Gå til innhold

Spille inn sex video av oss


Gjest InWoman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen andre som synes dette er spennende ting å gjøre? For så å se på den senere?

Jeg og x`n gjorde det for noen år siden,vi fikk aldri sett ilag da,det var bare jeg som fikk meg litt runkestoff.

Når det ble slutt så tilintetgjorde jeg filmen,eneste faremomentet er at om det blir slutt så kan den fort havne på nettet,sikkert ikke noe koselig.

Vær forsiktig og ha kontroll over filmen til en hver tid :)

Ikke sikkert alle er like "ansvaresfulle"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert spennende det, bare pass deg for senere "bivirkninger" (Les: stor krangel, gjör det slutt, filmen blir vist på nett, til venner etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som synes dette er spennende ting å gjøre? For så å se på den senere?

Gjør det!

Filmen dukker nok opp på nettet før eller senere, så da får vi alle se den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er spennende, men tviler på jeg vil gjøre det igjen.

Vi filmet det via web camet til eksen min, og han har det på pc'en ennå. Noe han ikke nøler med å gni opp i trynet på meg hver gang jeg treffer på han på byn o.l. Og min nåværende kjæreste er ikke så begeistret for at en annen har film av damen hans.

Må si jeg var fristet til å gå inn i leiligheten hans og slette filmen selv da jeg fant igjen nøkkelen jeg hadde til kåken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Vi filmet det via web camet til eksen min, og han har det på pc'en ennå. Noe han ikke nøler med å gni opp i trynet på meg hver gang jeg treffer på han på byn o.l.

Faen, for en kjip fyr :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest InWoman

Er nok ikke så lurt å spille inn film om man ikke vet hvem man er sammen med da. Det er jo derfor det går så galt med mange.

La tvilen alltid komme til gode, er en bra holdning. Det kreves også evne til å reflektere og plukke opp signaler fra begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...