Gå til innhold

Hvordan vil det egentlig gå med de barnløse mennene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har vi (flertallet) ønsket en skole som passer for "alle", og da vil de gode og dårlige falle fra. De eneste som tjener på det er de middelmådige. Men hvorfor er ikke dette foreldrenes ansvar? Det er de som skal presse barna til å bli den beste versjonen av seg selv som de kan bli. Nå blir jo skolen satt under lupen, og en ønsker å gjøre det bedre for de guttene som faller fra. Men først og fremst er det foreldrenes ansvar. Det er de som valgte å sette barna til verden.

Det jeg har uthevet skjønner jeg ikke hva du mener med. Mener du kvinner velger bort menn som potensielt kan være tilstedeværende fedre/partnere? Min erfaring av å lese på dette forumet er at de som ikke er tilstede ikke har "rikmann" som fellesfaktor. Mer totalt det motsatte.

Jeg har aldri satt karriere og penger høyt når jeg har valgt partner. Kjenner ingen som har det heller, og min vennekrets er variert mtp penger, utdannelse, utseende.

Ja, jeg tenkte egentlig foreldre og skole skulle legge press på guttene. Men jeg skrev det vist ikke. De mennene som vil være tilstede får jo ikke like ofte unger ser det ut til, isteden velger de menn som går videre til neste kvinne og får flere barnekull. Det er sikkert noen blant fattigere også som gjør slike ting, men de utgjør nok ikke en stor prosentandel. De mulige tilstedeværende fedrene har ikke unger.

Anonymous poster hash: 4997c...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg tenkte egentlig foreldre og skole skulle legge press på guttene. Men jeg skrev det vist ikke. De mennene som vil være tilstede får jo ikke like ofte unger ser det ut til, isteden velger de menn som går videre til neste kvinne og får flere barnekull. Det er sikkert noen blant fattigere også som gjør slike ting, men de utgjør nok ikke en stor prosentandel. De mulige tilstedeværende fedrene har ikke unger.

Anonymous poster hash: 4997c...699

Hvilken innsats mener du menn selv bør ta da? Ansvarsfraskrivelse er nok på topp tre listen min av kvaliteter jeg skyr hos potensiell partner.

En kan ikke forandre på det faktum at foreldre ikke presset barnet bedre da de var 10. At en tok dårlige valg da en var 16-18 er og en konsekvens av frie, egne valg. En kan ikke tvinge damer til å velge andre menn enn det de selv ønsker, ei heller tvinge de til å få barn med menn de ikke ønsker. At noen menn liker å ha flere kull barn er deres valg, selv om det ofte reflekteres i deres tilstedeværelse som fedre.

Livet er en lang rekke av urettferdigheter, dårlige og gode valg, negative og positive konsekvenser. Det som avgjør hvor "god" og "tiltrekkende" person en er, er hvordan en håndterer alt dette.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn er jo ikke ALT her i livet! De skriker, driter, maser, er syke og myemye mer. For min del er karriere og en jeg kan dele livet mitt med MYE mer viktig enn å få barn. Og hvis jeg hadde funnet kvinnen i mitt liv som av naturlige årsaker ikke kan få barn, skal jeg bare forlate henne da? Nope!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn er jo ikke ALT her i livet! De skriker, driter, maser, er syke og myemye mer. For min del er karriere og en jeg kan dele livet mitt med MYE mer viktig enn å få barn. Og hvis jeg hadde funnet kvinnen i mitt liv som av naturlige årsaker ikke kan få barn, skal jeg bare forlate henne da? Nope!

Evt adoptere eller være fosterforeldre for noen virkelig trenger det, noe som de som ønsker barn burde ha gjort, men NEIDA det er så viktig å spre SINE gener (selvom de ofte ikke engang er verdt videreføre engang)

Å få barn = kun en ego instinktiv handling, som alt annet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenkte egentlig foreldre og skole skulle legge press på guttene. Men jeg skrev det vist ikke. De mennene som vil være tilstede får jo ikke like ofte unger ser det ut til, isteden velger de menn som går videre til neste kvinne og får flere barnekull. Det er sikkert noen blant fattigere også som gjør slike ting, men de utgjør nok ikke en stor prosentandel. De mulige tilstedeværende fedrene har ikke unger.

Anonymous poster hash: 4997c...699

Du bare driver å antar alt mulig som du mener teller for dine argumenter, men du underbygger ikke påstandene dine med fakta, du fortsetter å legge ut om hvordan du mener verden er, selv om det ikke har så mye rot i virkeligheten.

Denne verdenen som du ser for deg er sånn og sånn, er ikke sånn i det hele tatt. Du har ingen virkelighetssans. Kom deg ut i verden, opplev den, berik deg selv med litteratur og kulturelle opplevelser, så kanskje du kan få et mer nyansert syn på hvordan ting faktisk er, i steden for å sitter her på KG som en brukket plate og gjenta de samme frasene om og om igjen.

Anonymous poster hash: 7b138...928

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt adoptere eller være fosterforeldre for noen virkelig trenger det, noe som de som ønsker barn burde ha gjort, men NEIDA det er så viktig å spre SINE gener (selvom de ofte ikke engang er verdt videreføre engang)

Å få barn = kun en ego instinktiv handling, som alt annet

Bra sagt. Jeg er enig med deg om at det ikke er alle som burde føre genene sine videre. Darwins teori om det naturlige utvalg er jo helt fritatt for oss mennesker, og det er faktisk skremmende! Vi blir til slutt en populasjon av sveklinger som klarer å overleve, og det vil bli vår slutt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt på dette litt, og jeg er mer eller mindre sikker på det at jeg ikke gidder å leve lenger dersom jeg ikke finner noen grunn til det. Mao om jeg ikke får en familie og eventuelt har gode venner og slik når jeg er 40-50. Da har jeg ikke noe mer å gjøre på denne kloden, og donerer resten av pengene mine til de som trenger de.

Barnløsheten blant menn er omkring 23%, mot 13% for damer.

Jeg fant denne i dag: http://www.aftenposten.no/okonomi/Menn-med-barn-tjener-best-7724832.html

Som handler om at menn med mange barn, tjener mer og mer i forhold til barnløse. En god indikasjon på at kvinner går etter penger og resirkulerer disse bedrestilte mennene. Noe jeg sikkert kommer til å gjøre, i følge tall jeg har funnet vil jeg tjene omkring 600 000 - 700 000 i mitt yrke etter jeg har fått nok ansiennitet og erfaring.

Men så kommer det neste, jeg blir bare kvalm av å leve på denne jorda her. Jeg blir kvalm når jeg tenker på eliten, og norske kvinner. Jeg orker ikke tanken på de, og har egentlig ikke lyst å befinne meg i nærheten av de. Jeg må si jeg direkte hater den norske eliten, med hele min sjel. Er ikke glad mange av damene her i landet heller.

Videre kan jeg med sikkerhet spå en eksplosjon av selvmord i årene som kommer. Eller om 10 år. Er dette virkelig et godt samfunn?

Anonymous poster hash: 4997c...699

Absolutt ikke.

Videre vil jeg si at det du bedriver er en selvoppfyllende profeti. Hvis du allerede nå (vet ikke hvor gammel du er) "hater" kvinner, vil du sannsynligvis bare forbli bitter og aldri prøve å sjekke opp noen, derfor forblir du barnløs. Tenker du at løpet er kjørt, så er det det. Snur du holdningen din, kommer plutselig sjansene tilbake!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke.

Videre vil jeg si at det du bedriver er en selvoppfyllende profeti. Hvis du allerede nå (vet ikke hvor gammel du er) "hater" kvinner, vil du sannsynligvis bare forbli bitter og aldri prøve å sjekke opp noen, derfor forblir du barnløs. Tenker du at løpet er kjørt, så er det det. Snur du holdningen din, kommer plutselig sjansene tilbake!

Det er absolutt sant. Men jeg skrev heller ikke at jeg hater kvinner.

Anonymous poster hash: 4997c...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra sagt. Jeg er enig med deg om at det ikke er alle som burde føre genene sine videre. Darwins teori om det naturlige utvalg er jo helt fritatt for oss mennesker, og det er faktisk skremmende! Vi blir til slutt en populasjon av sveklinger som klarer å overleve, og det vil bli vår slutt også!

Så hvorfor i all verden skulle det særlig gjelde menn? Alt som skjer da er at genene blir dårligere. Du ser det i dag, da IQen går nedover og nedover hos norske barn. Det er ikke de riktige som fører sine videre, det er feil mennesker. Kanskje det er selvtilliten det står på hos guttene, og de som ikke har høy intelligens, formerer seg derfor mer fordi de ikke tenker noe på problemer. De får også bedre utdanning.

Anonymous poster hash: 4997c...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ovenfor står i kontrast til hvordan det var før, når IQen gikk oppover. Pga flynn-effekten. Men denne er forbi.



Anonymous poster hash: 4997c...699
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken innsats mener du menn selv bør ta da? Ansvarsfraskrivelse er nok på topp tre listen min av kvaliteter jeg skyr hos potensiell partner.

En kan ikke forandre på det faktum at foreldre ikke presset barnet bedre da de var 10. At en tok dårlige valg da en var 16-18 er og en konsekvens av frie, egne valg. En kan ikke tvinge damer til å velge andre menn enn det de selv ønsker, ei heller tvinge de til å få barn med menn de ikke ønsker. At noen menn liker å ha flere kull barn er deres valg, selv om det ofte reflekteres i deres tilstedeværelse som fedre.

Livet er en lang rekke av urettferdigheter, dårlige og gode valg, negative og positive konsekvenser. Det som avgjør hvor "god" og "tiltrekkende" person en er, er hvordan en håndterer alt dette.

En kan forandre fremtiden kan en ikke det. Hvor har jeg skrevet at vi skal tvinge noen til noe? Min mening er uansett som den er. Jeg liker dem ikke og ønsker dem ikke i nærheten av meg verken i det private eller på jobb om mulig, og det er mitt valg.

Anonymous poster hash: 4997c...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du? Du orker ikke tanken på dem, ikke de.

Anonymous poster hash: 52a1b...d5c

Deilig å se at noen retter på dette. Jeg blir kvalm av tanken på folk som ikke er fra Bergen, men fortsatt bruker "de" der det skal være "dem".

Anonymous poster hash: e0dd5...f26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt naturlig at kjekke slayers reproduseres på løpende bånd mens genetisk forsøplede incels forblir barnløse, spør deg selv; har du de rette genene som er verdt å videreføre i et stadig mer overfladisk og kynisk samfunn? Faren for å sette et miserabelt liv til verden er høyere nå en før.

Det er også jævlig stress med barn, så ingen vits å deppe for mye, naturen = nådeløs og effektiv

Har ingen kids (jeg veit om), eneste løsningen jeg kunne sett for meg er kun en sønn med bra hår-gener fra morsiden, co-parenting løsning. Misunner ikke livsstilen til familiecels generelt

Hva legger du i familiecels? Hva er galt med livsstilen til familiefolk?

Anonymous poster hash: 0759d...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å oppklare en ting for dere såkalte "tapermenn". I tillegg til en person som vi kan elske, stole på og samarbeide med, så er det en ting til vi kvinner legger vekt på når vi velger partner. Vi vil at ungene våre skal bli så bra som mulig, og få det beste utgangspunktet for å bli vellykket og lykkelig her i livet. Det er derfor viktig at barnet vårt har egenskaper som god helse, intelligens både (faglig og sosialt), gode fysiske forutsetninger og skjønnhet. Vi skal tross alt bruke resten av livet vårt på å oppfostre og hjelpe det, og dets etterkommere, så vi må tenke oss nøye igjennom før vi velger gener til barnet. Verden er vanskelig nok, selv for de som har et perfekt utgangspunkt. Vi går ikke etter elite-menn for å få penger eller status (det kan vi skaffe oss selv) vi går til dem for å sikre barnet vårt de beste genene. Vi vil ikke at ungen vår skal bli en ulykkelig "taper" som dere.



Anonymous poster hash: e0dd5...f26
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er i alle fall sikkert. Jeg tror jeg kommer til å vie livet mitt til å ødelegge for hele det norske samfunnet, og spesielt disse flerkullsfedrene og dere kvinner. Sann mine ord, hva enn jeg kan oppnå, i livet, så har jeg lyst til å ødelegge for dere. Og deres barn, og deres barns barn, og for all evighet.



Anonymous poster hash: 4997c...699
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er i alle fall sikkert. Jeg tror jeg kommer til å vie livet mitt til å ødelegge for hele det norske samfunnet, og spesielt disse flerkullsfedrene og dere kvinner. Sann mine ord, hva enn jeg kan oppnå, i livet, så har jeg lyst til å ødelegge for dere. Og deres barn, og deres barns barn, og for all evighet.

Anonymous poster hash: 4997c...699

Det var da drastisk :) Du får ha lykke til. Jeg har ikke mye til overs for slikt som dette heller for øvrig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var da drastisk :) Du får ha lykke til. Jeg har ikke mye til overs for slikt som dette heller for øvrig.

Får være et prosjekt på siden av resten ;) Dette bare treffer meg helt på feil sted.

Anonymous poster hash: 4997c...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er vel ikke noe å bli så sint og fryktelig følelsesladet over. Verden er jo ikke bare Norge, vi upopulære menn får heller reise ut og finne kvinner. Så oppdra ungene til å bli bedre enn deres.

Anonymous poster hash: 4997c...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er vel ikke noe å bli så sint og fryktelig følelsesladet over. Verden er jo ikke bare Norge, vi upopulære menn får heller reise ut og finne kvinner. Så oppdra ungene til å bli bedre enn deres.

Anonymous poster hash: 4997c...699

please do, ta ta

Anonymous poster hash: f2570...618

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et barn er heller ikke kun et resultat av gener... Slike mennesker som deg hater jeg virkelig.

Anonymous poster hash: 4997c...699

absolutt ikke, har unge med en psykopat og h*n har såvidt arvet leppeformen, men ingen av egenskapene har jeg sett. og jeg har sett nøye.. har sevsagt vært helt uten påvirkning fra psykopaten i alle år. så man er absolutt ikke sikra bare ved å velge en smart mann, det man i midlertid er mer sikret for er jo at denne smarte mannen er bedre til å ta vare på kona og unger .

Anonymous poster hash: f2570...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...