Gå til innhold

Har du screen protector til ihponen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bør man ha det? jeg har ikke tenkt over det før i dag. Det er jo superbillig og enkelt å få tak i på ebay så jeg burde kanskje skaffe meg det...



Anonymous poster hash: d1b75...4af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bør man ha det? jeg har ikke tenkt over det før i dag. Det er jo superbillig og enkelt å få tak i på ebay så jeg burde kanskje skaffe meg det...

Anonymous poster hash: d1b75...4af

Sånn man klistrer på skjermen for å beskytte mot riper?

Jeg hadde det på den gamle iphonen, men ikke den nye. Burde sette det på

Anonymous poster hash: d3ee1...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det veldig lenge :) Angrer på at jeg ikke satt på ny når jeg til slutt tok den av.

Og nå er den knust så det blir nok litt vanskelig å få en eventuell ny til å sitte på...

Endret av Nuttery
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Jeg har alltid hatt det på mine mobiler. ^^,

Bruker av og til antibacservietter og tørker av mobilen overalt- for den er jo med overalt og. :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har bare en "gummiramme" rundt og bakpå. Synes det holder lenge. Mest fordi jeg synes det er stress å få på den plastgreia uten at den blir skjeiv eller full av luftbobler.



Anonymous poster hash: 3913a...039
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope, har hatt mobilen i snart ett og ett halvt år og ingen ripe. Men har et "gummicover" da som bygger 1-2 mm, mobilen har falt i gulvet, asfalt og betong og klart seg... Ikke det peneste dekselet, men det funker.

Anonymous poster hash: e4c79...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Samsung, ikke iPhone, men jeg vil tro det går for det samme: Skjermglassene på de nye telefonene er så gode at jeg rett og slett ikke ser noe poeng med ekstra beskyttelse. Jeg har gått med telefonen min i samme veskelomme som nøkler, hårspenner og alt mulig skrap i over to år nå, og den har ikke fått et eneste merke. :)



Anonymous poster hash: acd7b...47c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...