Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I forbindelse med min aller første anskaffelse av flatskjerm, har jeg i den anledning børstet støvet av Beyond: Two Souls, og tar en ny runde med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endless Space. Likte det veldig godt, men var også litt lei av det etter "bare" 80 timer. Tenkte at jeg skulle nå klare det på impossible difficulty før jeg begynner på noe annet. Endless Legends ser ut til å være muligens enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Har nettopp spilt første episode av Life is strange. Virket greit det, selv om det irriterer meg at alle disse episode-spillene er for korte og har litt for lite spilling.

Likte det at man kunne spole seg tilbake, selv om det noen ganger virket litt falskt å skulle spole tilbake bare for å imponere folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp spilt første episode av Life is strange. Virket greit det, selv om det irriterer meg at alle disse episode-spillene er for korte og har litt for lite spilling.

Likte det at man kunne spole seg tilbake, selv om det noen ganger virket litt falskt å skulle spole tilbake bare for å imponere folk :)

Jeg likte veldig godt life is strange, og gleder meg til neste episode :) men ja, skulle ønske at episodene/spillet var lengre.

Tok meg litt mer enn to timer på første gjennomspilling og da utforska jeg absolutt alt jeg kom over (gikk glipp av noen små ting bare)

På andre gjennomspilling så tok det vel under en time :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blitt en del Sims 2 i det siste (det eneste Sims Macen min klarer å kjøre uten å lagge :sukk: ). Blir vel mer GTA V når jeg kommer tilbake til studiebyen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GTA V online for det meste. Iblant spiller jeg også CoD black ops online. Gammelt spill, men liker det enda.

Anonymous poster hash: eaa6c...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beyond: Two Souls. Venter også på en ny episode med Life is strange.

Vurderer å kanskje laste ned The Sims 4: Ut i naturen i kveld, og spille litt sims. Vært lei sims siden jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg Dragon Age: Inquisition på nedlastning! Jeg gleder meg! :laugh:

Han dør på slutten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller bittelitt Heros of the Storm, ellers litt WoW. Har prøvd å spille online poker igjen, men jeg har virkelig ikke den interessen for å tjene penger som skal til for å bli god.



Anonymous poster hash: 5d198...118
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Banished. Jeg har bare en achievement igjen, så har jeg 100%. Da skal jeg begynne å leke med mods, det gleder jeg meg til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banished. Jeg har bare en achievement igjen, så har jeg 100%. Da skal jeg begynne å leke med mods, det gleder jeg meg til :)

Det er faktisk godt jobbet! Elsker det spillet, men det har en ganske bratt lærekurve - for ikke å snakke om vanskelighetsgrad. Kudos til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er faktisk godt jobbet! Elsker det spillet, men det har en ganske bratt lærekurve - for ikke å snakke om vanskelighetsgrad. Kudos til deg! :)

Takk, takk! Fikk alle den kvelden :) Virkelig tilfredstillende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EVE Online. Stadig like morsomt. Men læringskurven er ganske bratt når man åpner opp et nytt område i spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller en del pokemon. Også spiller jeg eldre ps1 spill via nettbrettet på TVen med kontroll.

Spiller litt wow, cs og dragon age origins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...