noe inne i spillet for å få det fram? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, har gjort det samme men det ligger ikke der... Eller ikke som jeg kan se. Må man gjøre noe inne i spillet for å få det fram? :klo:

Jeg har bare lagt filene inn i modsmappa, og da har de dukket opp i spillet uten at jeg har måtte gjøre noe mer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har gjort det samme men det ligger ikke der... Eller ikke som jeg kan se. Må man gjøre noe inne i spillet for å få det fram? :klo:

Muligens et dumt spørsmål men pakker du ut filene før du legger i mods-mappa? Noen filer kommer jo pakket inn i komprimerte zip-filer og de må man da pakke ut før man kan legge dem i mods-mappa.

Anonymous poster hash: 346ef...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt hektet!! :D

Så litt mørkt på spillet i starten da det lagget noe veldig og jeg følte jeg måtte tilfredstille de hele tiden.

Men nå er det andre boller! Spillet kjører som smurt og jeg har blitt skikkelig kariereorientert :)

Spilte 7 timer på søndag og 3-4 timer i går kveld :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trailer for vitenskapsmann-karrieren. De som liker å samle på ting kommer til å elske dette :)

Endret av Kragebein
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens et dumt spørsmål men pakker du ut filene før du legger i mods-mappa? Noen filer kommer jo pakket inn i komprimerte zip-filer og de må man da pakke ut før man kan legge dem i mods-mappa.

Anonymous poster hash: 346ef...ee8

Pakke ut? Haha, jeg har visst ingen aning om hva jeg holder på med :fnise: Har bare lagt de over i mods-mappa, men prøvde tilfeldigvis å åpne den ene zip-fila jeg har, da skjedde det ingenting annet enn at macen hang seg så jeg måtte skru av hele geia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke ut? Haha, jeg har visst ingen aning om hva jeg holder på med :fnise: Har bare lagt de over i mods-mappa, men prøvde tilfeldigvis å åpne den ene zip-fila jeg har, da skjedde det ingenting annet enn at macen hang seg så jeg måtte skru av hele geia.

Anbefaler å bruke WinZip :) Da høyreklikker du på filen og pakker den ut, da får du en helt vanlig mappe, og det er dene du skal flytte over til mods-mappen.

97DaiYr.jpg

Det kommer til å komme en trailer for aliens :) Jeg har aldri vært noe glad i de, men vet det er mange som liker de godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-86076-0-51260700-1425892882_thumb.p

Man kan sette opp et eget fotostudio i den nye pakken! Herregud, som jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...