Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Riskjeks

Akkurat gravstøtter ser jeg ikke hva som er så privat med. De står jo på offentlig grunn der hvem som helst kan se dem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Kan ikke noe for det men blir så inni heite helvete forbanna på folk som klager på katter hunder naboer båten. Klager de på fuglekvitter og tru? Flytt på landet inni skauen sier bare jeg, fei for egen dør før du åpner kjeften om andre sier bare jeg. Nyter våren, god påske!"

Anonymous poster hash: 7cbd7...3c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har (tydeligvis) en facebookvenn som har søkt seg inn på Westerdahls til høsten, og nå har han lagt ut bilde av opptaksprøven sin (lag en forside for VGHelg med tema tidsklemma) på facebook..................

HVORFOR.

Endret av grethe91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har (tydeligvis) en facebookvenn som har søkt seg inn på Westerdahls til høsten, og nå har han lagt ut bilde av opptaksprøven sin (lag en forside for VGHelg med tema tidsklemma) på facebook..................

HVORFOR.

Hvorfor ikke? Ihvertfall noe kreativt å se på istedenfor alle latterlige ting som blir delt

Anonymous poster hash: 9ca61...53f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg hater mamma! Hun er så slem" - Noe i den duren. Ikke bare en gang, men hele tre ganger.
Et godt eksempel på hvorfor 10-åringer burde holde seg langt unna facebook.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dukket opp hos meg:

The dog keeps bringing my dirty underwear into xx 14 year old son's bed. So disgusting on so many levels. Maybe it's a sign I should do laundry...

Fint å dele ja.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det er oversharing i det hele tatt. Skjønner godt at en person vil gjøre dette. Det er jo ikke som om man tar bilde av døde mennesker akkurat ;)

Folk må slutte å være så redd for kirkegårder og gravstøtter.

Anonymous poster hash: 42a8a...106

Apropos bilder av døde mennesker, jeg kjenner faktisk ei som la ut bilde av sin døde farmor, med instagramfilter og alt. Det ble fjernet fort, heldigvis :fnise:

Anonymous poster hash: 37d98...958

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos bilder av døde mennesker, jeg kjenner faktisk ei som la ut bilde av sin døde farmor, med instagramfilter og alt. Det ble fjernet fort, heldigvis :fnise:Anonymous poster hash: 37d98...958

Det verste jeg har sett er en som nettopp er blitt kjørt over av lastebil og en på Facebook la ut dette. Jeg satt da med frokosten og fikk dette opp på skjermen. Den ble rapportert og vedkommende er blokkert fra min Facebook konto.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeinteressangt! ...Jeg kan tenke meg du har lurt lenge på nettopp dette :jepp:

:fnise:

Hadde faktisk lurt noe helt intenst en god stund... Så var godt hun oppklarte dette altså..

Anonymous poster hash: 2e2c3...a8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg har sett er en som nettopp er blitt kjørt over av lastebil og en på Facebook la ut dette. Jeg satt da med frokosten og fikk dette opp på skjermen. Den ble rapportert og vedkommende er blokkert fra min Facebook konto.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Wat? Et menneske under en lastebil? På facebook? Er ikke det bare mos? :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Har en fyr på facebook som åpenbart hater livet og ikke akkurat legger skjul på det i statuser.

Her er noen utdrag:

1. FUCK ALLE SAMMEN. MELDER MEG UT

2. fuck you nav -.- omg

3. fuck you all

this aint a goodbye note.

its not for starting drama.
its actually more or less for helping you then it helps me.
just stop bitching about your fucking problems. i dont give a fuck, about you or your problems.

4. i now make it my personal fucking mission to fuck every single female in your family. btw. call me dad ;)

Ja, er mye rart som dukker opp på Facebook-siden hans :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"XXX vart heim fra b.hg i dag å d vart kosedag på mamma'n å XXX:) Nånn tima m trilletur å litt shopping/handling å bekkenet mitt kjennes ut som d ska dætt ut, men koselig dag :) "

Ok :P



Anonymous poster hash: 5e126...7a0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først kom det en status ang at et eldre familiemedlem lå for døden, og oppfordret alle til å ta kontakt med vedkommende

Så kom det noen tanker om å sitte å vente i litt forskjellige poster

Så en takk for alt

og til slutt en oppfordring til å komme i begravelse med tid og sted.

Jeg skjønner at det er vondt når man mister noen, men jeg synes det er oversharing å dele såppas mye. Og hver dag over en periode også. Vedkommende har rundt 700 venner på FB også, så det er ikke sånn at vedkommende bare har noen få og nære venner og familie som dette deles med heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei jente som jeg gikk i klasse med for et par år siden, som venn på Facebook. Poster konstant statuser om hvor fælt hun har det, og viser halve kløfta på 90 % av bildene hun legger ut. I går la hun ut til og med ut et bilde av puppa sine (med bh selvfølgelig). Altså, med kamera som pekte direkte mot puppene, ikke mot ansiktet, og spurte om hun skulle ta silikon eller ikke. Folk skrev "det der er push-up blah blah". Deretter la hun ut enda et bilde i kommentarfeltet av puppa sine, hvor hun skrev: "Nei faktisk ikke. Slik ser puppa mine ut med push-up"...

Blir kvalm av den jenta. Hun er 20 år og eier null selvrespekt. Værste av alt er at typen hennes støtter bildene hun legger ut (men så er jo ingen av dem helt gode i hodet). Hadde dama mi lagt ut bilder av puppene sine over hele Facebook og spurt om hun skulle ta silikon hadde jeg blitt rasende. :fnise: Hadde i så fall blitt mellom meg og damen. ;)

Huff, her ble det mye pupp. :fnise:

Endret av kenpet
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei jente som jeg gikk i klasse med for et par år siden, som venn på Facebook. Poster konstant statuser om hvor fælt hun har det, og viser halve kløfta på 90 % av bildene hun legger ut. I går la hun ut til og med ut et bilde av puppa sine (med bh selvfølgelig). Altså, med kamera som pekte direkte mot puppene, ikke mot ansiktet, og spurte om hun skulle ta silikon eller ikke. Folk skrev "det der er push-up blah blah". Deretter la hun ut enda et bilde i kommentarfeltet av puppa sine, hvor hun skrev: "Nei faktisk ikke. Slik ser puppa mine ut med push-up"...

Blir kvalm av den jenta. Hun er 20 år og eier null selvrespekt. Værste av alt er at typen hennes støtter bildene hun legger ut (men så er jo ingen av dem helt gode i hodet). Hadde dama mi lagt ut bilder av puppene sine over hele Facebook og spurt om hun skulle ta silikon hadde jeg blitt rasende. :fnise: Hadde i så fall blitt mellom meg og damen. ;)

Huff, her ble det mye pupp. :fnise:

Jeg screenshotta dette og viste til ei venninne, og hun har syyykt lyst til å se hvem det er <3 Hun ville forresten ha kommentert (hvis de var venner) at ja, hun trengte silikon. :fnise:

Anonymous poster hash: 2cfd8...2a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først kom det en status ang at et eldre familiemedlem lå for døden, og oppfordret alle til å ta kontakt med vedkommende

Så kom det noen tanker om å sitte å vente i litt forskjellige poster

Så en takk for alt

og til slutt en oppfordring til å komme i begravelse med tid og sted.

Jeg skjønner at det er vondt når man mister noen, men jeg synes det er oversharing å dele såppas mye. Og hver dag over en periode også. Vedkommende har rundt 700 venner på FB også, så det er ikke sånn at vedkommende bare har noen få og nære venner og familie som dette deles med heller.

Har vi samme "venn"?

Nå har vedkommende oppdatert status med ett bilde av jomfru Maria og ett par fraser fra bibelen (tror jeg).

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, måtte inn å sjekke nå, men nei, ikke noe jomfru Maria.

Da er det mange raringer der ute:)

Nå har hun lagt ut ny oppdatering igjen om hvor fælt hun savner denne familiemedlemmet og tagget sine egne barn som lider av like stor savn.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra den som klager mest om sykdom på FB lista mi:

"Du trenger ikke å tru at du er syk selv om du er sengeliggende når du våkner".

Vedkommende er også lei at folk ønsker framgang i sitt liv på forskjellige områder, for han vil tross alt bare bli frisk. Man må ha litt perspektiv i livet nemlig (og tenker over hver eneste stakkar som er på FB før man poster noe kanskje?)



Anonymous poster hash: d30a9...bfd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...