Gå til innhold

Ingen taco uten...


MarianneE

Anbefalte innlegg

Det er fredag og taco på menyen.

Her i huset blir det ikke skikkelig taco uten hjemmelaget guacamole, rømme og ost.

Hvordan er det hos deg?

Hva er bortimot livsnødvendig på tacoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemmelaget dressing kan tillegges, og mais.

Og øl, iskalde øl smaker dødsgodt til taco.

Aaah, endelig helg:)

Endret av Zend
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg MariannE, men i tillegg må jeg ha hjemmelaget salsa, krydder og tortillalefser. Vi har blitt litt "hjemmelaget-snobber" her :P

Må så klart også ha salat og agurk. Kjøtt er ikke viktig. I dag skal vi faktisk ha vegetartaco med svarte bønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rømme, løk, jalapenos og lime!

også må jeg si iskald øl, mm.. Nå angrer jeg på at vi skal ha burgere til middag.

Og øl, iskalde øl smaker dødsgodt til taco.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I et ellers så konfliktfritt forhold har taco skapt en stor avstand mellom meg og min samboer, og vi har derfor sett oss nødt til å kutte ut hele retten. Svaret må derfor bli; det blir ikke taco...verken med eller uten noe som helst.

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Lefse, hvitost, agurk, salat, kjøttdeig, mais, gulrot! Blir ikke det samme om man tar bort noen av de, da er det bare kjedelig. :laugh: Nå fikk jeg lyst på taco!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det som regel kjøtt (egentlig ikke så viktig hva slags), ost, rømme, salsa, agurk, paprika, champignon, og tacokrydder.

For meg er det skikkelig nedtur hvis vi ikke har agurk og ost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøtt, mais, rømme og salat. Er faktisk ikke krise uten salsa, men uten mais og rømme er det bortkastet å spise for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Santa maria vegetarian taco mix (eventuelt boenner), ost, roemme, mais og litt tacosaus, saa er det bankers. Jeg er ganske enkel naar det kommer til taco.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rømme, løk, jalapenos og lime!

også må jeg si iskald øl, mm.. Nå angrer jeg på at vi skal ha burgere til middag.

Ble såpass inspirert av tråden, så nå går jeg ut og handler inn Taco m tilbehør. Forloveden kommer etterpå til dekket bord. Øl står i kjøleskapet, og da gjenstår det bare og ønske alle her inne en riktig god helg.

Koselig forum å komme til:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...