Gå til innhold

Ingen taco uten...


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tacokrydra kjøtt

ost

rømme

hjemmelaget guacamole

agurk

mais

tortillalefse

lime

(et pluss, men ikke must med knust tacoskjell, salsa, paprika, rødløk, ananas og koriander)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacokjøttdeig, ost og rømme er det viktigste. Synes skjell er best, helst den flate varianten. Når jeg lager kun til meg selv har jeg bare agurk, paprika, rødløk og avokado til, synes det er best. Mais ødelegger tacoen for min del, alt annet er greit på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser alltid fajitas hvis jeg kan velge. Steker kyllingen sammen med grønn paprika, løk og fajitaskrydder fra Old El Paso. Må ha ost, rømme, salsa, tomater, mais og salat til :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig det beste med taco er at det er så mye forskjellig som går an å ha på. Så jeg spiser det jeg blir servert og blir glad og overrasket hver gang noen jeg spiser taco hos har på noe jeg ikke er vant til. Da prøver jeg det og blir enda gladere om det er godt.

(Men jeg må innrømme at jeg tenker mitt om jeg kommer over mennesker som mener rømme ikke passer på taco).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig det beste med taco er at det er så mye forskjellig som går an å ha på. Så jeg spiser det jeg blir servert og blir glad og overrasket hver gang noen jeg spiser taco hos har på noe jeg ikke er vant til. Da prøver jeg det og blir enda gladere om det er godt.

(Men jeg må innrømme at jeg tenker mitt om jeg kommer over mennesker som mener rømme ikke passer på taco).

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost

Rømme

Salat

Rødløk

Agurk

Paprika

Mais

Kjøttdeig med tacokrydder(helst hjemmelaget)

Tacoskjell eller hjemmelagde tortilla.

Dette,men minus paprika

Anonymous poster hash: 0504a...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette,men minus paprika.Bruker tomat

Anonymous poster hash: 0504a...85d

Anonymous poster hash: 0504a...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Dette,men minus paprika

Anonymous poster hash: 0504a...85d

enig der bortsett fra at jeg vil ha paprikaen men kutte ut agurken. Og så ville jeg stekt rødløken med kjøttdeigen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taco skjell

Kjøtt

Ost

Salat

Rømme

Salsa saus

Masse mais

Brune Bønner

Avokado

Cherrytomat

Agurk

Søtpaprika

Mandler eller pinjekjærner

AAAAY yeah, nå ble jeg sulten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tacokrydder

Tacosaus

Løk

Paprika

Kål

Tomater

Hvitost

Tacoskjell

(ser ut som mine tacoer er litt kjedelige, får gå igjennom tråden litt grundigere etterpå og la meg inspirere, guacamole høres jo ut som et must!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Bortsett fra det mest elementære som er "tacokrydret" protein og noe å ha det i (skjell, tubs, tortillas), så MÅ jeg ha salat, tomat, ost, rømme og jalapenos som et minimum. Mangler jeg noe av dette så er det bare å komme seg på butikken eller drite i å lage taco.

"Bare" tomat er latskapsversjonen, aller helst skal tomaten være i form av en frisk, hjemmelaget salsa. Med guacamole og en iskald pils til så har du min ultimate taco.

Bruker iblant en kjøpesalsa jeg liker (Hot Habanero & Passion salsa), mais, løk eller bønnestuing, men ingen av delene er noe must.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

Avocado være både i taco og i livet mitt generelt.

Tomat, sopp, noen ganger kidneybønner, rømme, agurk.

Det andre kan variere - men de tingene der er ytterst nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...