Gå til innhold

La Admed bli! (støttemarkering i morgen)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drizzt, du synes nordmenn skal ha bedre rettigheter enn andre? Er nordmenn mer hverdt?

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal nasjonalitet ha noe å si? Er det bedre å si "kom deg ut, du har feil nasjonalitet" enn å si "kom deg ut, du har feil hudfarge?"

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Hvorfor skal ikke nordmenn ha retten til vårt land?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt, du synes nordmenn skal ha bedre rettigheter enn andre? Er nordmenn mer hverdt?

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Hvorfor mener du at vi nordmenn er så mindreverdige at vi ikke har retten til vårt eget land, vårt eget hjem, vår egen fremtid, våre egne liv?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Når han først har bodd her så lenge så er det best at han får bli.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Best for ham, ikke for meg. Out you go.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt, du synes nordmenn skal ha bedre rettigheter enn andre? Er nordmenn mer hverdt?

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

De som er født av foreldre med arverett til Norge bør ha andre rettigheter i Norge enn de som f.eks er født av foreldre med arverett til Kina. På samme måte som jeg som er født av foreldre med arverett til Norge ikke har arverett til Kina, og om kinsererne overhodet ville tatt imot meg som gjestearbeider ville jeg hverken følt det naturlig å kreve de samme rettigheter som kineserne (jeg ville f.eks ikke klaget om jeg ikke fikk samme tilgang til offentlig velferd, men måtte betale gjennom egen helseforsikring for utlendinger) eller beklage meg om jeg ikke kunne bli kinesisk statsborger. I utgangspunktet måtte jeg være glad for at jeg i det hele tatt fikk bo og jobbe i landet. Om jeg hadde et ønske om det.

http://forum.kvinneg...0#entry12429279

Har noen lurt seg inn i landet på falske premisser burde alle være enige om at han/hun må ut. Ellers vi vil bidra til å styrke Norges image som det omvendte Fantomet, en stat som er hard mot de myke, men myk mot de harde - en versting overfor de som er ærlige og redelige og villige til å gjøre opp for seg, mens man gir etter overfor de sleipeste, glatteste og mest skrupelløse, de som river i stykker passet og skyller det ned i flytoalettet på vei mot Norge. Et dumsnilt land der urettferdighet er satt i system, der vi gjennom vår praksis oppfordrer til å være uærlige og kyniske og der vi følgelig får de innvandrerne vi på sett og vis ber om. Det blir et slags "naturlig utvalg" av dette: De mest kyniske og uærlige, de med de glatteste tungene og spisseste albuene slipper gjennom, mens de mer forsagte - de som kanskje virkelig hadde trengt hjelp - aldri kommer så langt.

Endret av Cuckold
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snakker kun for meg, men JA nobilian!

Anonym poster: 212ffa1997fa8f76c5344835cb3df547

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som kommer til Norge på "falske presimisser". Men rasismen skinner gjennom hele denne samtalen "send driten ut, få han ut osv". Jeg tror ikke dette handler om "han gjorde en uetisk ting, han bør straffes, jeg har hellige verdier og de har blitt krenket", dette handler om: hatet rettet mot hans hudfarge, navn og etnisitet.Vær så snill aa. Meg lurer dere ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Det er mange som kommer til Norge på "falske presimisser". Men rasismen skinner gjennom hele denne samtalen "send driten ut, få han ut osv". Jeg tror ikke dette handler om "han gjorde en uetisk ting, han bør straffes, jeg har hellige verdier og de har blitt krenket", dette handler om: hatet rettet mot hans hudfarge, navn og etnisitet.Vær så snill aa. Meg lurer dere ikke.

Det er slike som deg som vanskeliggjør en debatt som denne. Hvordan skal man kunne få ytret sin mening uten å bli stemplet som rasist?

Jeg mener at alle som har kommet til Norge på falskt grunnlag og som lyver om sin identitet skal bli sendt hjem igjen. Pronto!

Det samme gjelder resten av familien som har kommet hit pga løgn og bedrag. Det spiller ingen rolle om vedkommede er vel integrert i samfunnet og politisk aktiv.

Dette er ikke fordi jeg mener at jeg som hvit nordmann er bedre enn mørkhudete på noen som helst måte.

Jeg mener heller ikke at Norge skal og bør være skinnende blenda hvit. Nei, la oss heller ta imot de som virkelig trenger det og som kommer til Norge fordi de har en reell frykt for sin familie, sin helse og sitt liv.

Jeg misliker folk som sniker i køen og det er nettopp det han tråden handler om har gjort.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som kommer til Norge på "falske presimisser". Men rasismen skinner gjennom hele denne samtalen "send driten ut, få han ut osv". Jeg tror ikke dette handler om "han gjorde en uetisk ting, han bør straffes, jeg har hellige verdier og de har blitt krenket", dette handler om: hatet rettet mot hans hudfarge, navn og etnisitet.Vær så snill aa. Meg lurer dere ikke.

Du avslører jo deg selv som rasist når du nærmest mener han burde få slippe konsekvenser av å bryte loven, bare fordi han er brun i huden og fra et land i Afrika... Synd du ikke ser dette selv. Det kommer til å bli litt av et samfunn her i Norge etterhvert hvis vi ikke skal ha like lover for alle.

(Og unnskyld meg, men jeg husker godt et visst Facebook innlegg som kostet Ahmed plassen som AP politiker, hvis du mener Ahmed ikke selv er en rasist så lever du i en litt annen verden enn oss andre.)

Anonym poster: 54ec92c007c76abc66b362dcf456c758

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt, du synes nordmenn skal ha bedre rettigheter enn andre? Er nordmenn mer hverdt?

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Norske statsborgere skal ha flere rettigheter i Norge enn utenlandske. Utlendinger med lovlig opphold skal ha flere rettigheter enn utlendinger uten lovlig opphold. Utlendinger uten lovlig opphold skal ha plikten å dra hjem og ikke plage Norge mer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har plass til begge.

Til dere som sier ut med Ahmed: Jeg er glad det er Arbeiderpartiet som styrer landet, og ikke dere.

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Og godt er det at AP skiten mister makta til høsten.Drittparti som bare gjør dritt for Norge.

Og rart at denne løgneren jobber for Ap- Send skiten ut!

Anonym poster: d8dc3ba281c541f50c955753c1e8597b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange som kommer til Norge på "falske presimisser". Men rasismen skinner gjennom hele denne samtalen "send driten ut, få han ut osv". Jeg tror ikke dette handler om "han gjorde en uetisk ting, han bør straffes, jeg har hellige verdier og de har blitt krenket", dette handler om: hatet rettet mot hans hudfarge, navn og etnisitet.Vær så snill aa. Meg lurer dere ikke.

Dette handler om en utlending som har gitt uriktig informasjon til myndighetene, helt bevisst og med ond tro å få opphold i landet. Det spiller ingen rolle om han er hvit, brun, gul, svart, grønn eller rød. Du har igjen misforstått hva problemet er. Samtidig sprer du rasisme ved å kreve særbehandling for en utlending bare på grunn av hans hudfarge.

Tenk på budskapet du sprer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt, du synes nordmenn skal ha bedre rettigheter enn andre? Er nordmenn mer hverdt?

Anonym poster: 31f925e8ab60af5d0be5a79252d309e0

Hvorfor skal ikke nordmenn i Norge ha bedre rettigheter enn andre? Er det fordi vi er norske? Bør vi helst skamme oss fordi vi har klart oss så bra?

Hvor bor du forresten? Jeg vil komme hjem til deg å kreve at du endrer fargen på huset ditt, flytte inn i gjesterommet ditt, spise maten din og få utbetalt lommepenger hver uke. Ikke? Er du rasist eller?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du åpenbart sliter med rettskrivningen, bør du holde deg til muntlige paroler Hadde det vært opp til meg, burde vi ikke ha åpnet grensene våre for folk med et så bedritent og primitivt menneskesyn som deg.

Heldigvis er det ikke opp til deg, så Norge får oppegående, ærlige og skattebetalende utlendinger som meg som ikke bryter loven!

Endret av Drizzt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette bør absolutt få konsekvenser i allefall for Admed. Litt mere usikker på om det bør være å bli sendt ut.

Søstrene hans har også fått barn i mellomtiden. Jeg tenker at det er feil å la barn ta straffen for sine foreldres feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bør absolutt få konsekvenser i allefall for Admed. Litt mere usikker på om det bør være å bli sendt ut.

Søstrene hans har også fått barn i mellomtiden. Jeg tenker at det er feil å la barn ta straffen for sine foreldres feil.

Barna skulle aldri blitt født her, hvis det ikke var for løgnene til Ahmed. Deres opphold er knyttet til Ahmeds opphold. Ahmed skulle ikke ha fått opphold, dermed skal også barna ut.Det er veldig bekymringsverdig at Norge har begynt å dritte i sunn fornuft og egne lover.

Anonym poster: 870f0c196d87ae1c16f25eb93577bb49

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstrene hans har også fått barn i mellomtiden. Jeg tenker at det er feil å la barn ta straffen for sine foreldres feil.

Da åpner man opp for at hvem som helst kan pule seg til opphold, ønsker man det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da åpner man opp for at hvem som helst kan pule seg til opphold, ønsker man det?

Litt morsomt at akkurat sosialistene som er så mye for velferdsstaten gjør alt mulig for å ødelegge den. Selvfølgelig skal hvem som helst pule seg til opphold i Norge. Hele verdens befolkning har like stor rett på å bo her og leve godt av velferdsordningene som nordmenn selv. Norge er stor nok å gi tak over hodet og penger fra NAV til minst hele Afrika sin befolkning. Når vi har klart å få alle hit, begynner vi med Midt-Østen og så Kina.

Det er nok plass til alle, spør sosialistene!

Endret av Drizzt
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...