Gå til innhold

Ingunn Sigurdsdatter kastet ut av "egen stat"


Salmonella

Anbefalte innlegg

Hun har så mange ulogiske argumenter at det er morsomt. Hun skulle jo datet Eirik R.IB.skog

1. Ifølge henne var det ikke hun som tok lån. Det var en juridisk person med annet navn (hun har skiftet navn)

2. Hun sier hun har rett til å bo i boligen.

Anonymous poster hash: 0ffc3...d7c

Seriøst??

jesus_facepalm.jpg

Anonymous poster hash: e4949...590

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har så mange ulogiske argumenter at det er morsomt. Hun skulle jo datet Eirik R.IB.skog

1. Ifølge henne var det ikke hun som tok lån. Det var en juridisk person med annet navn (hun har skiftet navn)

2. Hun sier hun har rett til å bo i boligen.

Anonymous poster hash: 0ffc3...d7c

Hvis det hadde funka hadde jo ikke Luksusfellen vært liv laga. Alle kunne bare ha skiftet navn og sagt at "Nei, men det var jo ikke jeg, SmårariHodet som tok opp det forbrukslånet, det var jo Laila Karlsen, det."

Anonymous poster hash: eeeec...d25

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst??

jesus_facepalm.jpg

Anonymous poster hash: e4949...590

Ja. Sjekk videoen hvor hun "forklarer" "logikken"

Anonymous poster hash: 0ffc3...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Sjekk videoen hvor hun "forklarer" "logikken"

Anonymous poster hash: 0ffc3...d7c

Blir satt ut av alle de positive kommentaren på youtube, under denne videoen. :(

Anonymous poster hash: e4949...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir satt ut av alle de positive kommentaren på youtube, under denne videoen. :(

Anonymous poster hash: e4949...590

Det var ingen negative noe som tyder på at jeg tar feil.

Anonymous poster hash: 0ffc3...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Hvordan enkelte mennesker finner det prisverdig at hun driver på med dette synes jeg er sjokkerende (og litt skremmende). Konspirasjonsteoriene som denne gjengen her underholder (særlig den om bankvesenet, men også dette om vaksiner) er et ekkelt mørkebrunt gufs fra fortiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ingen negative noe som tyder på at jeg tar feil.

Anonymous poster hash: 0ffc3...d7c

Xactly! Tydelig at det er slettet kommentarer som ikke passer inn. Men enda skumlere at det fakstisk finnes folk som skriver hvor glade de er for at videoen har "fjernet sløret fra øynene deres".

Pjuk!

Anonymous poster hash: e4949...590

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan enkelte mennesker finner det prisverdig at hun driver på med dette synes jeg er sjokkerende (og litt skremmende). Konspirasjonsteoriene som denne gjengen her underholder (særlig den om bankvesenet, men også dette om vaksiner) er et ekkelt mørkebrunt gufs fra fortiden.

Mørkebrunt?

Anonymous poster hash: e4949...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hva saken er? Skjønner ikke noe av artikkelen :/



Anonymous poster hash: e41d0...f91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Mørkebrunt?

Anonymous poster hash: e4949...590

Jeg kunne linket til en del av disse anti-bank-konspisidene som freemen-folkene elsker (bankene, og i en forlengelse av dette jødene, er roten til alt vondt osv), men jeg har ikke lyst å bidra til å spre antisemittisk propaganda.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hva saken er? Skjønner ikke noe av artikkelen :/

Anonymous poster hash: e41d0...f91

Sannsynligvis enklere å forstå universet.

Anonymous poster hash: 0ffc3...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne linket til en del av disse anti-bank-konspisidene som freemen-folkene elsker (bankene, og i en forlengelse av dette jødene, er roten til alt vondt osv), men jeg har ikke lyst å bidra til å spre antisemittisk propaganda.

Ah, du mente virkelig mørkebrunt! Gotcha.

Anonymous poster hash: e4949...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Altså: hvis man eier en (nedbetalt) eiendom der en gjenvinner sin egen bæsj og sitt eget søppel til strøm og varme og what not, og en ikke plager andre med nevnte gjenvinning så må en gjerne for meg få lov å melde seg ut av resten av verden. Men det er to forutsetning for denne lykken i Never... jeg mener selvsagt Niceland: du eier boligen - dvs at staten du har meldt deg ut fra med alle dens ekle konspirasjonser og vesen har ikke noen krav i den. Og: alle innbyggerne i fantasiverdenen din er voksne - helst myndige - personer med kompetanse til å velge selv og fritt valg til å la være å velge å bo i Niceland.

Frøkna her feiler grovt på punkt 1 - veldig interessant at hun hater at andre lager regler HUN må følge når hjn dikter opp regler som skal gjelde for institusjoner hun selv hater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei seriøst, hva handler denne artikkelen om og hva er det med henne?



Anonymous poster hash: e41d0...f91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det var et bra initiativ jeg. Bare synd at folk flest tror på passplikten og moder-nasjonalstater. Landegrenser er jo noe fremtidens mennesker kommer til å kvitte seg med. Når dette vil skje er usikkert, men det er når mange nok ikke får lov til å bevege seg fritt så vil det komme en mot-reaksjon.

Samme for folk flest om hun vil bo for seg selv da? Kanskje det er et sted og søke asyl?

Men fjerning av landegrenser vil komme etter antageligvis århundre mer en grovere politistat der de kan utvikle driner,våpen og roboter for å holde alle menneskene i sjakk.

De sier Norge vil være kontantfritt om 5år,har vi nordmenn valgt dette!0?Nei,og uansett hvor mye man er imot det så hjelper det ikke når det blir umulig å betale kontant og alt skal betales med kort.

Et lignende eksempel er jo Ruter. De bestemte at alle skal ha elektronisk kort. Skal du betale på buss eller tog må du betale mer enn om du kjøper på automat, og siden det tar tid å kjøpe på automat så velger naturligvis de fleste nordmenn å kjøpe elektroniske måneds/ukeskort. Så der var det slutt på papirbilletter, med mindre du betaler 20 eller 40kr mer for dem da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at hun har tatt over annen navn som er dø?

Og hun hadde gjeld, ditt og datt så hun frikjente seg med pass og personnummer for å slippe å betale tilbake? Gjelden er jo i hennes navn på det huset hun eier vel? Skjønner ikke noe, hva vil hun egentlig?

Herregud hun burde tatt seg en tur til syria el krigs-land så hun kan virkelig bo i et dritt land med null muligheter!!



Anonymous poster hash: e41d0...f91
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at hun har tatt over annen navn som er dø?

Og hun hadde gjeld, ditt og datt så hun frikjente seg med pass og personnummer for å slippe å betale tilbake? Gjelden er jo i hennes navn på det huset hun eier vel? Skjønner ikke noe, hva vil hun egentlig?

Herregud hun burde tatt seg en tur til syria el krigs-land så hun kan virkelig bo i et dritt land med null muligheter!!

Anonymous poster hash: e41d0...f91

Hun har skiftet navn og dermed mener hun at hun ikke lenger trenger å betale ned låne siden kontrakten står i et annet navn.

Anonymous poster hash: 0ffc3...d7c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Hun har tatt opp gjeld som hun nekter å betale tilbake fordi hun mener at banken ikke har rett på disse pengene, fordi de er slemme (og er en ond konspirasjon mellom jøder, Vatikanet, New World Order osv)

Jeg tror oppriktig ikke at det er noe vondt i henne, men jeg kjenner at meningsfellene hennes skremmer meg. Slike "frihetsaktivister" har ikke vært fremmed for voldsbruk og terror tidligere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...