Gå til innhold

Nekt Julien Blanc innreise til Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nøyaktig hva er det som er "psykisk og fysisk vold" av det han driver med? Rart at han aldri har blitt anmeldt av noen som helst, med tanke på at han har drevet tydeligvis har slått kvinner ned offentlig i øst og vest i flere år.

Anbefaler at du setter deg inn i hva han faktisk sier og gjør i stedet for å sluke Ottar-propagandaen rått.

Anonymous poster hash: b99be...cbd

....

Har du i det hele tatt satt deg inn i hva han anbefaler menn å bedrive?

Siden du syns det ble uklart så har jeg gått inn og redigert på innlegget mitt og spesifisert det bedre.

Psykisk mishandling er noe han anbefaler for å dominere og holde på en kvinne og manipulere fram viljen sin. Om nødvendig ved tvang.

I tillegg anbefaler han altså å skaffe seg seksuell omgang med kvinner ved å presse, overtale, manipulere og om nødvendig tvinge seg på dem...

Dette, min venn, er ikke sånn man sjekker opp kvinner.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler at du setter deg inn i hva han faktisk sier og gjør i stedet for å sluke Ottar-propagandaen rått.

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Ja, jeg synes virkelig du skal sette deg inn i hva han sier og gjør og ikke bare svelge propagandaen hans rått.

Han har åpenbart fått deg til å ville bli som han. Det er det han tjener penger på.

Når du mislykkes, kommer du til å lese det han sier på nytt og begynne å føle deg ubrukelig og mislykket..

Surprise: Det er slik psykopater får deg til å føle deg...

Lykke til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller de seg for Pick Up Artists egentlig?¨De som leser disse bøkene er jo ikke artists overhode. De er mere som elefanter på vei gjennom Christiana Glasmagasin...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....

Har du i det hele tatt satt deg inn i hva han anbefaler menn å bedrive?

Siden du syns det ble uklart så har jeg gått inn og redigert på innlegget mitt og spesifisert det bedre.

Psykisk mishandling er noe han anbefaler for å dominere og holde på en kvinne og manipulere fram viljen sin. Om nødvendig ved tvang.

I tillegg anbefaler han altså å skaffe seg seksuell omgang med kvinner ved å presse, overtale, manipulere og om nødvendig tvinge seg på dem...

Dette, min venn, er ikke sånn man sjekker opp kvinner.

Anbefaler at du starter en sjekkeskole, siden du tydeligvis er ekspert på området. Som du ser så er det et stort marked for det.

Du kan sikkert få med deg et par av damene her inne.

Problemet er jo at man etterhvert må vise til resultater.

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kaller de seg for Pick Up Artists egentlig?¨De som leser disse bøkene er jo ikke artists overhode. De er mere som elefanter på vei gjennom Christiana Glasmagasin...

Jeg har sett ett par av disse i virksomhet, og jo, de som kan det fortjener Artist navnet uavhengig av hvor subtile verktøyene deres er.

Artist Uses Jet Engine to Paint Canvas - YouTube

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er vel klar over at det skal veldig mye til at noen kastes ut av, eller nektes innreise til et land? Tror du myndighetene i de landene heller ikke har satt seg godt nok inn i dette?

Hvorfor forsvarer du en fyr med et menneskesyn som undergraver hele samfunnet? Det han poster er ikke morsomt, og jeg tror heller ikke noe på at det er ment som humor. Om han faktisk snakker om noe annet i kursene sine, så er det ikke det folk oppsøker ham for. De søker det han markedsfører. Og det han markedsfører er både kvinne- og menneskefiendtlig, og kan bryte ned alt vi har bygget opp de siste hundre årene.

For kg-mafiaens skyld: Jeg er mann, stemmer ikke sv eller noe annet venstreorientert, og regner meg absolutt ikke som feminist.

Anonymous poster hash: 815ea...f9c

Fordi det er elendig journalistikk å påstå at han lærer menn å sjekke damer med å bruke kverlertak og andre kvinnefiendtlige holdninger. Det er slik mediene rammer bilde, og det er tragisk når det ikke stemmer. Folk som ikke vet hva disse gutta lærer vekk kjøper det rått da de ikke vet bedre. Det er tydelig at dette bare er en kampanje for å ta han. Realiteten er at han er en pua som poster og sier masse dumme ting.

Når det kommer til myndigheten så driter vel de i hva han lærer vekk. Så lenge han fremstår som han gjør skal det ikke mye til for å nekte han innreise. Noe alle landene som har nektet han innreise, er et eksempel på.

Anonymous poster hash: 3e670...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har lest kan "triksene" hans og hans syn på kvinner, helt klart stemples som forkastelige. Men er det grunn nok til å nekte han innreise i landet? Og hva skal egentlig til for at man skal kunne nekte noen innreise? Jeg trodde vi nesten måtte opp på "rikets sikkerhets nivå" for å nekte noen innreise til landet.

Og hvis vi nekter denne mannen innreise - fordi noen er uenige med han, hvem andre kan da nektes innreise? Dalai Lama? Desmond Tutu? Andre?

Jeg vil heller la han grilles på norsk fjernsyn med kritiske spørsmål, enn å skape en trend hvor vi nekter alle noen er uenige med tilgang til landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er elendig journalistikk å påstå at han lærer menn å sjekke damer med å bruke kverlertak og andre kvinnefiendtlige holdninger. Det er slik mediene rammer bilde, og det er tragisk når det ikke stemmer. Folk som ikke vet hva disse gutta lærer vekk kjøper det rått da de ikke vet bedre. Det er tydelig at dette bare er en kampanje for å ta han. Realiteten er at han er en pua som poster og sier masse dumme ting. Når det kommer til myndigheten så driter vel de i hva han lærer vekk. Så lenge han fremstår som han gjør skal det ikke mye til for å nekte han innreise. Noe alle landene som har nektet han innreise, er et eksempel på. Anonymous poster hash: 3e670...971

Svært mange har blitt nektet innreise og opphold i diverse land fordi de har sagt og postet dumme ting. Denne fyren driver til og med kurs i det. Det er ikke noe merkelig at han får disse vedtakene, og det er ikke noe som er feilaktig fremstilt.

Tusenvis av mennesker nektes innreise og opphold i diverse land hver eneste dag. Dette er ikke noen heksejakt. Slutt å forsvar idioten.

Anonymous poster hash: 815ea...f9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noen heksejakt. Slutt å forsvar idioten.

Anonymous poster hash: 815ea...f9c

Du kan like godt si. Slutt å tenk kritisk, slutt å sjekke fakta før du gjør en konklusjon. Svaret er nei, når mediene direkte lyger for å ha noe skrive om så burde folk bli gjort oppmerksom på det.

Anonymous poster hash: 3e670...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noen heksejakt. Slutt å forsvar idioten.

Anonymous poster hash: 815ea...f9c

Bedre eksempel på hysteridrevet, grunnløs heksejakt enn i dette tilfellet tror jeg ikke at jeg har sett noen gang.

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan like godt si. Slutt å tenk kritisk, slutt å sjekke fakta før du gjør en konklusjon. Svaret er nei, når mediene direkte lyger for å ha noe skrive om så burde folk bli gjort oppmerksom på det. Anonymous poster hash: 3e670...971

Sludder.

Dette er din subjektive tolkning.

Anonymous poster hash: 815ea...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har allerede blitt nektet innreise til mange andre land.

Jeg har egentlig ikke noe imot det han sier, fordi jeg kjenner en del sjenerte gutter som kanskje kunne brukt inspirasjon fra teknikkene for å få litt balanse mellom han og deres egen tiltaksløshet.

Dessverre er dette jobben til mr.Blanc, han tjener penger og status på det, han blir rik og får kjøpt seg fine ting. Jobbmarkedet hadde nok vært hardt for ham da han sikkert ikke har noen annen utdannelse eller skills heller. Jeg skjønner ikke at noen gidder å gi ham pengene sine.

Pengene går nok i potten hans til å kjøpe en fin penthouse-leilighet til seg selv, liksom. Hvem gidder å sponse det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sludder.

Dette er din subjektive tolkning.

Anonymous poster hash: 815ea...f9c

Nei, jeg har sjekket hva de faktisk lærer vekk. Kanskje lurt å gjøre før man slenger ut diverse påstander.

Anonymous poster hash: 3e670...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har lest kan "triksene" hans og hans syn på kvinner, helt klart stemples som forkastelige. Men er det grunn nok til å nekte han innreise i landet? Og hva skal egentlig til for at man skal kunne nekte noen innreise? Jeg trodde vi nesten måtte opp på "rikets sikkerhets nivå" for å nekte noen innreise til landet.

Og hvis vi nekter denne mannen innreise - fordi noen er uenige med han, hvem andre kan da nektes innreise? Dalai Lama? Desmond Tutu? Andre?

Jeg vil heller la han grilles på norsk fjernsyn med kritiske spørsmål, enn å skape en trend hvor vi nekter alle noen er uenige med tilgang til landet.

Veldig godt poeng.

Om man begynner å nekte folk innreise fordi de har kontroversielle synspunkter, begynner man å kompromisse med ytringsfriheten.

Jeg vil mye heller få mannen i tale og invitere noen til å belyse det han sier, enn å starte med sensur av det han faktisk kurser folk i.

(Med det forbehold at man vet at han ikke oppfordrer kursdeltagere til direkte lovbrudd så er det ikke grunnlag for å nekte han adgang til Norge.)

Det er ikke noe problem å komme med eksempler på folk med større svin på skogen, som fritt og uhindret har fått/får krysse Riksgrensen til Norge...

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har sjekket hva de faktisk lærer vekk. Kanskje lurt å gjøre før man slenger ut diverse påstander.

Anonymous poster hash: 3e670...971

Jaha. Og du er imponert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bedre eksempel på hysteridrevet, grunnløs heksejakt enn i dette tilfellet tror jeg ikke at jeg har sett noen gang.

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Hekse-hæ?

Mannen er ikke jaktet på. Han kommer på tur hit, og noen vil han skal snu pga det han prediker, og dra hjem. Sånn folk også sier når nynazister og andre dukker opp, som man ikke vil skal få spre budskapet sitt...

Spørsmålet her er hvor destruktivt budskapet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har lest kan "triksene" hans og hans syn på kvinner, helt klart stemples som forkastelige. Men er det grunn nok til å nekte han innreise i landet? Og hva skal egentlig til for at man skal kunne nekte noen innreise? Jeg trodde vi nesten måtte opp på "rikets sikkerhets nivå" for å nekte noen innreise til landet.

Og hvis vi nekter denne mannen innreise - fordi noen er uenige med han, hvem andre kan da nektes innreise? Dalai Lama? Desmond Tutu? Andre?

Jeg vil heller la han grilles på norsk fjernsyn med kritiske spørsmål, enn å skape en trend hvor vi nekter alle noen er uenige med tilgang til landet.

Det er nesten så jeg kan høre Fredrik Skavlan sitte og gni seg i hendene og knotte ned spørsmål på Mac'en sin...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er faktum er at han lærer bort hva kvinner responderer på.

Og kvinner responderer dessverre på drittsekk-oppførsel.

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Dette er en TYPISK uttalse fra en som ikke har så suksess hos damene. Nei, du er ikke automatisk snill, selv om du ikke er damenes første valg. Muligens så lukter de at du er bitter, og at du skjuler den litt kjipe personligheten din bak "snillhet".

Anonymous poster hash: 67d76...5f5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekse-hæ?

Mannen er ikke jaktet på. Han kommer på tur hit, og noen vil han skal snu pga det han prediker, og dra hjem. Sånn folk også sier når nynazister og andre dukker opp, som man ikke vil skal få spre budskapet sitt...

Spørsmålet her er hvor destruktivt budskapet er.

Når var sist gang noen ble nektet adgang til Norge på grunn av meninger og synspunkt?

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...