Gå til innhold

70-årig bøssebærer for Røde Kors fysisk angrepet av romfolk


Ulick

Anbefalte innlegg

Det var i det lille tettstedet Vingåker at en pensjonert kvinne ønsket å samle inn penger til Røde Kors. Dette ble for mye for en tilreisende sigøyner som mente han hadde krav på hele plassen ved handlesenteret. Sønnen til kvinnen som fikk høre historien av sin mor, fikk nok og delte sin historie på Facebook:

Forrige uke sto min mamma utenfor Ica City hallen i Vingåker for å samle inn penger for Røde Kors… Hun sto fint og rolig på sin plass når en tigger kom fram og ber henne om å gå derfra. Min mor flytter på seg og ber snilt at han lar henne få være i fred. Han fortsetter imidlertid å jage henne og mener at hun får mer penger enn ham. Mamma nekter å gå fra plassen, da tar tiggeren opp sin mobiltelefon og ringer noen. Etter en stund dukker det opp to utenlandske personer og de tar min mamma under hver sin arm og bærer henne vekk. Mamma er 70 år og kunne ikke gjøre så mye motstand uten måtte akseptere å bli bært vekk.. Heldigvis kom det en eldre mann til unnsetning og skremte dem i vei ved å true å ringe politiet.. Jeg er faenmeg ingen rasist, men nå får det faenmeg være nok med elendigheten… Takk for meg. Ps. Jeg har levert inn en politianmeldelse og håper på det beste.

https://www.youtube.com/watch?v=Bs1P5uoZAAk

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var i det lille tettstedet Vingåker at en pensjonert kvinne ønsket å samle inn penger til Røde Kors. Dette ble for mye for en tilreisende sigøyner som mente han hadde krav på hele plassen ved handlesenteret. Sønnen til kvinnen som fikk høre historien av sin mor, fikk nok og delte sin historie på Facebook:

Forrige uke sto min mamma utenfor Ica City hallen i Vingåker for å samle inn penger for Røde Kors… Hun sto fint og rolig på sin plass når en tigger kom fram og ber henne om å gå derfra. Min mor flytter på seg og ber snilt at han lar henne få være i fred. Han fortsetter imidlertid å jage henne og mener at hun får mer penger enn ham. Mamma nekter å gå fra plassen, da tar tiggeren opp sin mobiltelefon og ringer noen. Etter en stund dukker det opp to utenlandske personer og de tar min mamma under hver sin arm og bærer henne vekk. Mamma er 70 år og kunne ikke gjøre så mye motstand uten måtte akseptere å bli bært vekk.. Heldigvis kom det en eldre mann til unnsetning og skremte dem i vei ved å true å ringe politiet.. Jeg er faenmeg ingen rasist, men nå får det faenmeg være nok med elendigheten… Takk for meg. Ps. Jeg har levert inn en politianmeldelse og håper på det beste.

https://www.youtube.com/watch?v=Bs1P5uoZAAk

Dama var 70 år, hun har med andre ord hatt mer enn nok tid og mer en nok sjanser til å stå foran senteret. Det er bare rett og rimelig at flere får slippe til.

Anonymous poster hash: 0c791...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i det lille tettstedet Vingåker at en pensjonert kvinne ønsket å samle inn penger til Røde Kors. Dette ble for mye for en tilreisende sigøyner som mente han hadde krav på hele plassen ved handlesenteret. Sønnen til kvinnen som fikk høre historien av sin mor, fikk nok og delte sin historie på Facebook:

Forrige uke sto min mamma utenfor Ica City hallen i Vingåker for å samle inn penger for Røde Kors… Hun sto fint og rolig på sin plass når en tigger kom fram og ber henne om å gå derfra. Min mor flytter på seg og ber snilt at han lar henne få være i fred. Han fortsetter imidlertid å jage henne og mener at hun får mer penger enn ham. Mamma nekter å gå fra plassen, da tar tiggeren opp sin mobiltelefon og ringer noen. Etter en stund dukker det opp to utenlandske personer og de tar min mamma under hver sin arm og bærer henne vekk. Mamma er 70 år og kunne ikke gjøre så mye motstand uten måtte akseptere å bli bært vekk.. Heldigvis kom det en eldre mann til unnsetning og skremte dem i vei ved å true å ringe politiet.. Jeg er faenmeg ingen rasist, men nå får det faenmeg være nok med elendigheten… Takk for meg. Ps. Jeg har levert inn en politianmeldelse og håper på det beste.

Hadde de ikke begynt å gå til angrep på natteravner i Bergen også?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge trenger mer politi i gatene. Slik som det er i utlandet. Hvis ikke det er politi i gatene, så er folk som er kriminelle villig til tro at her her er mer kriminalitet lov. Slik det er i enkelte steder (særlig fattige områder og demee farlige områder) som politiet har nedprioritert pga økonomi eller at det er for farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge trenger sikkert mer politi også, men uten alle disse fremmedkulturelle bandittene hadde det ikke vært behov for så mye politi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må bli mer lov med borgervern. Det koster for mye penger å gjøre noe med romfolk. Det disse skulle hatt, er bank. Rett og slett.



Anonymous poster hash: 71897...59b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedritne mennesker, hadde jeg vært vitne til dette hadde jeg ringt politiet med en gang også forsøkt å hjelpe damen ved å hyle og skrike til de. Er dessverre ganske liten selv, men hadde jeg hatt med meg min mann så hadde ingen av de gått derfra uten en blåveis, og det er jeg glad for. De gikk langt over streken med det de gjorde, de hadde ingen rett, jævla svin.



Anonymous poster hash: f79c1...371
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedritne mennesker, hadde jeg vært vitne til dette hadde jeg ringt politiet med en gang også forsøkt å hjelpe damen ved å hyle og skrike til de. Er dessverre ganske liten selv, men hadde jeg hatt med meg min mann så hadde ingen av de gått derfra uten en blåveis, og det er jeg glad for. De gikk langt over streken med det de gjorde, de hadde ingen rett, jævla svin.

Anonymous poster hash: f79c1...371

Dette viser bare hvilke umenneskelige forhold vi tilbyr romfolk i Norge. Slik disse menneskene tas i mot her i landet, tvinges de til å ty til uønskede metoder for å skaffe midler til eget livsopphold.

Anonymous poster hash: 563b5...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette viser bare hvilke umenneskelige forhold vi tilbyr romfolk i Norge. Slik disse menneskene tas i mot her i landet, tvinges de til å ty til uønskede metoder for å skaffe midler til eget livsopphold.

Anonymous poster hash: 563b5...36d

Herre!

Du høyres jo ut som ei mishandla kvinne; "det er min eigen feil at han slår meg"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det fra 1 januar forbudet i mot tigging blir innført ? Jeg gleder meg :)

Håper det gjelder røde kors også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble ikke anngrepet, hun ble beriket. Flerkulturelt beriket.



Anonymous poster hash: bb20c...5b3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble ikke anngrepet, hun ble beriket. Flerkulturelt beriket.

Anonymous poster hash: bb20c...5b3

LOL!

Anonymous poster hash: b29ac...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper det gjelder røde kors også.

Que?

Anonymous poster hash: b29ac...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...