Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?


Villle

Anbefalte innlegg

Gjest Thefainter

Nå leste jeg igjennom alle svarene her, og jeg ler litt! Det virker rett og slett som det er umulig å skrive en status som ikke er irriterende for noen :)

Ja vet du hva? Jeg syns egentlig at statusfeltet burde bli fjernet. Det er helt unødvendig, og vi har da en liten tekstboks under profilbildet vårt der vi kan skrive det som skjer i livet vårt for tiden hvis vi ønsker det.

Det som står i statusen til folk på Facebook er sånt man skal bruke Twitter til! :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thefainter

Neida! Folk kommer jo fortsatt til å legge ut bilder, filmer, linker. Og veggen er jo fortsatt der så det blir nok av morsomme samtaler blant folk :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet du hva? Jeg syns egentlig at statusfeltet burde bli fjernet. Det er helt unødvendig, og vi har da en liten tekstboks under profilbildet vårt der vi kan skrive det som skjer i livet vårt for tiden hvis vi ønsker det.

Det som står i statusen til folk på Facebook er sånt man skal bruke Twitter til! :skravle:

Eller du kan jo bare fjerne deg fra fb så man slepper sure og bittre mennesker som mange her er forde andre har ett bra liv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan jo bare fjerne deg fra fb så man slepper sure og bittre mennesker som mange her er forde andre har ett bra liv.

Hvis du ser på for eksempel mitt innlegg ser du at det ikke kun er de med et bra liv som irriterer oss sure, bitre mennesker ;) Rett skal være rett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt Off Topic, men jeg har aldri skjønt så mye av Twitter. Er ikke det bare statusoppdateringer? Ser sånn ut for meg. DET må jo være fryktelig irriterende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thefainter

Litt Off Topic, men jeg har aldri skjønt så mye av Twitter. Er ikke det bare statusoppdateringer? Ser sånn ut for meg. DET må jo være fryktelig irriterende!!

Ja, det er nettopp det det er. Bare at på Twitter så skal man visst oppdatere så mye som mulig, mer en på facebook :ler:

"lurer på om jeg skal se på tv"

"ser på tv, men det er ikke noe kult å se på akkurat nå"

"Kjeder meg mens jeg ser på tv"

"har endelig skrudd av tven og skal lage meg en kopp te"

"uff jeg hadde visst ikke noe te igjen Glemte å kjøpe det i butikken i dag"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på vennelista mi som alltid legger ut laaaaange og entusiastiske statusoppdateringer:

Hei og hopp alle sammen! For en fantastisk dag det er i dag :-) Konserten i går var bare helt utrolig vannvittig superbra og i kveld er det jam! Dette blir fantastisk dere - gleder meg til å se alle de flotte menneskene fra scenen i kveld. For et rush det blir<3<3<3 Satser på at dagen blir like fantastisk med skattejakt på loppemarked, cafe tur med fantastiske venner og deilig middag hos mine elskede foreldre. XOXO "Maria"

Ellers har jeg en gjeng på vennelista som tydeligvis har oppdaget online oversettelsesprogrammer og plutselig har statuser på spansk, fransk, tysk og urdu.... Kjempefestlig intern humor - de morer seg selvsagt over å kommentere hverandres statuser på forskjellige språk også. Jeg tenkte først at det sikkert var fyllehumor som hadde utarta seg, men nå har de hold på i over en uke og jeg synes ikke det er så fryktelig festlig lenger.

Ellers har jeg ei som oppdaterer x-antall ganger om dagen:

Stått opp! Må ha KAFFE!!! NÅ!!!

På vei til jobb! Jævla rushtrafikk.... KØØØ!!!!!!

Jobber!

To timer til lunch!

Lunch...drittlei de samme brødskivene hver dag!

Jobber litt til...snart hjem!

På vei hjem....KØØØØØØØØØØØØØØØ!! Er driiiiiiiiitlei køhelvetet!

Hjemme...lage middag snart!

Lager middag...kylling med digg saus...namnam

Middagen er fortært...hva skal man gjøre med resten av kvelden da tro????

Kjeeeeeeeeeeder meg....

Blir vel en time eller tre foran kassa i kveld da....

Finner senga...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Voksne" mennesker som jamrer seg over hvor fyllesyke de er.

Jeg syns ikke det er bedre at fjortiser gjør det. Spesiellt hvis moren trøster dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Spinell

De über-kryptiske oppdateringene er bare dumme, synes jeg. F.eks

"NN lurer på"

"NN ...at det går an! Noen folk altså!"

Får de kommentarer skjer ett av to:

1. De svarer ingen ting.

2. De svarer at dette ikke egner seg for offentligheten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillness

Oppdaterer stasusen min sjeldent egentlig,bare når jeg føler at jeg har noe som er en smule interessant.

men statuser som er en smule irriterende er

-masseproduserte statuser.'Kopier denne bla bla'. :roll:

-syting om ungene.'Uff,Per våknet kl. 7 i dag så det ble ikke lenge jeg fikk sove' også masse kommentarer under fra andre som har opplevd det samme.

-uinteressante ting folk gjør gjennom dagen,spesielt når det gjentar seg ofte.'skal på jobb kl.12 i dag','har nettopp dusjet og nå skal jeg se på tv'.

-generelt folk som syter ofte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jogget en time.

Har jogget en time og det var godt.

Fint vær, har jogget en time.

Var deilig med en joggetur.

Akkurat kommet hjem. Nydelig vær og løp en time.

I dag har jeg ikke jogget. Er forkjølt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

-masseproduserte statuser.'Kopier denne bla bla'. :roll:

De har jeg sluttet å lese. Kan derfor ikke si at de irriterer meg lenger, men jeg skjønner ikke at noen gidder å kopiere slike statuser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...