Gå til innhold

FrP sprer rasisme, igjen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS skrev: "Sukk... Dette er så standard FrP. Spre rasisme"

Han frepperen har som hovedbudskap:

«Jeg svarte at jeg er imot islam og det står jeg for. Jeg kan skrive det en gang til også at:Jeg er totalt imot at en kultur som islam skal inn og bre seg ut i Norge.»

Da er altså islam en rase?

Og, da kan vel FRP'ere vel være en rase?

Forskjellen er vel at hatet mot FRP og FRP'ere kan spres fritt uten at noen bryr seg, ja det applauderes likefrem, bl.a. her på KG.

Hvis moral er bra så er dobbel-moral minst dobbelt så bra!!

Ditt poeng kommer ganske så tydelig i denne tråden

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=876958&page=1

Dersom man bytter ut Frp med Islam eller muslim i noen av karakteristikkene av Frp her ser man hvor landet ligger.

Anonymous poster hash: 90406...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke så uvanlig med rabiate uttalelser fra politikere. Her er noen uttalelser fra en AP-politiker:

"«Jævla jøde horer, skulle ønske Hitler kunne kommet tilbake og dusjet dere litt mer.»

Andre grove innlegg ble også skrevet. Da en person skriver «jævla jødehorer. De kan suge meg 8 ganger hver.» svarer Ahmed:

«Pass på å bli sugd av dem da!! Du kommer å få problemer i kuken :P!!»

http://www.dagbladet.no/2012/11/20/nyheter/innenriks/auf/israel/24457893/

Det var én AP-politiker. Du kan ikke akkurat stikke under en stol at FrP har måttet kaste ut en hel haug med medlemmer pga rabiate uttalelser. Det er ikke tilfellet i andre partier.

Anonymous poster hash: d1d50...2b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var én AP-politiker. Du kan ikke akkurat stikke under en stol at FrP har måttet kaste ut en hel haug med medlemmer pga rabiate uttalelser. Det er ikke tilfellet i andre partier.

Anonymous poster hash: d1d50...2b4

Det blir jo det samme som å si at AP har en forkjærlighet for mindreårige jenter og gutter:

Ap-politiker foregrep seg på 10-15 gutter mer detaljer HER

Ap-politiker dømt for overgrep på 14-åring brukte visst vold også

Ap-politiker voldtar

Dermed kan en konklusjon om at Ap tiltrekker seg mennesker som tenner seksuelt på barn bli trukket? I følge din retorikk kan det nettopp det. Personlig ville jeg ikke gjort det, men det er meg. For man kan ikke stikke under en stol at det har vært mange tilfeller hvor politikere fra AP og mindreårige barn har vært involvert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var én AP-politiker. Du kan ikke akkurat stikke under en stol at FrP har måttet kaste ut en hel haug med medlemmer pga rabiate uttalelser. Det er ikke tilfellet i andre partier.

Anonymous poster hash: d1d50...2b4

Nei, det er vel litt av problemet, de andre partiene - f.eks. AP - kaster kanskje ikke så mange som de burde?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gi deg noen eksempler på at man ikke kan dømme et parti basert på enkeltpersoner:

AP-politiker sexdømt

Eks-Auf-er la ut jødehets på facebook

Gerhardsen vakling rundt 2.verdenskrig

SV-er dømt for hallikvirksomhet

Jeg stemmer ikke disse partiene, men har null problemer med å se at dette er ting gjort av enkeltmennesker og ikke partiet som helhet...

Det er en vesensforskjell på holdning og handling, og det er heller ikke irrelevant hva slags verv vedkommende har i partiet.

Ellers gjør ikke moralsk forkvaklede AP-politikere FrP noe mer spiselig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være ok å si at du ikke ønsker å ha enkelte folkegrupper i vårt land, akkurat som du har rett til å si at du ikke vil ha naboen i ditt hus.



Anonymous poster hash: 01cf7...937
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FRP'ere er vel ikke akkurat de mest dannede.

Likevel er de mer fornuftige enn alle sosialister, fra (og med) AP og venstreut!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel er de mer fornuftige enn alle sosialister, fra (og med) AP og venstreut!!

De folka som ville ha høyere fartsgrenser og alkoholsalg på bensinstasjoner, kaller du fornuftig? Jaja, for folk flest

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De folka som ville ha høyere fartsgrenser og alkoholsalg på bensinstasjoner, kaller du fornuftig? Jaja, for folk flest

Så du synes ikke det er viktig at vi lar enkeltmennesket få bestemme over eget liv? Eller at ytringsfrihet, religionsfrihet og eiendomsrett er viktige elementer? Frp ønsker et liberalt samfunn, hvor individets frihet kun er begrenset av at handlingene ikke skal være til skade av andre. Altså at det du mener og sier og gjør ikke skal skade andre. Igjen, at en tulling gjør en teit ting representerer ikke hele partiet. Da burde ingen stemme Ap i hvertfall, for det partiet tiltrekker seg jo pedofile dersom man skal bruke en slik retorikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må de se å ta en opprydning i det partiet igjen. De tiltrekker seg for mange tullinger som ødelegger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du synes ikke det er viktig at vi lar enkeltmennesket få bestemme over eget liv? Eller at ytringsfrihet, religionsfrihet og eiendomsrett er viktige elementer? Frp ønsker et liberalt samfunn, hvor individets frihet kun er begrenset av at handlingene ikke skal være til skade av andre. Altså at det du mener og sier og gjør ikke skal skade andre. Igjen, at en tulling gjør en teit ting representerer ikke hele partiet. Da burde ingen stemme Ap i hvertfall, for det partiet tiltrekker seg jo pedofile dersom man skal bruke en slik retorikk.

Hehe, ikke overrasket over svaret ditt. En generalisering på grunnleggende verdier som samtlige partier støtter velger du å bruke som støtte for at partiet ditt er ensførende for. Nei, det er feil. Men deg om det. Ok, Øygård skjulte seg bak AP. Ok. Så mye fikk du med deg av den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke overrasket over svaret ditt. En generalisering på grunnleggende verdier som samtlige partier støtter velger du å bruke som støtte for at partiet ditt er ensførende for. Nei, det er feil. Men deg om det. Ok, Øygård skjulte seg bak AP. Ok. Så mye fikk du med deg av den saken.

Hehe, nå er ikke Øygaard den eneste i AP som har blitt tiltrukket av barn ;)

Ja, Frp er det eneste partiet per i dag som har en liberalistisk tilnærmelse. Ja til frihet for individet, nei til sosialismens tvangstrøye. Jeg ønsker faktisk å kunne bestemme over eget liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nå er ikke Øygaard den eneste i AP som har blitt tiltrukket av barn ;)

Ja, Frp er det eneste partiet per i dag som har en liberalistisk tilnærmelse. Ja til frihet for individet, nei til sosialismens tvangstrøye. Jeg ønsker faktisk å kunne bestemme over eget liv.

Og hva er det de partiene på venstresiden mener om det? Etter 8-9 mnd i regjering og statsbudsjettet (om du i det hele tatt har lest den) er jo en skam for et parti som lovde gull og grønne skoger, nye norge osv men fortsatt ikke klarer å levere noe som helst fordi ... Ja nå kommer den .. "Vi er jo ikke alene i regjering"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stor fan av fyren eller Frp, men jeg må innrømme at jeg måtte tenke meg om en ekstra gang etter å ha lest førsteposten. Ønsker jeg at "muslimsk kultur i Norge(omskrevet)?" Nei jeg gjør jo egentlig ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stor fan av fyren eller Frp, men jeg må innrømme at jeg måtte tenke meg om en ekstra gang etter å ha lest førsteposten. Ønsker jeg at "muslimsk kultur i Norge(omskrevet)?" Nei jeg gjør jo egentlig ikke det.

Ingen som gjør det i grunn, er bare lei av all rasismen og for all del de har vettige innspill, som kommer fra den siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frp-politiker vil ha muslimfritt Hedmark

Ifølge NRK Hedmark har Peistorpet skrevet at han «grøsser når han ser muslimer».

På Facebook-gruppen til den kontroversielle organisasjonen Stopp islamiseringen av Norge fortsetter den Frp-tillitsvalgte med blant annet:

«Jeg har ingenting imot om Hedmark ble et muslimfritt fylke. Det skulle passe meg utmerket. Det er to asylmottak her, og det er så man lurer på hvor man er når man går inn på Kiwi for å kjøpe mat og du er aleine hvit blant 20 somalier i en liten butikk.»

Etter at Peistorpet ble kontaktet av NRK la han ut følgende melding på sin egen facebook-side:

«Jeg svarte at jeg er imot islam og det står jeg for. Jeg kan skrive det en gang til også at:Jeg er totalt imot at en kultur som islam skal inn og bre seg ut i Norge.»

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/frp/frp-politiker-vil-ha-muslimfritt-hedmark/a/23318990/

Sukk... Dette er så standard FrP. Spre rasisme og fremmedhat i håp om å vinne billige stemmer. Få frem rasismen i lyset så folk ser hva dette usle partiet står for!

Anonymous poster hash: a534b...a1d

Jeg syns dette her var hakket morsommere.

(Ja, for jeg pleier å le, jeg da, når de klarer å demonstrere hvor "gløgge" de er, enkelte politikere...)

http://www.nettavisen.no/nyheter/frp-politiker-provosert-av-tv-aksjonen/8499538.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som gjør det i grunn, er bare lei av all rasismen og for all del de har vettige innspill, som kommer fra den siden.

Da er det jammenmeg bra at det ikke fins antydning til rasisme i FRPs politikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det FRP ikke sprer hat mot for tiden, lurer jeg på? Er lei av dem, men er lei av KRF, AP og Høyre også. Resten gidder jo ikke å provosere i avisa :fnise:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det FRP ikke sprer hat mot for tiden, lurer jeg på? Er lei av dem, men er lei av KRF og AP også. Resten gidder jo ikke å provosere i avisa :fnise:

Kunne du gitt et eksempel eller to på det hatet FRP sprer, for tiden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...