Gå til innhold

Hvor mange følgere på tumblr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange følgere må man ha på tumblr for å regnes som "tumblr famous"?

...og hvor mange følgere har du?



Anonymous poster hash: 760ff...224
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her,

nevn gjerne også hvor lenge dere har hatt den:)



Anonymous poster hash: 760ff...224
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 450 følgere, og har hatt min siden sommer 2010 :sjenert: Men det gjør meg egentlig ingenting, jeg har Tumblr mest for min egen del :)

Føler egentlig at antall followers ikke er det som har mest å si for om man er "Tumblr famous" eller ikke. Har heller inntrykk av at mange av de som er Tumblr famous har masse Tumblr-drama rundt seg. Og mange av dem har masse selfies med perfekt sminke og gjennomførte antrekk, omtrent som våre toppbloggere, og det blir for slitsomt for min del :P Er derfor jeg har Tumblr og ingen selvutleverende blogg :fnise:

Endret av Apocalypse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen flere som har tumblr her?:)



Anonymous poster hash: 760ff...224
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingen som har det. Alle bruker Pinterest. Der har jeg snart 800 følgere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 8 på tumblr...Har hatt kontoen en god stund, men har nettopp blitt mer aktiv nå nylig da..

Pinterest opprettet jeg for en uke siden eller no, og har 5 følgere:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 8 på tumblr...Har hatt kontoen en god stund, men har nettopp blitt mer aktiv nå nylig da..

Pinterest opprettet jeg for en uke siden eller no, og har 5 følgere:P

Woop woop. Grattis ;D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Har 90 følgere, lagde bloggen for tre måneder siden. Legger ikke ut bilder av meg selv da, og prøver ikke bli "tumblr famous" akkurat. Bloggen er for min egen del.

Anonymous poster hash: bd859...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17, men hadde rundt 600 på den gamle før den ble banna

hvorfor ble den banna?

Anonymous poster hash: 760ff...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 8,777 følgere, har hatt den i siden tidlig i 2012

Tror man må ha godt over 10.000 følgere for å regnes som tumblr famous, men jeg følte meg mer famous når jeg hadde 2000 følgere enn nå :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 8,777 følgere, har hatt den i siden tidlig i 2012

Tror man må ha godt over 10.000 følgere for å regnes som tumblr famous, men jeg følte meg mer famous når jeg hadde 2000 følgere enn nå :P

hva poster du om?:)

Anonymous poster hash: 760ff...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde nesten 2000 på det høyeste, da hadde jeg alltid en kø som postet bilder hver time hele døgnet. Da var det en spesifikk sjanger på alle bildene (for det meste lyse bilder med fint lys og bar hud eller fine klær), og innenfor den sjangeren var det en del folk som var mer kjente enn andre. Det var en liten periode jeg var blant en av dem, mye fordi jeg postet egne bilder i stedet for å reblogge. Ble til slutt lei og sluttet, har mistet over 500 følgere bare av å være inaktiv.



Anonymous poster hash: 84796...628
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva poster du om? :)

Anonymous poster hash: 760ff...224

Alt mulig jeg liker, band, morsomme ting, skuespillere, saker jeg bryr meg om, skuespillere, dyr, you name it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva poster du om? :)

Anonymous poster hash: 760ff...224

men skal sies at jeg holdt meg fast til 1 band i de første månedene (1D, hadde en skikkelig fangirl periode), og jeg deltok en del på slik blogg promoterings greier, og til slutt lagde jeg dem selv og det fikk jeg en del følgere av. Siden jeg begynte å poste mer forskjellige ting har jeg mistet rundt 2000 følgere i løpet av ett år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg nådde nettopp 14,000. Er absolutt ikke tumblr famous, skal mer til enn antall følgere for å være det. Folk må være interesserte i deg som person og du må motta masse meldinger osv for å kvalifisere til det i mine øyne. De fleste meldingene jeg får er bare "omg I love your blog" eller folk som ber meg om å sjekke ut deres blogg. Fikk en melding fra en jente som sa at bloggen min gjorde henne stolt av å være norsk... Haha det måtte jeg le av, smisking på høyt nivå! Jeg poster i bubblegum/indie-sjangeren, så veldig mye rosa. Tror jeg har fått såpass mange følgere fordi jeg lager endel egne edits, den mest populære har godt over 200,000 notes. Har nettopp startet et samarbeid med en (veldig liten og ikke særlig profesjonell) nettbutikk hvor jeg får 10% av prisen dersom noen bruker mitt tumblrnavn som rabattkode, så det er litt gøy!



Anonymous poster hash: 61f77...ff1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...