Gå til innhold

Nekt Julien Blanc innreise til Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Underskriftskampanjene og forbudet mot å reise inn i land bør vel si deg at det finnes en håndfull kvinner som ikke synes det er attraktivt. Og nei, det er ikke bare noe de signerer på, og så smelter de helt når han tar tak i hodet deres på åpen gate og trykker det ned i skrittet sitt.

Nei, det sier meg at massehysteri basert på fullstendig feilaktig informasjon kan oppstå på de rareste grunnlag. Men det visste jeg fra før.

Jeg vet også fra før at det kvinner SIER og det kvinner GJØR er to vidt forskjellige ting.

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er vel klar over at det skal veldig mye til at noen kastes ut av, eller nektes innreise til et land? Tror du myndighetene i de landene heller ikke har satt seg godt nok inn i dette?

Hvorfor forsvarer du en fyr med et menneskesyn som undergraver hele samfunnet? Det han poster er ikke morsomt, og jeg tror heller ikke noe på at det er ment som humor. Om han faktisk snakker om noe annet i kursene sine, så er det ikke det folk oppsøker ham for. De søker det han markedsfører. Og det han markedsfører er både kvinne- og menneskefiendtlig, og kan bryte ned alt vi har bygget opp de siste hundre årene.

For kg-mafiaens skyld: Jeg er mann, stemmer ikke sv eller noe annet venstreorientert, og regner meg absolutt ikke som feminist.

Anonymous poster hash: 815ea...f9c

Dummeste jeg har hørt. Sett deg litt inn i det han sier. Se et par videoer på youtube.

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det sier meg at massehysteri basert på fullstendig feilaktig informasjon kan oppstå på de rareste grunnlag. Men det visste jeg fra før.

Jeg vet også fra før at det kvinner SIER og det kvinner GJØR er to vidt forskjellige ting.

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Tror du at de øverste immigrasjonsmyndighetene i Australia som trakk visumet hans også er en gjeng hysteriske kvinner som ikke får nok blod til hjernen fordi de menstruerer så mye?

Det har jo blitt gjort en etterforskning og grundig vurdering av mannen og saken, hvis hvem som helst kunne bli pælmet ut av et land fordi folk fikk litt makk av dem og hylte om det på internett, så hadde mulla Krekar fått en fot bak av Norge for lenge siden, og det burde da også vurderes om det ikke blir eksil på Farmen-Olav.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de mer hyggelige oppfordringene til Julien;

http://i1.wp.com/www.scriptonitedaily.com/wp-content/uploads/2014/11/002-keith.jpg

Anonymous poster hash: 022e2...255

Jeg syns alle kvinner skal lese den plakaten der og merke seg det som står der. Så forstår de at det ikke er dem det er noe galt med, når de blir utsatt for sånt.

"Keep talking, darling. (I'm diagnosing you..)"

Det er noe med at hvis han får prate, så får kvinner høre hva det er han har å komme med. Og jo mere de hører jo mere vet de at dette er sånt man ikke bør godta i et samliv.

Kall det folkeopplysning.

Inviter en masse damer til foredraget og be dem ta med noe å notere på.

Be dem møte mannsterke opp, men uten planer om å komme med kritikk.

Innimellom kan de jo be han gjenta det han nettopp sa, "så de for nortert det."

Jeg tror en samlet "studiesirkel" bestående av en masse vakre damer som sitter i salen og lærer seg hva han driver og lærer bort, er veien å gå her.

Inviter gjerne Linni Meister og hennes veninner til å sitte på første rad. Utstyr dem med lap-top og energidrikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at de øverste immigrasjonsmyndighetene i Australia som trakk visumet hans også er en gjeng hysteriske kvinner som ikke får nok blod til hjernen fordi de menstruerer så mye?

Hahahahhahahahahhahahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg har hørt. Sett deg litt inn i det han sier. Se et par videoer på youtube. Anonymous poster hash: b99be...cbd

Immigrasjonsmyndighetene i Australia og Storbritannia har satt seg inn i hva han sier. Derfor vil de ikke ha ham i landene sine. Ikke på turistvisum en gang.

Jeg tror ikke de bryr seg om hva du mener.

Anonymous poster hash: 815ea...f9c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du at de øverste immigrasjonsmyndighetene i Australia som trakk visumet hans også er en gjeng hysteriske kvinner som ikke får nok blod til hjernen fordi de menstruerer så mye?

Det har jo blitt gjort en etterforskning og grundig vurdering av mannen og saken, hvis hvem som helst kunne bli pælmet ut av et land fordi folk fikk litt makk av dem og hylte om det på internett, så hadde mulla Krekar fått en fot bak av Norge for lenge siden, og det burde da også vurderes om det ikke blir eksil på Farmen-Olav.

Fantastisk at du tror at politiske beslutninger er basert 100 % på logikk og fornuft, og ikke inneholder baserer seg på populisme og publikumsfrieri i minst like stor grad.

Vil forresten linke til Norges svar på Julien Blanc - Rene Kleveland. Han er en av de mest kjente bloggerne i landet, og er i hovedsak kjent for at han skriver ekstremt drøye ting.

Av en eller annen grunn så blir han nedlesset av meldinger fra kvinner som vil treffes/pule, og får også tilsendt massevis av nakenbilder.

Kan du forklare hvorfor normale menn ikke får tilsendt slikt? For det er jo normale menn kvinner er interessert i, var det ikke slik?

http://renekleveland.blogg.no/

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at du tror at politiske beslutninger er basert 100 % på logikk og fornuft, og ikke inneholder baserer seg på populisme og publikumsfrieri i minst like stor grad. Vil forresten linke til Norges svar på Julien Blanc - Rene Kleveland. Han er en av de mest kjente bloggerne i landet, og er i hovedsak kjent for at han skriver ekstremt drøye ting. Av en eller annen grunn så blir han nedlesset av meldinger fra kvinner som vil treffes/pule, og får også tilsendt massevis av nakenbilder. Kan du forklare hvorfor normale menn ikke får tilsendt slikt? For det er jo normale menn kvinner er interessert i, var det ikke slik? http://renekleveland.blogg.no/ Anonymous poster hash: b99be...cbd

Du måtte komme med et sånn konspirasjonsnissesvar, ja?

Da tar jeg deg i hvert fall ikke seriøst.

Anonymous poster hash: 815ea...f9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du måtte komme med et sånn konspirasjonsnissesvar, ja?

Da tar jeg deg i hvert fall ikke seriøst.

Anonymous poster hash: 815ea...f9c

Du tror det er en konspirasjonsteori at politikere frir til velgere? Åh herregud hvor dum kan man bli.

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror det er en konspirasjonsteori at politikere frir til velgere? Åh herregud hvor dum kan man bli. Anonymous poster hash: b99be...cbd

Nei, jeg tror du ikke kan begrunne synspunktene dine, og velger et standardfloskelsvar som er en konspirasjonsnisse verdig.

Forøvrig tror jeg nok man velger litt andre saker om man skal kapre velgere. Kanskje du skal sette deg litt inn i hvordan likestillingen står i australia og storbritannia?

Anonymous poster hash: 815ea...f9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at du tror at politiske beslutninger er basert 100 % på logikk og fornuft, og ikke inneholder baserer seg på populisme og publikumsfrieri i minst like stor grad.

Vil forresten linke til Norges svar på Julien Blanc - Rene Kleveland. Han er en av de mest kjente bloggerne i landet, og er i hovedsak kjent for at han skriver ekstremt drøye ting.

Av en eller annen grunn så blir han nedlesset av meldinger fra kvinner som vil treffes/pule, og får også tilsendt massevis av nakenbilder.

Kan du forklare hvorfor normale menn ikke får tilsendt slikt? For det er jo normale menn kvinner er interessert i, var det ikke slik?

http://renekleveland.blogg.no/

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Haha, han der husker jeg fra han dro en eller annen virus-spøk og ble slått opp i avisene.

Han er da ikke så drøy, han er jo bare en klovn. Rosablogg for gutter.

Uansett, jeg sa at Norge tålte Julien Blanc, at det finnes en hel del som ikke synes det er attraktivt og at det ville bli en åpen debatt.

Jeg sa ikke at douchebags og oransje Bergensere aldri får pult.

Jeg anklaget deg vel tvert imot for å kjenne en del kvinnfolk som liker akkurat dette.

Men du må få hodet ut av PUA-rumpa til Blanc&gjengen og skjønne at det finnes en hel del kvinner som ikke biter på det. Spesielt i Norge.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror du ikke kan begrunne synspunktene dine, og velger et standardfloskelsvar som er en konspirasjonsnisse verdig.

Forøvrig tror jeg nok man velger litt andre saker om man skal kapre velgere. Kanskje du skal sette deg litt inn i hvordan likestillingen står i australia og storbritannia?

Anonymous poster hash: 815ea...f9c

Jeg kan ikke tenke meg en enklere måte å skaffe billige velgerpoeng blandt hysteriske kvinnfolk enn å utestenge en person som ikke har noe politisk nettverk rundt seg. Hvorfor tror du innenriksministeren i Australia personlig utestengte den stakkars fyren. Noe lignende har aldri skjedd i Australias historie.

Ellers er det interessant at feminister ser det som viktigere å utestenge menn som ønsker å lære andre menn å sjekke opp damer, enn å utestenge terrorister som ønsker å innføre sharia og kvinnefiendtlige lover. Det sier litt om hvilken utrolgi priviligert liten boble dere lever i.

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anklaget deg vel tvert imot for å kjenne en del kvinnfolk som liker akkurat dette.

Men du må få hodet ut av PUA-rumpa til Blanc&gjengen og skjønne at det finnes en hel del kvinner som ikke biter på det. Spesielt i Norge.

Hvis kvinner ikke biter på det, hva er da problemet med at han lærer det bort? Da burde det jo bli enklere å skille bra mannfolk fra dårlige, ikke sant?

Eller er problemet at dere innerst inne vet at dere ikke har kontroll på vaginaen deres rundt drittsekker og douchbags?

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har virkelig ikke noe til overs for denne fyren og det han driver med, og jeg vil gjerne slippe å se ham og kurset hans på norsk jord. Men jeg synes det er en skummel utvikling at man stadig oftere hyler opp om forbud og nå også innreisenekt fordi man ikke liker folks meninger. Det han driver med er mine øyne forkastelig, men det er ikke ulovlig. Det kan ikke bli sånn at vi bare slipper inn folk med godkjente og politisk korrekte meninger - de landene som driver med sånt er sjelden land vi liker å sammenlikne oss med.

Jeg har mye mer tro på åpen debatt enn forbud.

Endret av Daria
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har virkelig ikke noe til overs for denne fyren og det han driver med, og jeg vil gjerne slippe å se ham og kurset hans på norsk jord. Men jeg synes det er en skummel utvikling at man stadig oftere hyler opp om forbud og nå også innreisenekt fordi man ikke liker folks meninger. Det han driver med er mine øyne forkastelig, men det er ikke ulovlig. Det kan ikke bli sånn at vi bare slipper inn folk med godkjente og politisk korrekte meninger - de landene som driver med sånt er sjelden land vi liker å sammenlikne oss med.

Jeg har mye mer tro på åpen debatt enn forbud.

Jo, men nå er det en gang ulovlig å mishandle kvinner. Noe han agiterer for å gjøre. Så man kan fint si nei og farvel.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tenke meg en enklere måte å skaffe billige velgerpoeng blandt hysteriske kvinnfolk enn å utestenge en person som ikke har noe politisk nettverk rundt seg. Hvorfor tror du innenriksministeren i Australia personlig utestengte den stakkars fyren. Noe lignende har aldri skjedd i Australias historie.

Ellers er det interessant at feminister ser det som viktigere å utestenge menn som ønsker å lære andre menn å sjekke opp damer, enn å utestenge terrorister som ønsker å innføre sharia og kvinnefiendtlige lover. Det sier litt om hvilken utrolgi priviligert liten boble dere lever i.

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Han ønsker ikke å lære andre menn noe som helst. Han ønsker å få oppmerksomhet og bli beundret. Mannen er psykopat.

Han ønsker å kurse andre i hvordan han selv er en vellykket psykopat og innser selvsagt ikke at det han sier er på viddene, av den grunn at han i egne øyne er perfekt.

Hans motivasjon for å "holde kurs" er å få være en vellykket berømthet. En maskulin sådan.

Fyren er korka. Ingen superhelt.

Eller kanskje han er en sånn. Med undertøyet utenpå buksa, en kappe av et rødt badehånkle og illusjoner om å kunne fly.. :roll: Idunno...

Endret av Tøytigern
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men som sagt: Hvis han kommer anbefaler jeg et en gjeng blonde skjønnheter, glamourmodeller og hele kvinnegruppa Ottar møter fram og tar opp alle plassene, og setter seg og noterer, mens de opptrer konsentrert og intressert.

Etterpå kan de jo sende et takkekort der de uttrykker hvor fint det var å få anledning til å lære hvordan menn som han tenker...

Send gjerne noen doktorgradsstipendiater og professorer fra UIO også...

Endret av Tøytigern
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men nå er det en gang ulovlig å mishandle kvinner. Noe han agiterer for å gjøre. Så man kan fint si nei og farvel.

Sjekke opp damer = mishandle kvinner.

Enter the white knights.

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekke opp damer = mishandle kvinner.

Enter the white knights.

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Hvis du mener bruk av psykisk mishandling og seksuell vold mot kvinner er synonymt med å sjekke dem opp, så trenger du åpenbart et kurs. Men ikke i regi av Julien Blanc...

Endret av Tøytigern
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener bruk av psykisk og fysisk vold mot kvinner er synonymt med å sjekke dem opp, så trenger du åpenbart et kurs. Men ikke i regi av Julien Blanc...

Nøyaktig hva er det som er "psykisk og fysisk vold" av det han driver med? Rart at han aldri har blitt anmeldt av noen som helst, med tanke på at han har drevet tydeligvis har slått kvinner ned offentlig i øst og vest i flere år.

Anbefaler at du setter deg inn i hva han faktisk sier og gjør i stedet for å sluke Ottar-propagandaen rått.

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...