Gå til innhold

Ole Brumm har en tvilsom seksualitet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, det hadde jeg aldri tenkt på. Har mer tenkt tanken på om tussi burde være med, han er jo tross alt så deprimert at han jo nesten suicidal :P

Anonymous poster hash: 3782f...3ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ole brumm er en fiktiv bjørn uten seksualitet.

Anonymous poster hash: 01313...139

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Og Tinky Winky er homo.

Lurer på hva de mener om Donald Duck & Co? Hele gjengen der går jo halvnakne.



Anonymous poster hash: 1425f...0ca
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tenker ikke over at ekte bjørner går helt uten klær :P så upassende da gitt at dyra går og vandrer nakne hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Du kan være naken, helt til du tar på deg en genser. Da er du halvnaken, og det er uanstendig.

At Milne laget historier av kosedyrene sine - dvs teddybjørnen, kosegrisen, etc, har gått polakkene i denne byen hus forbi. Kosedyr pleier ikke å ha kjønnsorganer eller spesielt "anstendig" påkledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags "sånne folk" er det?

Folk som leiter etter grunnar til å laga problem av eit ikkje-problem.

Eg oppfatta det slik at sitatet som eg kommenterte uttrykte at me vil få folk frå aust-Europa inn til Norge, og at dei har merkelige synspunkt på ting. Poenget mitt er at me har rikeleg med urnorske nordmenn som kunne ha kome opp med noko slikt heilt på eiga hand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår ikke hvor de får tvilsom seksualitet fra når karakterene i ole brumm er så uskyldsrene som det går an å bli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvor de får tvilsom seksualitet fra når karakterene i ole brumm er så uskyldsrene som det går an å bli

Der er ikke kjønnsorgan og man får ikke se at han er maskulin og sjekker opp binner. Det gir ett uklart seksuelt inntrykk og kan ikke fungere som rollemodell hverken for jenter eller gutter. De ønsker rett og slett en klarer kjønnsidentitet.

Det faktum at bøkene er historier rundet rundt at Ole Brum er en kjønnsløs lekebamse med, bokstavelig talt, vatt-hjerne, ser ut til å gå disse hus forbi.

Så den latterlige konsekvensen av denne debatten dekker over det mere problematiske tankegodset som ligger til grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det hadde jeg aldri tenkt på. Har mer tenkt tanken på om tussi burde være med, han er jo tross alt så deprimert at han jo nesten suicidal :P

Anonymous poster hash: 3782f...3ce

Han er deprimert pga Ole er utro med Nasse og nekter og kvitte seg av med elskeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

http://www.side2.no/underholdning/--ole-brumm-har-en-tvilsom-seksualitet/8512327.html

Har alltid mistenkt at det er noe i mellom Ole Brumm og Tussi................

Anonymous poster hash: cca45...36f

Disse folka har for lite å drive med, dersom de har tid til å sitte å lese barnebøker og studere på om en forfatter har kuttet av en bamse noen genitaler bamser flest er kjent for å ikke ha.

Bjørner i naturen går ikke med klær.

Så igrunnen er det unaturlig at bamser har genser og man skal ikke inbille barna at de pleier å ha dette på seg.

Fortell dem det, siden de er så opptatt av hva som er naturlig og bra for barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke den originale Ole Brumm helt naken da?

Er Disneyversjonen som har rød skjorte :P

Ja, det er han.

Kliss naken, slik bamser vanligvis er.

Pooh_Shepard1928.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/3e/Pooh_Shepard1928.jpg

Jeg vil si disse folkene er unaturlig fiksert på sex og seksualitet, når de plutselig har et problem med en bamsefigur som har vært populær siden 1926.

Fobi, er ordet som krysser tankene mine.

Jeg tror ikke det finnes et barn i verden som klarer å fantasere seg fram til at forfatteren satt med bamsen i hendene og kuttet i ham med barberblader, fordi bamsen sa han var født i feil kropp...

Jeg tror den dama som sa dette, trenger et mentalsykehus.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så merker jeg at jeg syns det er verre at sexfikserte mennesker tilrettelegger lekeparker for barn, enn at en lekebamse ikke har bukser.



Anonymous poster hash: 3eef2...637
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...