Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Mange firmaer har Facebook-sider hvor kunder kan spy ut all eder og galle de har samlet opp. Dette fører til mange gullkorn!

Anbefaler f.eks NRK sport, TV2, TV3, TVNorge, Elkjøp, Ruter osv.

Kan begynne med et par eksempler selv:

TVNorge:

Dette bør dere syntes er flaut. 5.eller 6. gang reprise i 2 timer igjen med "millionær søker kjæreste".

Hun starter med pannelugg og kler seg som en gammel dame og ender med at hun omtrent verken kan åpne eller lukke øynene som så operert at det er kvalmt.

Har skrevet før at det er mange % som ikke kan jobbe pga sykdom og det er til enhver tid, innlagt mange mennesker på sykehus etc.

Dette er nedverdigende for oss som kun har vanlige kanaler å se på. Ikke alle med sykdom som har råd til disse ekstra kanalene heller og når dere bruker 2 timer hver dag på dette patetiske programmet, fornærmer dere oss med intelligensen i behold med å sende dette.

Har klaget en gang før, men fra i dag blir det sent i reprise nok engang. jeg vet om mange som blokkerer dere nå pga alle reprisene dere sender. Friends f.eks hvor de ikke har mobiltlf engang..så gammelt er det.

Max som også er en av deres kanaler, sender også kun reprise på reprise.

Tror jeg må be om at flere sender dere klager, for dette er tragisk!!!

NRK:

Nå har dere holdt folk for narr i en måned eller to på TextTV s. 279 med å meddele at finalen i Liga-cupen starter kl. 16.00. Kanskje på tide å rette det opp FØR start kl. 15.00???

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lypcha

...og Freia sine sider er nedrent av folk som lurer på hvorfor i helvete det mangler en bit i sjokoladen deres. Treige forbrukere eller dårlig markedsføring av konkurranse mon tro?

Jeg kjøpte sjokoladen og skjønte ingenting, men så på pakningen at det stod noe om gullgreier så regnet med at det var noe kampanje greier. Fikk aldri med meg hva det var godt for...?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og Freia sine sider er nedrent av folk som lurer på hvorfor i helvete det mangler en bit i sjokoladen deres. Treige forbrukere eller dårlig markedsføring av konkurranse mon tro?

Jeg har på følelsen at noe av kommentarene er bare tull, men man kan jo selvfølgelig aldri vite :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra NRK Sport (ja, sport, selv om man ikke skulle tro det..)

Jeg hørte dama som har LOTTO-sendingen nå sa "velkommen til lotto-sendingen den 1. mars, det betyr at våren offisielt er i gang". Er det så strengt at våren begynner allerede den 1. mars her i landet? Jeg syns ikke at våren begynner den 1. mars, jeg. Jeg syns ikke at det er første vårdag i dag. Det er sen vinter ennå. Det er IKKE vår for alvor før ved vårjevndøgn den 20. mars. Jeg håner den regelen som sier at våren begynner allerede den 1. mars, sommeren begynner den 1. juni, høsten begynner den 1. september og vinteren begynner den 1. desember. Når det gjelder sist nevnte dato så vil jeg vel si at di fleste år er det vinter fra og med begynnelsen av desember. Men jeg syns det ennå er sen vinter i begynnelsen av mars, sen vår i begynnelsen av juni og sensommer i begynnelsen av september. Så vinteren er IKKE HELT SLUTT ennå! Det er ikke vår riktig ennå, våren er ikke igang ennå iii

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei, nå kommer jeg til å bruke alt for mye tid til å lese på disse sidene. Nei, vent - jeg har ikke Facebook. Da må dere love å legge inn alle morsomme innlegg her! ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette har vært hobbyen min lenge! Vero Moda, Nille og Kiwi er favoritter hos meg. Må ofte ta meg pauser, for noen av innleggene er virkelig provoserende. Har sett kunder som går på Facebook-sidene for å gulpe opp både utseende og fullt navn (+ butikk) på ansatte de mener er uhøflige osv. Kvalmt :S Skulle ønske flere leste slike klagesider, og faktisk svarte de kundene som kommer med latterlige klager xD

Endret av Amananas
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"

Hellstrøm ler seg vel i hjel nå av og se på hotel cæsar michelin stjernen mie og det late kjøkkenet som furter som noen småjenter fordi dem blir filmet, det tar årevis og få en michelin stjerne jeg lurer egentlig på når hotel cæsar skal begynne og fokusere mindre på de ansatte og mer på anker hansen familien.
Hvem i helvete er interresert ig ositte å se på bjørnar og vanessa skaffe hverandre dater
Det er så innmari "kleint" at det burde ikke vært lov og ha med engang."

Å herregud. Klippet fra facebook-siden til Hotel Cæcar. Gurimalla. Jeg gir meg ende over. (og nå får jeg aldri tid til å lese pensum igjen.....!)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra Luksusfellen:

Jeg har klart å kvitt inkasso gjeld mitt i år har nesten ferdig med gjeld i år jeg jobbe med det helt alene uten andre hjelpe meg selv om jeg bo alene og jeg har vært arbeid ledig i 8år

Tv2 hjelper deg:

hei

hade avtale med sandei fengsel , dei skulle lage tømmer om til ved . avtalen blei gjot for ca 18 måner siden , har pura på dei fleire gonger , da har eg fot til svar at jobben blir gjort ca 2 månder fram i tid , var kontakt med dei nå , fik til svar at dei ikke tar jobben , kan fengsle oppføra seg slik , tømmere har tapt seg mye mens eg har venta ,

Fra og med i morra kommer jeg KUN til å fylle opp den nye koppen med te inne på stasjonen for så å helle innholdet over i flammekoppen jeg har tatt vare på hvor jeg da heldigvis har ett lokk fra 2012. DEN NYE KOPPEN EINER SEG EGENTLIG KUN EN PLASS OG DET ER I PLASTAVFALLET. Er nok der den kommer til å havne i desember 2014.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra HBO Nordic:

Kunde klager på at man kun får en episode i uka av den nyeste sesongen til Vikings som nettopp har hatt premiere:

"- Må man vente en uke får man ser neste episode?

HBO - Hei [navn], ja, det stemmer. Mvh, Håkon, HBO Nordic

K - Det er jo bare tull"

Annen kunde klager på en episode i uka for pågående serier:

"HBO er like tantete som NRK. 1 episode i uken. Godteri bare på lørdager. Mye å lære av Netflix der, altså."

Og ikke minst alt maset om "når kommer [sett inn]?!?!?!" på ALT av oppdateringer HBO N legger ut.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og Freia sine sider er nedrent av folk som lurer på hvorfor i helvete det mangler en bit i sjokoladen deres. Treige forbrukere eller dårlig markedsføring av konkurranse mon tro?

Det er helt utrolig å se hvor sinte folk blir av den manglende sjokoladebiten. Verden er full av idioter.

Jeg skjønte heller ingenting da jeg kjøpte en slik sjokolade, men jeg ble da ikke forbannet. Her lo vi godt da vi så at det manglet en bit, vi tenkte at det måtte være en feil. Så fant jeg ut senere at det var en kampanje fra Freia.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Grandiosa sine sider:

Lager deko fremdeles små Grandiosa?

5 minutter senere:

Har deko tatt vekk den lille pakken med Grandiosa?

Tre minutter etter det igjen:

Har deko tatt vekk dei små pakkene med pizza grandiosa?

Greit at mange selskaper er flinke på å svare kjapt, men det får da være måte på. :P

Endret av Pingting
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooog fra et av sladrebladene sine sider, med link til en sak om en eller annen skuespiller som har vært på kino med en eller annen modell:

kjenne æ bli litt irritert nå! ingenting av dt såk skriv e sant! alle må få lov til å ha venner uten at dåk kanj skriv at de e på date! æ tvile vældig på at de dater! de 2 er kunn venner! å de er kunn det! alle kjendiser må få lov til og dra på kino uten at noen av dere kan skrive på om de dater eller ikke! det e ikke sant! bare så dåk veit det

Leser sladrebald. Blir furten over å finne spekulativt sladder. Javel, ja.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei (butikk).
Dette er andre gang jeg er innom butikken deres på (senter) for å kjøpe tyggis. Begge gangene har jeg blitt prakka på ting som jeg overhode ikke trenger, eller hadde tenkt til å kjøpe.

Er det mulig å få kjøpe seg en pakke tyggis uten å måtte kjøpe te-lys eller 3 for 2 vanter? Selv etter at jeg sier nei blir jeg spurt om jeg er HEEELT sikker på om jeg ikke vil kjøpe vanter.

Jeg vet vel best selv om jeg trenger vanter eller ei?
"

Hva skal man si... Når jeg tenker meg om så er dette egentlig like teit av butikken: Litt rart svar fra butikken da de sa de skulle ta dette videre internt.. :S Jeg som jobber i butikk vet jo veldig godt hvor utrolig kontrollerende og stort presset er på de ansatte om å drive mersalg, så dette er vel strengt tatt ikke en klage som de ansatte burde få, men ledelsen. Fra kundeservice altså.

Når det er nevnt så er det slike ting som dette som gjør at jeg hater mersalg enda mer... Vet jo at en del kunder tenker slik :(



Endret av Amananas
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...