Gå til innhold

Skravlings Mars/April 2016


Kakaoen

Anbefalte innlegg

9 uker i dag :strix:

 

Feirer med å tvangspise frokost.. Sulten uten matlyst og uggen. Hurra for det  :danse: Heldigvis har mannen ferie denne uken mens jeg er tilbake på jobb. Så han tar seg av mini om morgenen. Blir værre neste uke når han begynner på jobb kl 7 :sjenert:

 

Hvordan er formen til dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare 6+1 i dag så jeg kjenner veldig lite til noen uggenhet😉 håper jeg slipper denne gangen ☺ vi skal på langtur om 14 dager på fjelle så håååper formen holder seg!!! Lykke til på jobb i dag ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg igrunn ganske grei, bortsett fra at bekkenet brøler til meg etter helgas topptur :P Kanskje ikke det smarteste valget, men håper det ikke blir verre. Jeg vil helst ha et litt aktivt svangerskap enn sist. Jeg blir litt satt ut av manglende symptomer da, men er jo bare 5+3ish, skulle vel helst vært halvveis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 uker i dag :strix:

 

Feirer med å tvangspise frokost.. Sulten uten matlyst og uggen. Hurra for det  :danse: Heldigvis har mannen ferie denne uken mens jeg er tilbake på jobb. Så han tar seg av mini om morgenen. Blir værre neste uke når han begynner på jobb kl 7 :sjenert:

 

Hvordan er formen til dere andre?

9 uker!! :strix: Jeg er 4+6 i dag, og formen er fin. Bare veldig trøtt og litt manglende matlyst. Nyter det så lenge det varer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcgstigning fra 82 til 406 (fra torsdag til mandag) :hoppendeglad::skya: Og med ett ble alt litt mer virkelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcgstigning fra 82 til 406 (fra torsdag til mandag) :hoppendeglad::skya: Og med ett ble alt litt mer virkelig.

Hurra!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8+2 i dag og tilbake i 100% jobb i barnehage!😜 Er mye bedre i formen enn de siste par ukene, men blir ofte i ulage på kvelden. Jeg må spise ofte for å ikke bli kvalm, men da fylles jo magen slik at på kvelden føler jeg at magen står ut som en ballong!😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg igrunn ganske grei, bortsett fra at bekkenet brøler til meg etter helgas topptur :P Kanskje ikke det smarteste valget, men håper det ikke blir verre. Jeg vil helst ha et litt aktivt svangerskap enn sist. Jeg blir litt satt ut av manglende symptomer da, men er jo bare 5+3ish, skulle vel helst vært halvveis ;)

Ja,vi var også på fjell tur i helgen:) Kjente det litt etter den turen ,men jeg håper også på ett mye mer aktivt svangerskap en dei forrige :)

Jeg synest også at jeg har lite symptomer,men vi får prøve å nyte det :) Jeg er 6+1 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som venter nr to som hadde svangerskapsforgiftning med nr en?

Jeg hadde svangeskapsforgiftning med nr 1,ikke hatt det siden. Detter er nr 4 ;)

Endret av hippåhoppsann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcgstigning fra 82 til 406 (fra torsdag til mandag) :hoppendeglad::skya: Og med ett ble alt litt mer virkelig.

:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! :strix:

 

Jaa! :hoppe:

 

Ja,vi var også på fjell tur i helgen:) Kjente det litt etter den turen ,men jeg håper også på ett mye mer aktivt svangerskap en dei forrige :)

Jeg synest også at jeg har lite symptomer,men vi får prøve å nyte det :) Jeg er 6+1 i dag

:hoppendeglad:

 

Det er absolutt noe som bør nytes :Nikke:

 

Bekkenet har ikke kommet seg helt etter forrige svangerskap, men får håpe for oss begge at aktivitetsnivået kan holdes oppe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

Gratulerer til alle nykommere, håper alle får bli værende her inne :)

 

Før helga var jeg innom legekontoret for å sjekke hcg, som var forhøyet. Tok oppfølgingsprøve i dag og er så spent at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Litt nervøs, men håper og tror at den har steget fint. Gleder meg til å få resultatet i morgen tidlig!

Hvordan får du vite resultatene? Ringer de? Sms?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får du vite resultatene? Ringer de? Sms?

Jeg ringer :) på fredag ringte legen før jeg rakk å gjøre det selv da, men idag var jeg først ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Jeg ringer :) på fredag ringte legen før jeg rakk å gjøre det selv da, men idag var jeg først ute.

Ok. Jeg skal møle hcg for første gang i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok. Jeg skal møle hcg for første gang i morgen.

Lykke til, håper verdiene er som de skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!! :-) Jeg stikker nesa inn her jeg! Aner ikke hvor langt jeg er på vei, siden jeg ble gravid før mensen fikk komme på besøk etter en sa som starta 26 mai. Men sa blødningene varte i 6 dager og fikk brunt utflod på papiret den 13 juni, så satser på å være 9 uker idag, hvis man tar første blødningsdag. Men jeg aner ikke O:) håper jeg holder til mars-april tråden hele tiden :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!! :-) Jeg stikker nesa inn her jeg! Aner ikke hvor langt jeg er på vei, siden jeg ble gravid før mensen fikk komme på besøk etter en sa som starta 26 mai. Men sa blødningene varte i 6 dager og fikk brunt utflod på papiret den 13 juni, så satser på å være 9 uker idag, hvis man tar første blødningsdag. Men jeg aner ikke O:) håper jeg holder til mars-april tråden hele tiden :-)

Velkommen :) er like langt på vei vi da :) skal du på tidlig UL for å finne ut hvor langt du er på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Lykke til, håper verdiene er som de skal :)

Har ingen g-tester hjemme, så tok en el-test og den er knalpositiv. Selv har jeg ingen tvil om at jeg er gravid, men vil skjekke for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...