Gå til innhold

Presentasjonstråd


flickan

Anbefalte innlegg

Jeg kan jo begynne jeg da.

Jeg er 26 år og dette blir mitt første barn. Jeg er student i Trondheim og giftet meg i fjor sommer (-07) med min flotte mann. Vi har vært sammen i 5 år, og kjent hverandre siden vi var 19 og 21. Mannen er 28 år nå og er veldig stolt over å skulle bli far for første gang. Han har akkurat (i går) begynt i jobb etter at han ble ferdig med studiene i sommer, så dette er en lykkemnd for oss på flere måter.

Jeg har ønsket meg barn så lenge jeg kan huske, men det var først da jeg ble sammen med mannen at jeg virkelig begynte å drømme om barn, og for 2 1/2 år siden var jeg helt klar for å starte prøvingen. Mannen var ikke like klar så vi har ventet helt til september i år før vi endelig begynte. Og tenk at vi skulle være så heldige at det klaffet så raskt, jeg kan nesten ikke tro det enda.

:rødme: :rødme: :rødme:

Gleder meg til å bli kjente med flere som venter omtrent samtidig som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan. Jeg er midt i 30-årene, bor i Oslo, gift og gravid med nummer 2. Vi har en gutt fra før som snart blir 2 år. Jeg kjenner litt med skrekkblandet fryd på det å få en til. Det er veldig slitsomt å jobbe 100% og å ha en liten og vilter krabat hjemme, samt å være gravid i tillegg. Akkurat nå er det hektiske dager, men hvis alt går bra, så gleder jeg meg til en roligere tid med ny baby til sommeren.

Termindato så langt er 2. juli 09. Fin aldersforskjell på søskene også, da blir det 2,5 år mellom dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å lese om deg :vinke:

Skjønne det er skummelt å tenke på nr 2 med full jobb ig en liten krabat hjemme, men jeg tror sånne ting går seg veldig til jeg. :)

Håper flere joiner oss i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper inn i rekken! :smilyblomst: