Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Huff, ja. Det finnes ikke noe verre land å være sjokoladespiser i enn Norge :ironi:

I-landsproblemer deluxe.



Anonymous poster hash: 3fe78...a28
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg synest det er veldig frekt at Freia lager sjokolade med ei bit som mangler. Tenk om det er 24 personer som skal dele en sjokoladeplate også får ikkje ein person ein sjokolade bit. Eg veide de forskjelige sjokoladeplatene og det var ein forskjel på 0,6 gram. Eg skjemst av å vere sjokolade spiser her i landet.

Tenk om 25 stykk skal spise sjokolade, så er det bare 24biter:o

:hoho:

Fantastisk! :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet fra Rimi:

rema stiunker på sevice, jeg er blitt tatt for å stjele i alle butikker i byen, men kunn rema har jeg brukt i 20 år fast, og jeg komm til å ta en ting, jeg ikke engang hadde brukfor, v uhell i butikken på notodden og som eneste butikk, første gang etter 20 års god handel får jeg nekt, skamm, og høy stjerne til bla prix og kiwi som er min nye butikk, hvor jeg da ikke stjeler, men ingen andre butikker har gitt meg nekt, for jeg er god kunde og høfflig, og aldri problematisk, bortsett fra en butikk, jeg bor jo i gull byen, så dem stjal av meg så ga meg nekt ennå jeg der og ikke hadde stjelt en ting og var trolig deres beste kunde, nei to tommler opp for ovenbærendhet og srvice, og takk de som ser vi ikke stjelker for vi vill bli rike el.l men for å selvmediisinere seg og el få en trygd som dekker basal behova, to tommler ned til rema

Eh, hæ? :klo:

  • Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Kiwi:

"Heisann. Tok noen bilder av butikkhyllen på Norges dårligste Kiwi jeg. Kiwi Maura.. Noe jeg snart kunne tenkt meg å gå ut i avisen med. For sånn er det VELDIG VELDIG ofte der. og et utrolig dårlig utvalg. Er det bilder dere er interessert i ? Har sendt inn klage før til dere, og vet det er mange av oss i maura som synes akkurat det samme. Vi venter jo bare til det kommer Rema 1000 i nannestad som er planlagt i framtiden.."

Extra extra! Read all about it! Dårlig vareutvalg på Kiwi på Maura! (Ikke det at det ikke er irriterende når det er dårlig utvalg på nærbutikken, men altså..)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel Cæsars offisielle side:

Har fulgt dokker i allle år... Utrolig, dokker går på og æ henger med.... I alle år... Ja æ e en tilhenger av Hotell Cæcar.. Stå på "Etter hvert gammle venner" Og skulle dokker finne på å komme hit ??? Ik nå luxus, men der det e hjerterom e d husrom... !!

Synes det er veldig dumt at reprisene er sendt til Lørdag! Jobber på butikk så var greit når jeg kunne se reprisen klokken 23.30.

God jul ale på hotellet og lit ekstra kos til Jensaugust anker Hansen ha ein fin jul du er min favoritt og hotel Cæsar er min favoritt serie

Hvor mye penger kommer Juni til å bruke på julegaver i år?


Forstår ikke at man lever seg så meget ind i handlingen at man næsten tror det er virkelighed....det er jo kun skuespiller med nogen dårlige skuespillere eller statister og en masse rigtige gode skuespillere. Jeg ser også cæsar, synes det er underholdende, men litt kedelig nogen ganger:-) men vil nok fortsætte med å se det, er jo alligevel litt nyskerrig på hvordan det går videre....


Og da karakteren Runa døde ble det jo rabalder:

jeg gråt mannen min heregug hun er ikke dø vis du vil se henne så kan du dra til oslo og møte hene hun er ikke dø på ekte sa han men det var så trist uff



Herregud!! For en rørendes episode!! Sitter i sofaen med mor og ei venninne og alle tre griner !! Uff så trist det er !

runa hvorfor måte du dø!!??
til marita traaen du er en fantastisk skuespiler og skule ønske du fortsetta forde du er en av de viktigste i serien lykke til vidre du virker som en super jente !!!! :-):-):-):-) ;-);-)

R.I.P. in peace. Du vil bli savnet <3<3

Runa du får ikke dø!!!! :(

Der finnes 2 personer med et hjerte i denne serie.. Den ene sagde farvel igår... men vi har jo Pelle..så sitter resten av Egoisterne tilbage i serien.... lite trist at tenke på... kanske et nytt søt ansigt i serien med hjerte på den rette plass...

I dag mistet vi hotellets solstråle!

goggen kommer til og bli lei seg at runa er dod

savner runa jeg å hva trist se på i går kveld begynte å grine jeg snufs snufs

Så kommer de der som skal roe ned folk og fortelle dem at det bare er en TV-serie:

Husk: Bare en tv- serie! Bare skuespill alt sammen!

Er dere helt teite? Hotel Cæsar er en fiktiv serie. Alt er bare skuespill

Og da blir det mer rabalder:







vi vet jo for faen at det bare er en tv-serie!! men man blir som noen nevnte her tidligere glad i karakterene i serien uansett!! så selvfølgelig blir det trist når han/hun slutter da! Runa Jørgensen var jo en engel... hun var kjempesnill og tenkte alt for mye på andre før seg selv... så ja det kom noen tårer når hun forsvant... men er ikke dermed sagt at man tror det er ekte fordet! makan... folk må få lov til å vise følelser, selvom det ikke er ekte! det er jo en dramaserie! man blir jo sentimental av å se sånne triste scener! så ikke kom her å si at vi skal skaffe oss et liv! hvis du er så oppgitt/ sur på oss som liker cæsar, kan du jo bare lavær å kommentere? eller lavær å like siden?



Anonymous poster hash: ef784...fa7
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

"Hva forventer du av dine medpassasjerer når du reiser kollektivt?"

"At bussjåførene ikke bremser så brått at folk fyker framover og kan både vrenge ledd"

Toro Lasagne sto i mikroovnen, men den begynte aldri å pipe. Hørte bare et smell, og innsiden av ovnen hadde fått "fregner". Plasten gikk opp i sømmen på en måte ... Kjøpte den nyttårsaften med siste forbruksdag 21.1. 2014.

:fnise:

Hahaha, tusen hjertelig! Nå har jeg sittet i sengen og lest her, og brutt ut i ukontrollert fniselatter så samboeren har våknet med irriterte grynt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hentet fra Rimi:

rema stiunker på sevice, jeg er blitt tatt for å stjele i alle butikker i byen, men kunn rema har jeg brukt i 20 år fast, og jeg komm til å ta en ting, jeg ikke engang hadde brukfor, v uhell i butikken på notodden og som eneste butikk, første gang etter 20 års god handel får jeg nekt, skamm, og høy stjerne til bla prix og kiwi som er min nye butikk, hvor jeg da ikke stjeler, men ingen andre butikker har gitt meg nekt, for jeg er god kunde og høfflig, og aldri problematisk, bortsett fra en butikk, jeg bor jo i gull byen, så dem stjal av meg så ga meg nekt ennå jeg der og ikke hadde stjelt en ting og var trolig deres beste kunde, nei to tommler opp for ovenbærendhet og srvice, og takk de som ser vi ikke stjelker for vi vill bli rike el.l men for å selvmediisinere seg og el få en trygd som dekker basal behova, to tommler ned til rema

Eh, hæ? :klo:

Hjelp..... Hadde vært moro å lese hva butikken evetuellt svarte på det vrøvlet ovenfor..

Noen folk er gale!

Anonymous poster hash: 1e657...5b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel Cæsars offisielle side:

Har fulgt dokker i allle år... Utrolig, dokker går på og æ henger med.... I alle år... Ja æ e en tilhenger av Hotell Cæcar.. Stå på "Etter hvert gammle venner" Og skulle dokker finne på å komme hit ??? Ik nå luxus, men der det e hjerterom e d husrom... !!

Synes det er veldig dumt at reprisene er sendt til Lørdag! Jobber på butikk så var greit når jeg kunne se reprisen klokken 23.30.

God jul ale på hotellet og lit ekstra kos til Jensaugust anker Hansen ha ein fin jul du er min favoritt og hotel Cæsar er min favoritt serie

Hvor mye penger kommer Juni til å bruke på julegaver i år?

Forstår ikke at man lever seg så meget ind i handlingen at man næsten tror det er virkelighed....det er jo kun skuespiller med nogen dårlige skuespillere eller statister og en masse rigtige gode skuespillere. Jeg ser også cæsar, synes det er underholdende, men litt kedelig nogen ganger:-) men vil nok fortsætte med å se det, er jo alligevel litt nyskerrig på hvordan det går videre....

Og da karakteren Runa døde ble det jo rabalder:

jeg gråt mannen min heregug hun er ikke dø vis du vil se henne så kan du dra til oslo og møte hene hun er ikke dø på ekte sa han men det var så trist uff

Herregud!! For en rørendes episode!! Sitter i sofaen med mor og ei venninne og alle tre griner !! Uff så trist det er !

runa hvorfor måte du dø!!??

til marita traaen du er en fantastisk skuespiler og skule ønske du fortsetta forde du er en av de viktigste i serien lykke til vidre du virker som en super jente !!!! :-):-):-):-) ;-);-)

R.I.P. in peace. Du vil bli savnet <3<3

Runa du får ikke dø!!!! :(

Der finnes 2 personer med et hjerte i denne serie.. Den ene sagde farvel igår... men vi har jo Pelle..så sitter resten av Egoisterne tilbage i serien.... lite trist at tenke på... kanske et nytt søt ansigt i serien med hjerte på den rette plass...

I dag mistet vi hotellets solstråle!

goggen kommer til og bli lei seg at runa er dod

savner runa jeg å hva trist se på i går kveld begynte å grine jeg snufs snufs

Så kommer de der som skal roe ned folk og fortelle dem at det bare er en TV-serie:

Husk: Bare en tv- serie! Bare skuespill alt sammen!

Er dere helt teite? Hotel Cæsar er en fiktiv serie. Alt er bare skuespill

Og da blir det mer rabalder:

vi vet jo for faen at det bare er en tv-serie!! men man blir som noen nevnte her tidligere glad i karakterene i serien uansett!! så selvfølgelig blir det trist når han/hun slutter da! Runa Jørgensen var jo en engel... hun var kjempesnill og tenkte alt for mye på andre før seg selv... så ja det kom noen tårer når hun forsvant... men er ikke dermed sagt at man tror det er ekte fordet! makan... folk må få lov til å vise følelser, selvom det ikke er ekte! det er jo en dramaserie! man blir jo sentimental av å se sånne triste scener! så ikke kom her å si at vi skal skaffe oss et liv! hvis du er så oppgitt/ sur på oss som liker cæsar, kan du jo bare lavær å kommentere? eller lavær å like siden?

Anonymous poster hash: ef784...fa7

Skulle jo nesten tro at noen fra Tangerudbakken har skrevet disse innleggene. :daane:

Anonymous poster hash: 3fe78...a28

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo nesten tro at noen fra Tangerudbakken har skrevet disse innleggene. :daane:

Anonymous poster hash: 3fe78...a28

Ikke snakk stygt om Tangerudbakken, de har ikke gjort noe galt..!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rema stiunker på sevice, jeg er blitt tatt for å stjele i alle butikker i byen, men kunn rema har jeg brukt i 20 år fast, og jeg komm til å ta en ting, jeg ikke engang hadde brukfor, v uhell i butikken på notodden og som eneste butikk, første gang etter 20 års god handel får jeg nekt, skamm, og høy stjerne til bla prix og kiwi som er min nye butikk, hvor jeg da ikke stjeler, men ingen andre butikker har gitt meg nekt, for jeg er god kunde og høfflig, og aldri problematisk, bortsett fra en butikk, jeg bor jo i gull byen, så dem stjal av meg så ga meg nekt ennå jeg der og ikke hadde stjelt en ting og var trolig deres beste kunde, nei to tommler opp for ovenbærendhet og srvice, og takk de som ser vi ikke stjelker for vi vill bli rike el.l men for å selvmediisinere seg og el få en trygd som dekker basal behova, to tommler ned til rema

Fra en butikkjede sin side (ikke rema, kiwi eller prix...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en butikkjede sin side (ikke rema, kiwi eller prix...)

Ja, rimi. Innlegget står også litt lenger opp her.

Anonymous poster hash: 619f5...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at det er mange som har funnet mange morsomme kommentarer fra freia, så jeg slenger meg på (beklager om den er postet før):

fik en sjokolade som mangla en bit og nå fik eg beskjed at den ekle konkurasen er avslutet kommer aldri til å betale for en sjokolade fra dere igjen dere lurer jo bare folk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette!

Kunder tror de har krav på ALT. De har omtrent ikke krav på noe som helst! Har et lignende problem i min butikk, fordi folk må ha e-post for å registrere seg i kundeklubben. (Helt seriøst, dette er et STORT problem for mange): Har blitt skjelt ut flere ganger fordi vi utestenger folk, forskjellsbehandler og lurer de med kundeklubben :vetikke:

Kjære kunde:

Vi driver butikk for å tjene penger. Hvordan vi gjør det, er faktisk helt opp til oss. Om ikke du liker det, så er du velkommen til å slutte å handle, for vi har hundretusenvis av andre kunder enn nettopp deg. DU er ikke den eneste i verden, og for oss så betyr du alene veldig lite. DU er ikke representativ for hele kundegruppen vår, så ting kommer ikke alltid til å passe deg 100 % perfekt.

Vi kommer IKKE til å løpe land og strand rundt for å bestille inn en vare vi ikke har i sortimentet til kun deg. Det er ikke dårlig service at vi velger å ta ut en vare som selger dårlig, på tross av at akkurat DU kjøper den. Vi kommer I ALLE FALL ikke til å bygge ut butikken for å få plass til alle varene folk ønsker at vi skal ha inne. Vi har faktisk et lokale å forholde oss til, og varemengden er bestemt av det. Doesn't fit you? Alright, bye!

Vi kommer ikke til å lage unntaksregler for deg, bare fordi du maser ekstra høyt og kanskje skjeller meg ut om du er i humøret.

Du er kunde, vi er bedrift. Du er velkommen til å komme å handle i VÅR butikk, styrt av VÅRE sjefer og deres bestemmelser. Ikke deg.

Uff, det var kanskje litt strengt, men xD

Jeg forstår at en ikke kan ta hensyn til hvert eneste individ i hele verden, men det høres ut som du har veldig feil innstilling og ikke minst veldig forstyrra holdninger til at du faktisk jobber innenfor kunderservice. Kundene kommer alltid først, deal with it.

Jeg jobber i en annen type service, nemlig helsevesenenet. Du kan tro vi får mange klager fra pårørende om ting som de egentlig ikke har rett på eller om ting som jeg alene ikke kan regulere. Men hadde jeg tenkt som deg og oppført meg ut fra disse holdningene, så hadde jeg nok fått sparken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en mobilside på facebook.

Med hilsner fra en herremann som heter Knut:

"Hei Knit,

*mobiloperatør* tilbyr deg fri tale, SMS og 4G internett - Ingen bindingstid

*vår*månedspris er kun 199 kr med inkluderte 1000 MB data, FriTALE, FriSMS og FriMMS til hele Norden. Selvfølgelig uten binding."

_____

Hei til dere i *mobiloperatør!*

JEG HETER IKKE KNIT !!!

JEG HETER KNUT.

OG HAR HATT DET NAVNET I MANGE 10-ÅR !!

DETTE ER EN KRAFTIG BRØLER, SOM INGEN EGENTLIG ØNSKER OM MAN VIL HA KUNDER !!

:fnise:

Hahaha! Dagens!! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstår at en ikke kan ta hensyn til hvert eneste individ i hele verden, men det høres ut som du har veldig feil innstilling og ikke minst veldig forstyrra holdninger til at du faktisk jobber innenfor kunderservice. Kundene kommer alltid først, deal with it.

Jeg jobber i en annen type service, nemlig helsevesenenet. Du kan tro vi får mange klager fra pårørende om ting som de egentlig ikke har rett på eller om ting som jeg alene ikke kan regulere. Men hadde jeg tenkt som deg og oppført meg ut fra disse holdningene, så hadde jeg nok fått sparken.

Feil innstilling? Forstyrra holdninger? Sparken? Haha. Dette var ET innlegg, skrevet angåande personer vi snakker om i DENNE tråden (som alle er med på å 'latterliggjøre), som jeg selv syntes hørtes strengt ut etterpå, men det var en "blow out". Du vet veldig lite om min innstilling til kunder utenom det. Men jeg trenger ikke å forsvare meg, det blir for dumt.

Og å jobbe i helsevesenet er noe helt annet, hvordan dere behandler pasienter og pårørende har da ikke noe med meg å gjøre.

Endret av Amananas
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at en ikke kan ta hensyn til hvert eneste individ i hele verden, men det høres ut som du har veldig feil innstilling og ikke minst veldig forstyrra holdninger til at du faktisk jobber innenfor kunderservice. Kundene kommer alltid først, deal with it.

Jeg jobber i en annen type service, nemlig helsevesenenet. Du kan tro vi får mange klager fra pårørende om ting som de egentlig ikke har rett på eller om ting som jeg alene ikke kan regulere. Men hadde jeg tenkt som deg og oppført meg ut fra disse holdningene, så hadde jeg nok fått sparken.

Jeg synes egentlig Amananas har mye rett i det hun skriver. Jeg har jobbet i kundeservice i mange år og har generelt fått gode tilbakemeldinger. Men det er et faktum at mange kunder tror de kan få goder de ikke har krav på, og mange kunder forstår ikke at de ikke alltid har rett.

Ja, jeg er ydmyk og jeg er alltid hyggelig, men det betyr ikke at kunden alltid har rett. Nei, man får ikke byttet varen hvis du ikke har med kvittering. Du får ikke 40% rabatt bare fordi du mener du har krav på det. Og nei, det hjelper ikke å brøle til meg og kalle meg hore når du mener at bedriften har gjort noe feil.

Poenget er vel at enkelte kunder har det med å være ordentlige frekke og kravstore. Og klart at vi bare må "deale" med det, men det betyr ikke at det er riktig. Og nei, jeg synes ikke dette innlegget så veldig mye om hennes innstilling. Derimot peker hun på noe som er veldig sant, men som mange kunder ikke klarer/gidder/evner å ta innover seg.

Derimot synes jeg du overdriver noe voldsomt når du skriver at hun ville fått sparken? Virkelig? Fordi det er det hun tenker? Ærlig talt, det blir jaggu melodramatisk, for da skal jeg si deg at det er mange som får sparken i helsevesenet/kunderserviceyrkene osv. Helt ærlig: jeg ser ikke problemet med å si det man mener på et forum. Det betyr ikke at man ikke er knallgod med sine pasienter/kunder/brukere/hvem de nå måtte være.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet fra Rimi:

rema stiunker på sevice, jeg er blitt tatt for å stjele i alle butikker i byen, men kunn rema har jeg brukt i 20 år fast, og jeg komm til å ta en ting, jeg ikke engang hadde brukfor, v uhell i butikken på notodden og som eneste butikk, første gang etter 20 års god handel får jeg nekt, skamm, og høy stjerne til bla prix og kiwi som er min nye butikk, hvor jeg da ikke stjeler, men ingen andre butikker har gitt meg nekt, for jeg er god kunde og høfflig, og aldri problematisk, bortsett fra en butikk, jeg bor jo i gull byen, så dem stjal av meg så ga meg nekt ennå jeg der og ikke hadde stjelt en ting og var trolig deres beste kunde, nei to tommler opp for ovenbærendhet og srvice, og takk de som ser vi ikke stjelker for vi vill bli rike el.l men for å selvmediisinere seg og el få en trygd som dekker basal behova, to tommler ned til rema

Eh, hæ? :klo:

Haha! Fyren som skrev dette ser klin sprø ut, forklarer innlegget hans ganske godt :P
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dnb:

Hvorfor er det ingen "levende" som svarer på 04800 ? Jeg ble lovet svar innen 2 min, men etter 8.30 uten annet enn reklame for banken og dens tjenester gav jeg opp. Jeg må installere Java, men det går bare feil. Jeg har regninger som må betales.

DNB Hei Reidun!
Jeg kan garantere deg at det er mange levende som sitter i andre enden av røret, men det er dessverre litt ventetid inn til kundesenteret vårt for øyeblikket – så det beklager vi!

:laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...