Gå til innhold

Gunhild Stordalen alvorlig syk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg unner ingen å bli alvorlig syk. Dama er jo fortsatt ung, altfor ung til å bli alvorlig syk, så jeg håper at behandlingen viser seg å ha en effekt. Det må være trist for henne og hennes pårørende. Jeg ønsker dem lykke til. Det gjør jeg også for alle andre som er alvorlig syke.



Anonymous poster hash: 1766b...d5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner og avsporinger. Debatten om velstand og miljøengasjement er splittet ut til egen tråd her.

pinar, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste om henne og hennes prosjekt EAT for bare noen uker siden i avisen og tenkte - wow - hun er like gammel som meg, og har allerede uttrettet 50 ganger så mye som meg i livet (hun er utdannet lege OG grunnlegger/leder av http://www.eatforum.org/about/ som virker helt fantastisk flott via nettsiden.)

Om hun har utrettet så voldsomt mye er høyst diskutabelt. Hun har hatt en ekstremt dyr hobby som ektemannen har sponset.

Men for all del, det står respekt av å være utdannet lege.

Anonymous poster hash: 860f0...ec1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ive Lina

Om hun har utrettet så voldsomt mye er høyst diskutabelt. Hun har hatt en ekstremt dyr hobby som ektemannen har sponset.

Men for all del, det står respekt av å være utdannet lege.

Anonymous poster hash: 860f0...ec1

Er det EAT du kaller hobby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det EAT du kaller hobby?

Eh ja. Hva er det i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 860f0...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner og avsporinger. Debatten om velstand og miljøengasjement er splittet ut til egen tråd her.

pinar, mod.

:klappe:

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...