Gå til innhold

Ingen taco uten...


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- En eller annen form for tacokrydret fyll - kan godt være kjøttdeig, karbonadedeig, kyllingbiter, bønner, soya, samma det, men noe som kan brukes som "kjøtt". Helst mitt eget hjemmelagde krydder.

- Ost. Masse deilig ost. Helst revet, men kan også bruker skiver som jeg river opp. Helst vellagret Norvegia, men tar nesten hva som helst her.

- Salsa. Her er jeg ikke kresen, men jeg føler taco må ha salsa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kyllingkjøttdeig (eller kyllingfilet), smelta ost, mais, salat, salsa og tortillachips! helst paprika også :)

Endret av fresia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må først og fremst være lefser, skjell er forferdelig vanskelig å spise av, så om noen serverer det, så spiser jeg kjøtt og grønnsaker i en "røre" med skjellet ved siden av.

Ellers liker jeg kjøtt i alle former med krydder på, agurk, paprika og salsa, rømme er et must for å mildne retten. Har jeg andre ting så havner det oppi også. Men tomat på tomat er litt bortkastet. Guacamole klarer jeg ikke å lage (pga altfor harde avocados), men butikkversjonen (særlig den stående flasken) er god nok for en som ikke kjenner de originale smakene og knapt har smakt hjemmelaget versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Creme Fraiche som erstatter for vann med kjøttet og krydderet er utrolig godt! (Prøvde det i går etter å ha sett det på Rådet av DNB.. :fnise: )
Ellers er hjemmelaget guacamole og salsa en stor slager, sammen med masse grønt og gode tortillalefser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bønnestuing, jalapenos, pico de gallo og cheddar.

Alt det andre kan jeg gjerne leve foruten.



Anonymous poster hash: 1b8f9...c64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjampinjong, ost og rømme er et must!!!!
eller... det er jo alt jeg har på faktisk.



Anonymous poster hash: 5359c...590
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes halve sjarmen med taco er å ta ett bit, og så måtte tviholde med begge hender for at ikke alt skal ramle fra hverandre :D Anbefales ikke på første date, dog :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig godt med bønnestuing og sylteagurk på men glemmer det alltid. Bønnestuing: Brune bønner, salt, sukker, pepper, litt eddik, kokes i noen minutter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i grunnen flere ting jeg ikke liker i taco enn ting jeg må ha i den. Kan virkelig styre min fornøyelse for både mais, kjøttdeig og tacokrydder fra butikken.



Anonymous poster hash: 31651...b1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

kjøttdeig med tacopulver

tacosaus

hermetiske maiskorn

noe grøntfor

agurk

tomater

hermetiske ananasbiter

ost

Endret av Spirrevirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig! Taco uten Kjell går ikke!

Alle burde ha en Kjell tilbords når man spiser taco! :Nikke:

Ellers er det egentlig bare en eller annen form for tacokrydret protein som er viktig. Synes det er gøy å prøve ulike varianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ble hekta på pico de gallo da jeg var i Costa Rica, så liker det i tacoen min :) Spiser både skjell (kjell hehe) og lefser. Må ha ost, tacokrydret kjøttdeig, salsa og rømme, agurk og paprika.

Skulle ønske vi hadde Taco Bell i Norge. Beste tacoen EVER <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...