Gå til innhold

Hvilke facebook statuser irriterer deg mest?


Villle

Anbefalte innlegg

Mye statuser med oppsummering av det fantastiske året som har vært. I to dager har jeg prøvd å finne på noe positivt og morsomt å si, men nei.

Fuck you 2013 liksom

Anonymous poster hash: 599da...b08

Hva med oppsummering av dritten som har vært, er det lov? Eller både og? Skrev en lang greie men publiserte ikke - redd for å bli sitert her :P Ellers enig, fuck 2013.

Anonymous poster hash: 9b26a...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Generelt synes jeg dette er en sinnsykt lite opplysende status; "nei, da var det vel på tide å legge seg igjen". Kjenner en godt voksen, singel dame som skriver dette mange kvelder i uka. Og kun det.. Stusselig men likevel irriterende.



Anonymous poster hash: afc58...870
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har irritert meg litt over alle nyttårsstatusene de siste dagene. Det er overaskende mange som har hatt et helt grusomt år, og de kan ikke engang få sagt hvor glade de er for at 2013 er over. beklager, men så fælt har dere det faktisk ikke….

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Har ei jente som jeg gikk i klasse med for et par år siden, som venn på Facebook. Poster konstant statuser om hvor fælt hun har det, og viser halve kløfta på 90 % av bildene hun legger ut. I går la hun ut til og med ut et bilde av puppa sine (med bh selvfølgelig). Altså, med kamera som pekte direkte mot puppene, ikke mot ansiktet, og spurte om hun skulle ta silikon eller ikke. Folk skrev "det der er push-up blah blah". Deretter la hun ut enda et bilde i kommentarfeltet av puppa sine, hvor hun skrev: "Nei faktisk ikke. Slik ser puppa mine ut med push-up"...

Blir kvalm av den jenta. Hun er 20 år og eier null selvrespekt. Værste av alt er at typen hennes støtter bildene hun legger ut (men så er jo ingen av dem helt gode i hodet). Hadde dama mi lagt ut bilder av puppene sine over hele Facebook og spurt om hun skulle ta silikon hadde jeg blitt rasende. :fnise: Hadde i så fall blitt mellom meg og damen. ;)

Huff, her ble det mye pupp. :fnise:

EDIT: La ikke merke til det før nå at det ikke har blitt postet noe siden januar. Håper denne tråden blir vekket til live igjen. Artig lesning.

Endret av kenpet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryptiske,hemmelighetsfulle statusoppdateringer som antyder at noe trist, fint eller dramatisk har skjedd. Men når folk spør hva det er får de ikke svar eller beskjed om at diskusjonen skal tas videre i privat melding.

Hva var vitsen med å gjøre en statusoppdatering ut av det da? Patetisk når voksne folk fisker etter oppmerksomhet slik.

Endret av Sandie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er sjukmeldt fordi man har smerter i hele kroppen, men legger ut ene statusen etter den andre hvor man er veldig aktiv med turer og oppussing.

-og har sjefen på vennelista.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som alltid skal ha meg til å lese ting på andre sider, aviser , blader osv...

Som ikke skriver hvorfor. Bare linker.

Har de ikke selv meninger om saken etter å lest den?

Hvorfor linke om man ikke har lest den?

Jeg gidder ikke les sånt som ikke opptar noen nok til at vedkommende sier noe fornuftig om saken selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som deler "del denne hvis du glad i mammaen din", "...pappaen din", "...barna dine", "...elsker sjokolade". Tåpelig!

Folk som deler alt for mye (og alt for fort) "Åh, jeg elsker Jarle, dette har vært de to beste ukene i mitt liv!", "livet mitt er fantastisk med deg kjære", "jævla drittsekk, skal aldri snakke med deg igjen!", "er sammen med Jarle igjen<3"

Men mest irriterende er nok de derre "alle mannfolk er noen jævla idioter!!!", så spør man hva som har skjedd, men det kan man selvfølgelig ikke skrive på face ;) oppmerksomhetssyk much?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som deler "del denne hvis du glad i mammaen din", "...pappaen din", "...barna dine", "...elsker sjokolade". Tåpelig!

Ikke glem "hvis du ikke deler dette, så er du hjerteløs/sjeleløs/støtter at man spidder småbarn og steker de levende/what ever tåpelige greier". Som om hva man deler på FB betyr hva man bryr seg om.

Oh. Jeg har ikke delt bilder av søte barn i dag, nå trur sikker alle at jeg ønsker å drukne de i søledammer... :P

Anonymous poster hash: 8064c...f8f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest devy79

Når man er sjukmeldt fordi man har smerter i hele kroppen, men legger ut ene statusen etter den andre hvor man er veldig aktiv med turer og oppussing.

-og har sjefen på vennelista.

Off, den er litt unødvendig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopierte statuser. Var ei som hadde lgt ut en kopi. Var veldig aktuelt i media da. kke den skarpeste kniven i skuffen hu der da, men så fikk hu spørsmål ang statusen. Hun svarte: jeg vet da ikke det, jeg bare delte jeg.

ellers er alle masseproduserte hjerter, roser og bamser med ønske om god dag eller natt....phuuuu

Alle de kvinnene som har stylet seg, og har masse nærbilder av seg selv. Blir sånn: Se så lekker jeg er. greit om du er 14,men når du nærmer deg 40...gjeeesp

Driver å pakker, reiser til syden i morgen

hjemme igjen etter 14 flotte dager i langvekkistan. Masse bilder, som vi alle har samme sorten av

kaken jeg har bakt i dag...nytt bilde, ja i går også.

Det snør ute. Sola skinner

I dag har 23 grader og vi sitter ved bassenget

bilde av værkartet i Norge kommer like etterpå, så skriver hun: ja godt det da, så slipper vi å høre om sytinga på det dårlige været der oppe

Skal på spa

Skal på grand hotell i oslo, kjempemiddag og drinker etterpå. Vi har invitert hele familie.. Sier hun som er ufør med minstetrygd. Vi som kjenner sannheten, rister på hodet

Mannen kom hjem til ferdig middag i dag. Ja, bombe i Norge det

Det er så mye slvdigging på face at jeg er der nesten ikke noe mere



Anonymous poster hash: be1af...bc8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over de grenseløse oppmerksomhetsstormene hver gang noen har etablert seg i tosomhet. Hundrevis av slekt, venner og bekjente MÅ plutselig like, kommentere og gratulere i vill ekstase. Det er som om bare man har fått kjæreste, så har man vunnet livet og er ferdig. Er det virkelig så big deal for gud og hvermann?

Med det samme man har fått seg kjæreste, så har man plutselig mange flere venner enn man trodde...Herregud.



Anonymous poster hash: 156e4...a68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som er fulle av særskrivingsfeil ;)

Anonymous poster hash: 98436...598

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over de grenseløse oppmerksomhetsstormene hver gang noen har etablert seg i tosomhet. Hundrevis av slekt, venner og bekjente MÅ plutselig like, kommentere og gratulere i vill ekstase. Det er som om bare man har fått kjæreste, så har man vunnet livet og er ferdig. Er det virkelig så big deal for gud og hvermann?

Med det samme man har fått seg kjæreste, så har man plutselig mange flere venner enn man trodde...Herregud.

Anonymous poster hash: 156e4...a68

Jeg synes det er hyggelig jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1511401_10152387015684448_67298717092862

Ja, jeg er skikkelig for barnemishandling jeg. Siden jeg ikke gidder å trykke liker på sånne bilder.

Herregud, hvem er liksom ikke mot barnemishandling? Og hva F hjelper det for barn som er utsatt for barnemishandling av en bønsj folk trykker liker på et bilde på facebook.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

1511401_10152387015684448_67298717092862

Ja, jeg er skikkelig for barnemishandling jeg. Siden jeg ikke gidder å trykke liker på sånne bilder.

Herregud, hvem er liksom ikke mot barnemishandling? Og hva F hjelper det for barn som er utsatt for barnemishandling av en bønsj folk trykker liker på et bilde på facebook.

Mhm... jeg hater mine søsken, driter i barnemishandling, støtter dyremishandling, forakter kreftpasienter, håper de aldri finner en kur for noen sykdommer etc

Alt dette fordi jeg rett og slett ikke gidder å trykke på x antall slike kjedebrev/bilder på facebook.

Så fordi vi ikke gjør det kommer verden til å gå under snart regner jeg med

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...